فروش هدفون جمعه سیاه: Beats Studio 3 57 درصد تخفیف دارد

من 350 دلار خریدم هدفون بی سیم حذف نویز Beats Studio3 دو بار، یک بار برای من و یک بار به عنوان هدیه برای یک دوست — هر بار به کیف پولم ضربه می خوردم. آنها در حال حاضر با 200 دلار تخفیف، 57 درصد پس انداز، در هر دو فروخته می شوند بهترین خرید و آمازون. آنها در بهترین قیمت خود هستند.

beats-studio-3-wireless-noise-cancelling-over-ear-headphones

زومین بیت

شرین شیبو
مزیت به استودیو 3 این است که حذف نویز واقعا کار می کند و می توانید به راحتی بین حالت شفافیت و حذف نویز جابجا شوید. تماس‌های دست‌آف یک بازی را تغییر می‌دهند، و بالشتک روی قطعات روی گوش با کیفیت بالا است. باتری آن مدتی، تا 22 ساعت دوام می آورد و به سرعت شارژ می شود. استفاده از این هدفون به دلیل وجود پد در بالای هدفون که مانع از فرورفتن قسمت بالایی در سر شما با استفاده طولانی مدت می شود، راحت است.

هدفون ها در رنگ مشکی یا خاکستری عرضه می شوند.

هدفون بیتس یا سونی؟ در این جمعه سیاه، ممکن است بتوانید هر دو را بپردازید، یا یکی را انتخاب کنید که راحت‌تر در محدوده قیمت شما قرار می‌گیرد.

جعبه گشایی شده

شرین شیبو

را Beats Studio3 در رنگ‌های آبی، مشکی مات، قرمز، سفید، مشکی-قرمز مخالف، مشکی نیمه‌شب، یا خاکستری سایه‌ای عرضه می‌شوند. آمازون در حال حاضر انتخاب رنگ گسترده تری نسبت به Best Buy دارد. این جفت مشکی مات من برای مرجع است:

خرید هدفون 150 دلاری ممکن است خارج از محدوده قیمت شما باشد. خواهر کوچکم به یک جفت جدید نیاز داشت اما از دادن بیت هایش به من امتناع کرد زیرا فکر می کرد خیلی گران هستند. خوشبختانه، هدفون سونی WH-CH710N با حذف نویز بی سیم بررسی قیمت را پشت سر گذاشت من آنها را در Best Buy با قیمت 68 دلار، 82 دلار از قیمت اصلی خریدم، و حتی با یک حساب مهمان، ارسال رایگان 2 روزه دریافت کردم. در عرض دو روز به درب من رسیدند. در اینجا جعبه به نظر می رسد و چگونه بسته بدون جعبه به نظر می رسد:

هدفون سونی با یک بار شارژ تا 35 ساعت صدا دارد و تنها با 10 دقیقه شارژ یک ساعت پخش می شود. حذف نویز یک ویژگی جالب است: به طور خودکار میزان صدای محیط شما را تشخیص می دهد و بر اساس آن تنظیم می شود. آمازون این هدفون را با قیمت 100 دلار در لیست قرار داده است. کمترین قیمت برای آنها در آمازون تاکنون، ولی Best Buy معامله بهتری با همان جفت با قیمت 68 دلار دارد (55٪ یا 82 دلار تخفیف از قیمت معمولی).

ZDNET با مجموعه بلک فرایدی ما بهترین‌های جمعه سیاه را مستقیماً برای شما به ارمغان می‌آورد. در آنجا، می‌توانید بهترین تخفیف‌ها را در تبلت‌های دیگر، و همچنین سایر اقلام فناوری عالی مانند گوشی‌های هوشمند، جاروبرقی ربات و موارد دیگر را پیدا کنید. ما همچنین در آخر هفته خرید وبلاگی زنده راه اندازی خواهیم کرد و بهترین معاملات را در زمان واقعی برای شما به ارمغان می آورد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-headphone-deal-beats-studio-3-sale/#ftag=RSSbaffb68