فضای ذخیره سازی خود را با 50٪ تخفیف برای یک SSD 500 گیگابایتی PNY افزایش دهید

همچنین: نحوه اتصال آسان SSD داخلی به پورت USB-C

همچنین با SATA II 3 گیگابایت در ثانیه برای کسانی که به این سازگاری با عقب نیاز دارند، سازگار است.

ما نمی دانیم این معامله چقدر طول خواهد کشید، بنابراین اگر فکر می کنید باید فضای ذخیره سازی SSD خود را افزایش دهید، باید امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. در آمازون فهرست شده است، اما اگر یک حساب Best Buy دارید که ترجیح می دهید از آن استفاده کنید، می توانید آن را با همان قیمت نیز از آنجا خریداری کنید. و اگر می‌خواهید برای گزینه‌های بیشتر خرید کنید، حتماً گزینه‌های ما را برای بهترین درایوهای SSD بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/pny-cs900-500gb-ssd-deal-promo-code-coupon-sale/#ftag=RSSbaffb68این گزینه PNY تفاوتی ندارد و سرعتی تا 550 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد. سرعت خواندن و نوشتن فقط کمی کمتر از سرعت توالی 500 مگابیت در ثانیه است، بنابراین می توانید هر چیزی از بازی گرفته تا محتوای ویدیویی یا حتی فقط عکس های خانوادگی را دانلود و آپلود کنید.

در مقایسه با یک هارد دیسک سنتی، درایو حالت جامد PNY یا SSD پاسخ بسیار سریع تری را برای نیازهای بازی شما ارائه می دهد. در واقع، بیشتر لپ‌تاپ‌های بازی و رایانه‌های رومیزی این روزها فقط از SSD استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که در این نبرد رئیس پیروز می‌شوید. این به عنوان یک تعویض آسان از یک هارد دیسک سنتی طراحی شده است، و هیچ قطعه متحرکی وجود ندارد، که آن را برای ارتقاء لپ تاپ عالی می کند.

اگر متوجه می‌شوید که در حال حذف نصب بازی‌ها برای ایجاد فضا برای عناوین جدید هستید، ممکن است زمان آن رسیده که ظرفیت ذخیره‌سازی خود را روی دسکتاپ یا رایانه شخصی خود ارتقا دهید. خوشبختانه، PNY در حال حاضر میزبان فروش درایوهای داخلی حالت جامد است. تو می توانی 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی با PNY CS900 Solid State Drive تنها با 30 دلار دریافت کنید50% صرفه جویی در شما بنابراین می توانید آن پول نقد ذخیره شده را برای سایر ارتقاء رایانه شخصی اعمال کنید.