فروش Woot در فناوری سفر شامل کروم بوک‌های تخفیف‌دار است


توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

آمازون

درست است که اکنون تابستان تمام شده است، سفرهای تابستانی نیز به پایان رسیده است، اما این بدان معنا نیست که همه ما به طور کلی سفر را متوقف کرده ایم.

در تعطیلات پیش رو، ممکن است در حال برنامه ریزی برای ملاقات با دوستان و خانواده برای روز شکرگزاری باشیم، یا قصد پرواز در طول دوره کریسمس را داشته باشیم – و پاور بانک ها، هدفون ها و لپ تاپ های مناسب می توانند تجربه را راحت تر و لذت بخش تر کنند.

با این حال، حتی اگر اینطور نیست، اکنون زمان بسیار خوبی برای خرید ابزارها و لوازم جانبی برای سفرهای سال 2023 خود با دستگاه فعلی Woot است. فروش تکنولوژی مسافرتی.

یکی از تخفیف های ارائه شده برای Samsung Galaxy Chromebook Go، یک Chromebook Wi-Fi 6/LTE برای سفرهایی که در سفرهای سبک هستید عالی است. این لپ‌تاپ بسته به پیکربندی تا 439 دلار به فروش می‌رسد و Woot متعلق به آمازون 25 درصد تخفیف ارائه می‌دهد که هزینه را به 329 دلار کاهش می‌دهد.

Chromebook نازک و سبک 2021 (فقط Verizon) مجهز به صفحه نمایش LED 14 اینچی (1366×768)، پردازنده Celeron N4500 اینتل (1.1 گیگاهرتز)، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC است. البته، مشخصات بسیار با بهترین هستند. اما این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که در برابر حرکت، ضربه و ضربه های احتمالی در هنگام سفر مقاومت کند.

کاربران می توانند با یک بار شارژ تا 12 ساعت عمر باتری را انتظار داشته باشند.

در ادامه بخوانید: بهترین معاملات Chromebook در حال حاضر: Galaxy Chromebook Go را با 74 دلار دریافت کنید

ووت فروش تکنولوژی سفر دارای طیف وسیعی از محصولات دیگر است که در هنگام سفر نیز مفید هستند. اگر یک جایگزین Chromebook می‌خواهید، یک گزینه ارزان قیمت وجود دارد Lenovo N22 Chromebook فقط 50 دلار؛ و معاملات دیگر عبارتند از:

می توانید Woot’s را بررسی کنید فروش کامل فناوری سفر در اینجا.

همچنین: بهترین فناوری تلفن همراه: برترین انتخاب های یک ابزار حرفه ای در سفر


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/woot-sale-on-travel-tech-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68