قرارداد تلویزیون جمعه سیاه 2022: صرفه جویی 700 دلاری در تلویزیون 65 اینچی QN90B 4K QLED سامسونگ

تلویزیون QLED سامسونگ QN90B

ربکا ایزاکس

جمعه‌های سیاه به سرعت بازگشتند – و در حال حاضر، شما می‌توانید تا 700 دلار صرفه جویی کنید بر روی تلویزیون QN90B 4K QLED، یا 28 درصد تخفیف قیمت اصلی بنابراین، برای مثال، مدل 65 اینچی 1899 دلار است، شما را نجات می دهد 700 دلار تخفیف از قیمت اصلی در حال حاضر، با صرفه جویی بیشتر، تلویزیون را بزرگتر می کنید. برای یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار بسیار عالی است.

در واقع، ما این تلویزیون را به‌عنوان بهترین انتخاب برای تلویزیون 4K و همچنین بهترین تلویزیون 85 اینچی که در حال حاضر می‌توانید در بازار خریداری کنید، نام بردیم.

با تخفیف تا 700 دلار، این قیمت برای یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار بسیار عالی است. از آنجایی که این یک معامله فقط امروزی است، توصیه می کنیم همین الان آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/black-friday-tv-deal-2022-samsung-qn90b-4k-qled-tv-sale/#ftag=RSSbaffb68

من این شانس را داشتم که اوایل امسال این تلویزیون را آزمایش کنم و از تجربه شخصی می توانم بگویم که این یکی از بهترین تلویزیون هایی است که تا به حال از تماشای برنامه های مورد علاقه ام لذت برده ام. 100% حجم رنگ با فناوری کوانتوم دات تصاویر زنده و واقعی را روی صفحه نمایش ارائه می دهد. با نرخ تازه سازی 120 هرتز، می توانید همان تصویر را از فیلم های خود بیاورید و به بازی خود نیز پخش کنید.

QN90B تصویر را با کیفیت 4K HD ارائه می‌کند و در حالی که دارای ویژگی‌هایی مانند Dolby Vision یا Atmos نیست، فناوری یکپارچه HDR+ و HDR10 را ارائه می‌کند. در ترکیب با حالت‌های تصویر تطبیقی ​​و زوایای دید فوق‌العاده، می‌توانید در هر زمانی از روز در هر زاویه‌ای تماشا کنید و همچنان از یک تصویر زیبا روی صفحه لذت ببرید.

سامسونگ همچنین تجربه UI/UX خود را ارائه می دهد که در آن می توانید برنامه های تلویزیونی زنده را از راحتی مبل خود نیز پخش کنید. برنامه هایی که از آنها لذت می برید نیز برای دسترسی آسان در بالای صفحه اصلی قرار خواهند گرفت.

همچنین: بهترین معاملات تلویزیونی جمعه سیاه 2022