فروش آسانسور بزرگترین فروشگاه قطعات آسانسور قیمت آسانسور رایا آسانسور

در سیستم تک درب مانند تمام آسانسور های معمولی کابین دارای یک درب میباشد و مسافران از یک درب سوار و از همان درب و در همان سمت پیاده میشوند. در سیستم سه به یک و چهار به یک » سیستم بکسل بندی تقریبا به همین صورت است اما با این تفاوت که تعداد فلکه های هرزگرد و نحوه جایگذاری آنها متفاوت میباشد. از نظر جایگذاری و تعداد درب ها نیز میتوان به تک درب دو درب تونلی و دو درب مجاور یا اشاره نمود که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم.

فروش آسانسور بزرگترین فروشگاه قطعات آسانسور قیمت آسانسور رایا آسانسور همچنين در صورت تقاضا ، شرکت مهديس آسانبر توانايي واردات و سفارش طراحي وساخت انواع درب در اندازه هاي مورد نظر جهت مصارف وکاربرهاي خاص ويا متناسب با وضعيت ساختمان را دارا مي باشد. برای خرید آسانسور در وهله نخست باید نوع نیاز شما به آسانسور مشخص شود. به طوری که ابعاد ساختمان، محل قرار گرفتن آن، حفر چاهک و … از جمله مواردی است که باید در وضعیت کلی ساختمان در نظر گرفته شود. یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از خریداران آسانسور و بالابر را به سوی خود مشغول کرده است، انواع آن می باشد.

اهمیت استفاده از این اقلام هنگام فرسودگی آن‌ها و سروصدای اضافی موتور آشکار می‌شود. درب برای تضمین امنیت کسانی که از یک آسانسور استفاده می کنند لازم است و در انواع اشکال و مدل های گوناگون موجود می باشد. مدل های درب آسانسور شامل؛ درب های تلسکوپی، اتوبوسی، گیوتینی، آکاردئونی و … می باشند. نکته ای در خصوص درب ها وجود دارد و آن این است که اگر شما درب طبقه ی اتوماتیک استفاده کرده باشید، درب کابین شما نیز باید به همین شکل، یعنی اتوماتیک باشد. اما اگر از درب طبقه ی لولایی استفاده نموده اید، درب کابین آسانسور شما باید نیمه اتوماتیک باشد.

طراحی آسانسور

معنی دکمه های آسانسور که اعداد را به تنهایی نشان می‌دهند کاملاً واضح و مشخص است، به این صورت که هر عدد حک شده بر روی کلید، نمایش‌ دهنده شماره طبقه مربوطه در ساختمان است. به عنوان نمونه کلید 2 نماینده طبقه دوم ساختمان است و بقیه اعداد نیز به همین ترتیب. با وجود نوآوری و پیشرفت در سیستم جابجایی عمودی، می توانیم بدون در نظر گرفتن وزن، در چندین سطح به سرعت حرکت کنیم و مسیر حرکت خود در ساختمان را تغییر دهیم. در مورد آسانسور هایی که هر روز در مطب پزشک، مراکز خرید، محل کار، مدرسه و یا مکان های مورد علاقه خود استفاده می کنید، کمی فکر کنید.

قفل درب لولایی :

یک سیستم از کابل‌های فلزی قوی و قرقره‌ها که بین اتاقک‌های آسانسور و موتورها حرکت می‌کنند. یک موتور الکتریکی که اتاقک‌های آسانسور را بالا و پایین می‌برد و شامل یک سیستم ترمز می‌شود. برای اطلاع از وضعیت استاندارد آسانسور می توان با وارد شدن به سایت مدیریت بازرسی آسانسور به آدرس اینترنتی ، از وضعیت استاندارد آسانسور با خبر شد. کابین‌های MDF با استفاده از ورقه‌های زیبا و محکم MDF تهیه می‌شوند که محبوبیت بالایی نزد کاربران خوش سلیقه دارند.

