قرارداد تلویزیون 65 اینچی Cyber ​​Monday 2022: تلویزیون گوگل 4K Hisense به 369 دلار کاهش یافت

اگر به معاملات داغ در تلویزیون های هوشمند علاقه دارید، باید از Best Buy دیدن کنید زیرا خرده فروش ایالات متحده در حال حاضر تخفیف های زیادی را برای طیف وسیعی از تلویزیون های هوشمند ارائه می دهد. یکی از مواردی که ما به طور خاص دوست داریم، تلویزیون هوشمند Google Hisense 4K UHD 65 اینچی است که در حال حاضر با قیمت 369 دلار عرضه می شود.

بهترین معاملات تلویزیون جمعه سیاه

74 بهترین تخفیف‌های تلویزیون سایبر دوشنبه در مدل‌های سامسونگ، سونی و ال‌جی

  • بهترین معاملات گوشی های هوشمند جمعه سیاه

    24 بهترین معاملات تلفنی سایبر دوشنبه در گوشی های آیفون و اندروید

  • بهترین معاملات جمعه سیاه iPad

    12 بهترین معاملات دوشنبه سایبری در iPad، iPad Pro و iPad Mini

  • این فروشنده برای بهینه سازی محتوای پویا، Game Mode Plus و Sports Mode را در نظر گرفته است. می توانید انتظار نرخ تازه سازی تا 60 هرتز را داشته باشید.

    این مدل 2022 هایسنس دارای یک صفحه نمایش LED 65 اینچی است که برای اکثر اتاق های نشیمن بیش از اندازه کافی است و اگر می خواهید از پایه دیواری استفاده کنید می تواند گزینه اندازه خوبی باشد. علاوه بر این، می توانید انتظار داشته باشید که محتوا با کیفیت 4K نمایش داده شود. وضوح Ultra HD، که عمق رنگ و وضوح بالاتری را نسبت به وضوح‌های HD قدیمی و پایین‌تر ارائه می‌دهد.

    تلویزیون گوگل ۶۵ اینچی ۴K هایسنس

    معاملات بازی جمعه سیاه 2022

    154 بهترین معاملات بازی Cyber ​​Monday در کنسول‌ها، لپ‌تاپ‌ها و بازی‌ها

  • تلویزیون هوشمند گوگل 65 اینچی Hisense با تنها 369 دلار، دزدی است. اگر می خواهید اندازه و کیفیت صفحه نمایش خود را بیشتر ارتقا دهید، Best Buy نیز 850 دلار تخفیف ارائه می دهد. تلویزیون گوگل هایسنس 75 اینچی کوانتومی ULED 4K UHD. در حالی که معمولاً با برچسب قیمت 1799 دلار نمایش داده می شود، می توانید این مدل را با قیمت 949 دلار تا زمانی که فروش ادامه دارد خریداری کنید.


    منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/cyber-monday-65-inch-tv-deal-2022-hisense-4k-google-tv-sale/#ftag=RSSbaffb68