فروش هفته سایبر HP: تا 71 درصد تخفیف برای نمایشگرها، لپ تاپ ها

در حالی که ما فکر می کنیم این معاملات برخی از بهترین های HP هستند که در حال حاضر ارائه شده است، شما همچنین می توانید آن را بررسی کنید فروش هفته سایبری HP برای یافتن قیمت های بیشتر در مورد لپ تاپ ها، رایانه های شخصی بازی، مانیتورها، چاپگرها و لوازم جانبی.

موارد مورد علاقه ما شامل یک بسته نرم افزاری حاوی یک مانیتور 24 اینچی HP، یک ماوس بی سیم، و یک صفحه کلید بی سیم. در حالی که به طور معمول با قیمت خرده فروشی 240 دلار تنظیم می شود، HP قیمت را 105 دلار یا 43 درصد کاهش داده است. این بسته می تواند راهی عالی برای راه اندازی جدید شما باشد. دفتر خانه یا مطمئن شوید که دانش آموز شما وقتی بعد از تعطیلات به خوابگاه خود باز می گردد، آماده است.

یکی از فروشندگانی که این رویکرد را اتخاذ می کند HP است. غول رایانه های شخصی راه اندازی شده است هفته سایبری اچ پی، یک رویداد فروش یک هفته ای پس از جمعه سیاه که شامل تخفیف های قابل توجهی روی رایانه های شخصی، لپ تاپ ها، مانیتورها و موارد دیگر می شود.

اولین مورد یک کروم بوک ارزان است. این HP Chromebook 11a یک دستگاه ChromeOS مقرون به صرفه است که برای مطالعه یا استفاده عمومی روزانه مناسب است و دارای صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی، پردازنده مدیاتک، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC است. قیمت از 300 دلار به 170 دلار کاهش یافته است که صرفه جویی در 130 دلار یا 43 درصد.

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری به پایان رسیده است، اما این هفته، برخی از خرده فروشان ایالات متحده همچنان در حال تبلیغ معاملات و تخفیف در طیف گسترده ای از فناوری، ابزارها و هدایا هستند.

اگر بیش از 599 دلار در HP خرج می کنید، می توانید با استفاده از کوپن الکترونیکی 5 درصد دیگر پس انداز کنید انبار داری 5. علاوه بر این، 10٪ تخفیف اضافی برای خریدهای بیش از 999 دلار با کد ارائه می شود STOCKING10.

در ادامه بخوانید: بهترین رایانه های شخصی بازی: دستگاه های برتر برای حرفه ای ها، گیمرهای معمولی و سازندگان

مانیتور HP M24fw + ماوس بی سیم + کیت صفحه کلید

HP

همچنین: بهترین مانیتورها: با یک صفحه نمایش زیبا از خودتان پذیرایی کنید


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/hp-cyber-week-sale-monitors-laptops-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

معامله دوم برای الف است مانیتور گیمینگ HP OMEN 25i. این مانیتور 24.5 اینچی دارای صفحه نمایش Full HD (1920 x 1080)، نرخ تازه سازی 165 هرتز و فناوری HP Eye Ease برای مشاهده راحت است. به طور معمول، شما انتظار دارید 300 دلار بپردازید، اما این هفته HP قیمت را به 210 دلار کاهش داده است. صرفه جویی 90 دلاری (30%).

به طور خاص دو معامله دیگر وجود دارد که از 55 محصول در فروش متمایز است.