قابلیت Kindles آمازون با قیمتی کمتر از 14 دلار در فروش Woot

کتابخوان های الکترونیکی در این دسته قرار می گیرند. در حالی که تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌توانند پیچیده‌تر باشند، زیرا ممکن است از برنامه‌ها یا سیستم‌عاملی که می‌خواهید استفاده کنید پشتیبانی نکنند – اگر کمی قدیمی شوند – Kindle برای یک کار اصلی ایجاد شده است: به ما امکان خواندن کتاب‌های الکترونیکی را بدهد.

فروش در 13 سپتامبر به پایان می رسد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/amazon-kindles-feature-in-woot-sale/#ftag=RSSbaffb68

به عنوان مثال، من یک Kindle Paperwhite 2015 از زمان عرضه آن دارم و هنوز هم قوی است. این دستگاه کمی بیشتر از قبل نیاز به شارژ دارد، اما دستگاه با من به چندین کشور سفر کرده است و همچنان به هدف خود عمل می کند، بنابراین من هنوز نیازی به ارتقاء ندارم.

پیشنهادهای Woot دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله:

در حالی که هزینه های زندگی همچنان رو به افزایش است و ما کمربندهایمان را می بندیم، ممکن است محدودیت هایی را برای اقلام لوکس تعیین کنید و از محصولات درجه یک خودداری کنید. (ناگفته نماند که کریسمس همیشه سریعتر از آنچه باید فرا می رسد.)

این شامل Amazon Kindle Paperwhite (2015، 4GB، refurb) سیاه یا سفید برای فقط 29 دلار. گاهی اوقات می‌توانید مدل‌های دست دوم را در eBay با قیمت بیش از 50 دلار پیدا کنید، در غیر این صورت نسل فعلی شما را به عقب برمی‌گرداند حداقل 139 دلار.

اگر به دنبال یک کتابخوان الکترونیکی هستید که احتمالاً چند سال برای شما دوام بیاورد، از فروش Woot متعلق به آمازون بازدید کنید. برای مدت محدودی، این شرکت تبلت‌های نسل قبلی و کیندل‌های ارزان قیمت را ارائه می‌کند.

فناوری قدیمی‌تر، دیگر در حال تولید فعال نیست، یا بازسازی شده است، اغلب می‌تواند مانند خطوط پرچم‌دار برای ما مفید باشد. اگر آنها را در طول رویدادهای فروش انتخاب کنید، می توانید ثروت کمی را نیز پس انداز کنید.