غول های رسانه های فناوری متعهد می شوند که ایمنی آنلاین را در پیمان NZ حفظ کنند

این حرکت نشان دهنده راه اندازی بود کد عمل، که از دوشنبه پس از یک سال تلاش برای توسعه به رهبری Netsafe، یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر ایمنی آنلاین، اجرایی شد.

او به آن اشاره کرد بررسی رگولاتوری محتوا به عنوان گامی درست در این مسیر.

پوشش مرتبط


منبع: https://www.zdnet.com/article/tech-media-giants-pledge-to-maintain-online-safety-in-nz-pact/#ftag=RSSbaffb68

این سازمان افزود که این کد برای جایگزینی «تعهدات» مربوط به قوانین موجود یا سایر چارچوب‌های نظارتی داوطلبانه طراحی نشده است. در عوض، بر معماری امضاکنندگان متمرکز شد که شامل سیستم‌ها، خط‌مشی‌ها، فرآیندها، محصولات و ابزارهای آنها برای مبارزه با انتشار محتوای مضر است.

این انعطاف پذیری را برای امضاکنندگان بالقوه فراهم می کند تا نوآوری کنند و به نگرانی های مربوط به امنیت آنلاین و محتوای مضر پاسخ دهند، به گونه ای که به بهترین نحو با نمایه های ریسک آنها مطابقت داشته باشد، همچنین تاکتیک های مجدد و تغییر تاکتیک ها را به منظور تکرار، بهبود، و رسیدگی به تهدیدات در حال تحول آنلاین به صورت واقعی انجام دهند. زمان،” این سازمان گفت.

بسته به خودتنظیمی، این کد اصول و بهترین شیوه‌هایی را بیان می‌کند که به دنبال بهبود ایمنی آنلاین و کاهش محتوای مضر است. طبق گفته Netsafe، می‌توان آن را برای طیف وسیعی از محصولات و خدماتی که به جوامع مختلف کاربران خدمت می‌کنند، اعمال کرد و به نگرانی‌ها و موارد استفاده مختلف رسیدگی کرد.

Tohatoha NZ یک سازمان غیرانتفاعی است که از آموزش عمومی در مورد تأثیرات اجتماعی فناوری حمایت می کند.

او همچنین از Netsafe به دلیل مشارکت در ایجاد کد، زمانی که نقش آن به عنوان مدیر تأیید شده قانون ارتباطات دیجیتال مضر نیوزلند به معنای تضاد منافع بود، انتقاد کرد. “تراز می کند [Netsafe] او گفت که با شرکت‌هایی که تحت تأثیر قانون ارتباطات دیجیتال مضر قرار گرفته‌اند و خطر دستگیری نظارتی را افزایش می‌دهد.» این کد، حواس‌پرتی را از کار اصلی آن‌ها در اجرای قانون، که بسیار مهم است، منحرف می‌کند. تمرکز NetSafe باید بر روی خدمت به عموم مردم نیوزلند و افزایش ایمنی هر نیوزلندی که از اینترنت استفاده می کند باشد.”

نت سایف گفت که این کد توسط یک گروه «حاکمیت چند ذی‌نفع جدید» نظارت می‌شود و اشاره کرد که این کد بر اساس اصول ایمنی آنلاین استرالیا و اتحادیه اروپا ساخته شده است.

با این حال، یکی از منتقدان صنعت، به ایجاد این کد ضربه زده و آن را چارچوبی نامیده است که از تغییر و مسئولیت پذیری اجتناب می کند.

شرکت‌هایی که موافقت کردند به آیین‌نامه جدید عمل کنند، باید گزارش‌های سالانه پیشرفت خود را در پایبندی به این آیین‌نامه منتشر کنند و در صورت نقض تعهدات خود مشمول تحریم‌ها خواهند شد.

NZ Tech در ایجاد و مدیریت کد به کار گرفته شده است. NGO غیر انتفاعی (سازمان غیردولتی) نماینده 20 جامعه فناوری و بیش از 1000 عضو در سراسر نیوزیلند است.

