فقط با 70 دلار یک سیستم امنیتی هوشمند DIY با راه اندازی آسان دریافت کنید

با استفاده از اتصال WiFi، می‌توانید به‌صورت بی‌سیم به طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های هوشمند سازگار متصل شوید و با برنامه همراه Eco4life آنها را بدون دردسر کنترل کنید. راه اندازی گروه شبکه فوق العاده آسان است. شما می توانید این کار را در عرض چند دقیقه بدون نصب حرفه ای یا حتی ابزار مورد نیاز انجام دهید زیرا فقط یک مرحله است!

این سیستم امنیتی هشدار بی سیم Eco4life هر آنچه را که برای ایجاد یک راه حل امنیتی خودتان نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه دارای یک آژیر بلند، یک سنسور تشخیص حرکت و دو جفت سنسور در/پنجره با چراغ‌های شب داخلی است.

در سیستم امنیتی دو تنظیمات وجود دارد: حالت اقامت در خانه و حالت خروج از خانه. هر زمان که فعالیتی در خانه شما وجود داشته باشد که قرار نیست وجود داشته باشد، هشدارهایی را در دستگاه های متصل خود دریافت خواهید کرد. این برنامه همچنین تاریخچه ای ضبط شده از هر زمان که یک سنسور فعال شود را نگه می دارد.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

این برنامه به سادگی آژیر و مرکز حسگرها را به طور خودکار اسکن می کند و سپس می توانید از آن برای نظارت بر خانه خود به صورت 24 ساعته با استفاده از تلفن های همراه، سیستم های اتوماسیون خانگی و سایر دستگاه های هوشمند یا تلفن همراه خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از این برنامه برای روشن و خاموش کردن چراغ‌های شب حسگر استفاده کنید.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

شما نمی خواهید این فرصت را از دست بدهید تا بتوانید به راحتی راه حل امنیتی خود را راه اندازی کنید و در خانه خود با هزینه کمتر احساس امنیت کنید. امروز یک کیت 4 تکه امنیتی هشدار بی‌سیم خانه هوشمند DIY تهیه کنید، در حالی که تنها با 69.99 دلار به فروش می‌رسد که 22 درصد کمتر از قیمت خرده‌فروشی اولیه 89 دلاری آن است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-a-smart-diy-security-system-with-easy-setup-for-just-70/#ftag=RSSbaffb68

یک سیستم امنیتی خوب به شما کمک می کند تا در خانه خود احساس امنیت کنید. اما لازم نیست برای خدمات مانیتورینگ و تجهیزات ویژه ای که ارائه می کنند، هزینه گزافی کنید. اگر یک سیستم امنیتی هوشمند، آسان و مقرون به صرفه با سنسورها و آژیر می‌خواهید، به کیت 4 تکه سیستم امنیتی هشدار بی‌سیم Smart Home DIY نگاه نکنید.