فروش تبلت آمازون: یک Fire HD 8 را فقط با 44 دلار انتخاب کنید

فروش Target Deal Days 2022 از 6 اکتبر آغاز شد و تا شنبه، 8 اکتبر ادامه خواهد داشت. تعریف شده به صورت سه روز «تعاملات جمعه سیاه اولیه»، با تخفیف تا 50 درصد در فناوری، مبلمان، لوازم آشپزخانه، اسباب بازی ها و لباس.

رویداد فروش Target چند روز قبل از فروش اولیه دسترسی زودهنگام آمازون برگزار می شود که قرار است در 11 اکتبر آغاز شود. در حالی که برخی از معاملات در حال حاضر در دسترس هستند – از جمله کتابخوان های الکترونیکی Kindle با قیمت پایین – می توانید انتظار تخفیف تا 70٪ را در آمازون داشته باشید. دستگاه‌ها، ابزارها، تلویزیون‌ها و موارد دیگر.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/amazon-tablet-sale-fire-hd-8-deal/#ftag=RSSbaffb68این تبلت Amazon Fire HD 8 معمولا با قیمت 89 دلار به فروش می رسد. با این حال، شما می توانید دستگاه را با قیمت 44 دلار خریداری کنید، و برای مدت محدودی 45 دلار (یا 50٪ تخفیف) صرفه جویی می کنید.

همچنین ممکن است به خریداران برای خریدشان کارت هدیه تعلق گیرد. فروش در فروشگاه و آنلاین انجام می‌شود و اگر مشتریان از RedCard هدف خود استفاده کنند، می‌توانند 5 درصد تخفیف بیشتری نیز برای اقلام فروش داشته باشند.

نمای تبلت Amazon Fire HD 8

آمازون

علاوه بر این، اگر به دنبال یک جایگزین مناسب برای کودکان هستید، Target قیمت آن را نیز کاهش داده است تبلت Amazon Fire HD 8 Kids Edition (32 گیگابایت). تبلت 8 اینچی معمولاً 139 دلار برای شما قیمت دارد، اما تا پایان فروش، می توانید یکی را با قیمت 69 دلار انتخاب کنید.

در میان هزاران دستگاه، ابزار، اسباب‌بازی و فناوری ارزان‌قیمت، Target یک تبلت Amazon Fire HD 8 را تنها با قیمت 44 دلار به عنوان بخشی از هزینه‌های شرکت ارائه می‌کند. روزهای معامله رویداد فروش

این تبلت فایر دارای صفحه نمایش 8 اینچی HD، پردازنده چهار هسته ای 2.0 گیگاهرتزی، فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی (حداکثر 1 ترابایت با کارت microSD، همراه با 2 گیگابایت رم، و دستیار الکسا یکپارچه است. هر دو در جلو و عقب دوربین در این گوشی گنجانده شده است و با یک بار شارژ می توانید تا 12 ساعت عمر باتری داشته باشید.