چندین پلتفرم دیجیتال، از جمله تمام پنج شرکت فناوری که برای آن ثبت‌نام کرده‌اند، در تهیه اولیه کد مشارکت داشتند. بازخورد گروه های جامعه مدنی، گروه های ذینفع، دولت و عموم مردم نیز در نظر گرفته شد.

او همچنین خاطرنشان کرد که NZ Tech یک گروه حمایتی است که فاقد تخصص یا تجربه و همچنین مسئولیت پذیری جامعه برای اجرای یک کد عملی با این ماهیت است. او افزود که این نه بی طرفانه بود و نه بر نیازهای افرادی که توسط پلتفرم های فناوری آسیب دیده اند متمرکز بود.

پنج غول فناوری از جمله توییتر و فیس‌بوک متعهد شده‌اند که خود را تنظیم کنند و به یک آیین نامه داوطلبانه جدید در نیوزیلند پایبند باشند که هدف آن محدود کردن محتوای مضر آنلاین است. با این حال، این اقدام به عنوان “پنجره پوشاندن” و تلاشی برای جلوگیری از مقررات رد شده است.

گوگل، متا، تیک تاک، آمازون و توییتر توافق کردند که برای آئوتاروآ نیوزلند آئین نامه عمل برای ایمنی و آسیب های آنلاین ثبت نام کنند، که شرکت های فناوری را موظف می کند تا به طور فعال محتوای مضر را در پلتفرم ها و سرویس های دیجیتال مربوطه خود کاهش دهند. کشور. این قرارداد شامل یوتیوب گوگل، فیسبوک و اینستاگرام متا و پلتفرم های توییچ آمازون است.

برنت کری، مدیر عامل نت‌سافه، گفت که گزارش‌های محتوای مضر در میان افزایش استفاده آنلاین ناشی از همه‌گیری جهانی، بیش از 25 درصد افزایش یافته است. کری گفت: «کیوی‌های زیادی که به صورت آنلاین مورد آزار و اذیت، آزار و سوء استفاده قرار می‌گیرند، به همین دلیل است که صنعت برای محافظت از کاربران متحد شده است.

کد مدلی را ترویج می کند که از “پاسخگویی واقعی” اجتناب می کند

هنک گفت فرآیندهایی که منجر به آیین نامه Aotearoa نیوزیلند شد نشان داد که ذهن های پشت آن «هیچ آگاهی» از عدم تعادل قدرت بین کاربران و پلتفرم های آنلاین ندارند و علاقه ای به اصلاح این نابرابری ندارند.

هنک در عوض بر نیاز به یک فرآیند تحت رهبری دولت برای توسعه مقررات محتوای آنلاین تاکید کرد. این مشروعیت و منابع مورد نیاز برای ایجاد یک چارچوب نظارتی را فراهم می کند که از حقوق کاربران اینترنت محافظت می کند.

همل گفت: «این یک تلاش ضعیف برای جلوگیری از مقررات، در نیوزلند و خارج از کشور، با ترویج مدلی مبتنی بر صنعت است که از تغییر واقعی و مسئولیت‌پذیری واقعی مورد نیاز برای محافظت از جوامع، افراد و سلامت دموکراسی ما اجتناب می‌کند.» “این کد در مورد شفافیت صحبت می کند، اما شفافیت بدون پاسخگویی فقط یک پنجره است. به نظر ما، هیچ چیز در این کد مسئولیت پذیری پلتفرم ها را افزایش نمی دهد یا تضمین می کند که کسانی که توسط مدل های تجاری خود آسیب می بینند دوباره کامل می شوند یا از آینده محافظت می شوند. آسیب می رساند.”

مندی هنک، مدیرعامل توتوها NZ در یک پست گفت به نظر می‌رسد که این کد یک «تلاش متا برای براندازی یک مؤسسه نیوزیلندی» در تلاش برای ادعای مشروعیت بدون انجام کاری برای کسب آن است.