فیلم آموزش نصب دوربین مداربسته AHD دوربین مدار بسته پارت ویژن

همین موضوع اهمیت دوره نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای را دو چندان کرده است. تنها کافیست با طریقه نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه آشنا باشید. که برای رسیدن به این مهارت بهترین راه شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته است. از نظر فنی، این دو ضبط کننده در نحوه مدیریت ویدئو با یکدیگر تفاوت دارند. در سیستم آنالوگ DVR مسئول این کار است، در حالی که در تنظیم IP این کار روی دوربین انجام می شود و سپس به NVR پخش می شود. در واقع، NVR کم و بیش یک برنامه نرم افزاری است و اگرچه معمولاً روی یک دستگاه اختصاصی و مستقل اجرا می شود، گزینه های نرم افزار NVR در دسترس هستند.

تنظیمات صفحه نمایش دستگاه ضبط تصویر (دستگاه NVR)

یا به شکل توکار از آنها استفاده شده باشد و یا در صورت روکار بودن از داکت برای مهار و مخفی کردن آنها استفاده شود. در برخی موارد رعایت همه استانداردها در اجرای کابل دوربین نادیده گرفته می شود! در صورتی که یکی از مهمترین بخش ها در یک سیستم دوربین مدار بسته خصوصا در دوربین های توربو اچ دی اجرای صحیح کابل دوربین است. نصب دوربین مدار بسته بدون dvr کار بسیار راحت و آسانی است و شما می‌توانید به راحتی آن را بر روی گوشی همراه خود راه‌اندازی کنید. دوربین های مداربسته دیجیتال در ابتدا با ارائه کیفیت تصویر ۱ و ۱.۳ مگاپیکسل که به تصاویر HD معروفند، چهره شدند و سپس شرکت های پیشرو این تکنولوژی را تقویت نمودند و تصاویر ۲ و ۳ و ۴ مگاپیکسل نیز در دوربین های مداربسته رواج یافت. حال حاظر تصاویر دوربین های دیجیتال تا نهایت کیفیت ۴K یا ۸ مگاپیکسل نمایش و ذخیره سازی می شوند.

بیشترین خرابی‌ها در دوربین مداربسته مربوط به بخش تغذیه، CCTV و مدار تصویر است. اما این نکته را بدانید که بخش مدار CCTV کاملا قابل تعویض خواهد بود. دوربین تحت شبکه نیز از مدارات پیشرفته‌تری نسبت به دوربین آنالوگ برخوردار است که در زمان آموزش تمام این موارد برای کارآموز تشریح و عیب یابی می‌شود. برای کارآموزان شاغل و یا شهرستانی های محترم امکان برگزاری کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته به صورت فشرده و یا آخر هفته وجود دارد. توضیح داده شد ، مهمترین کاری که باید انجام شود ، نصب صحیح دوربین مداربسته است .

آموزش قفل کودک

همه این موارد به خوبی نشان از بازار کار این رشته فنی حرفه ای می دهد. اموزش نصب دوربین مداربسته تماما بصورت عملی بوده و مخصوص ورود کارآموزان به بازار کار است. بنابراین درآمد شغل نصب دوربین مداربسته با توجه به ارتباط مستقیم با پیمانکاران ساختمانی و مصرف کنندگان نهایی درآمد بالا و قابل ملاحظه ای است. اما بسته به نوع تبلیغات و شرایط فنی کارآموز می توان درآمد تقریبی برای این رشته را در حدود 4 الی 10 میلیون تومان در ماه در نظر گرفت. پس از اتمام دوره کارآموزان دوربین های مداربسته آنالوگ، HD و IP را به راحتی نصب و راه اندازی می کنند و می توانند انتقال تصویر بر روری موبایل و کامپیوتر را به صورت کامل انجام دهند. بله پس از اتمام دوره نصب دوربین مدار بسته مدرک آموزشگاه به صورت رایگان صادر می شود.

  • قبل از نصب دوربین مداربسته، از سلامت تمام تجهیزات از جمله کابل‌ها و فیش‌ها، دستگاه DVR، دوربین های مدار بسته، مانیتور یا تلویزیون اطمینان حاصل کنید.
  • آموزش نصب دوربین های آفیس، آموزش نصب دوربین آت دور، ایندور و دوربینهای متحرک در آسانسور و اتوبوس از موارد مهم شناخته شده است.
  • ۱- تداخل آی پی بین دوربین IP و دستگاه NVR ، که باید با یکی از آی پی ها را تغییر دهیم .
  • این دوربین ها قابلیت برنامه ریزی به صورت نقطه ای ویا چرخش 360 درجه بدون توقف را دارند.
قبل از آنکه در مورد نحوه خرید کتاب لاتین از ایران پیپر صحبت کنیم، بهتر است از ویژگی برتر سایت ایران پیپر نسبت به دیگر سایت های با خبر شوید. تمام کتاب هایی که در سایت ایران پیپر به فروش می رسد، 95 درصد arya-cctv.ir پایین تر از قیمت اصلی آن در سایت مرجع است. ایران پیپر را می توانیم نسخه فارسی بخش فروش کتاب سایت آمازون بدانیم. تمام کتاب هایی که در امازون موجود است در سایت ایران پیپر نیز با همان کیفیت یافت می شود.

در صورت بروز مشکل برای دانلود می توانید بر روی کلمه اینجا کلیک راست نموده و گزینه save as را انتخاب و مقاله را دانلود نمایید. توجه داشته باشید که از همپوشانی دوربین ها به جز موارد خاص و حفاظت دوربین ها جلوگیری شود . توجه داشته باشید که لنز وری فوکال شامل دو چرخ دنده تنظیم تصویر می باشد که یکی تصویر را عقب جلو و یا به اصطلاح زوم می کند و چرخ دنده دیگر جهت برطرف کردن تاری تصویر و فوکوس استفاده می شود . مقالات تخصصی در رابطه با دوربین های STAR LIGHT یا دید در شب رنگی را می توانید از اینجا مطالعه فرمایید . می توان کابل ها را از داخل داکت ، سینی مخصوص کابل کشی ، لوله فلکسی ، زیر بنا ، سقف کاذب ، زیر فرش ، گوشه و کناره اتاق ها و … عبور داد . نصب دستگاه در مکان های پر گردو غبار از قبیل کارخانجات موجب نفوذ گردو خاک به داخل دستگاه شده و در نهایت باعث از کار افتادن دستگاه خواهد شد .