آسانسورهای صنعتی یا باربر :

کلیه مشتریان محترم شرکت الماس آسانسور در تمامی ساعات شبانه روز و هر روز هفته می توانند سوالات و مشکلات خود را با متخصصان باتجربه و مهندسین الماس آسانسور در میان گذاشته و از مشاوره کاربردی و راهنمایی های اجرایی آنان بهره مند شوند. استفاده از آسانسور گیربکس ارزان ترین و اقتصادی ترین راه حل برای نصب و راه اندازی آسانسور است. البته نگهداری صحیح و تعمیر به موقع آسانسورها به ساکنین ساختمان ها نیز مربوط می شود.

  • بازرگانی رایا آسانسور با تکیه بر 29سال تجربه در صنعت آسانسور ، اکنون به عنوان یکی از تخصصی‌ترین فروشگاه ها در زمینه فروش و تأمین آنلاین و حضوری قطعات آسانسور در کشور مطرح می باشد.
  • هر چند از این آسانسورها دیگر نصب نمی‌شود اما تعداد قابل توجهی از این آسانسورهای قدیمی در حال کار کردن هستند.
  • به طور کلی دو نوع درب برای آسانسور داریم، اولی درب طبقات است که به اندازه تعداد توقف های آسانسور در ساختمان می باشد.
  • ابعاد آسانسورهای خودروبر معمولا ۵/۲ تا ۳ متر در ۵/۴ تا ۶ متر هستند.
  • نوع دیگری از آسانسورهای کششی نیز وجود دارد به نام “Room Less ” که در آن دیگر نیازی فهرست این وب سایت را مرور کنید به موتورخانه نیست.

آسانسورهای هیدرولیک، تنها برای حمل مسافر کاربرد نداشته و برای بالابری بارهای سنگین نیز کاربرد به سزایی دارد. انواع آسانسورهای حمل بار شامل آسانسور خودروبر قیچی، آسانسور خودروبر، و بالابر کارگاهی را شامل می‌شود که عموماً از نیروی هیدرولیک برای بالابری استفاده می‌شود. هم چنین، آسانسورهای هیدرولیک مناسب‌ترین وسیله برای پارکینگ‌های نیمه مکانیزه به‌شمار می‌رود و از بالابرهای هیدرولیک در پارکینگ‌های تمام مکانیزه استفاده می‌شود، که در این صورت، وظیفه جابجایی خودرو در راستای عمودی را به عهده دارد.

در هر صورت، آشنایی جزئی و دقیق تر با این وسیله و دانستن همه چیز درباره ی آسانسور، علاوه بر آگاهی یافتن نسبت به وسیله ای که روزانه از آن استفاده می کنیم، می تواند در استفاده ی بهینه از این وسیله نیز به ما کمک کند. به دلیل وجود سیستم جک هیدرولیک از اینانواع آسانسورهادر ساختمان‌های با بیش از پنج طبقه استفاده نمی‌شود. با وجود این محدودیت، اخیراً ا آسانسورهای هیدرولیک در مصارف خانگی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. این امر به خاطر نرمی در زمان حرکت، خرابی آسانسور و استهلاک بسیار کم، توانایی جابه‌جایی بارهای بسیار سنگین، امکان ایجاد آسانسورهای زیبا و شیشه‌ای، عدم نیاز به موتورخانه در پشت‌بام و امنیت بسیار بالا در هنگام وقوع زلزله است. آسانسورهای هیدرولیکی یک سیستم بسیار امن، از مجموعه آسانسورها می باشند.

یکی دیگر از عوامل مهمی که تاثیر زیادی روی قیمت آسانسور می گزارد، شرکت سازنده آن است. برای مثال در صورتی که شرکت سازنده از اعتبار چندانی برخوردار نباشد، سیستم هایی را طراحی و تولید می کند که قطعات آن از کیفیت پایینی برخوردار بوده و قیمت آسانسور هم نسبت به دیگر سیستم ها که ساخته شرکت های معتبر است، پایین تر است. شرکت هیرو آسانسور، یکی از شرکت های مطرحی به شمار می رود که سیستم های آسانسور طراحی و تولید شده در این شرکت، همگی از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. موتور آسانسور در آسانسورهای کششی و پمپ هیدرولیک در آسانسورهای هیدرولیک ، عامل اصلی حرکت کابین آسانسور می باشد .