غول فین‌تک The Clearing House به نیروگاه حفاظت از حق ثبت اختراع منبع باز OIN می‌پیوندد


یک چک صندوقدار خالی

شاید هرگز نشنیده باشید اتاق تسویه حساب (TCH)، اما شما هر روز از خدمات آن استفاده می کنید. شبکه پرداخت ایالات متحده آن هر روز بیش از 2 تریلیون دلار سیم، اتاق تسویه خودکار (ACH)، تصویر چک و پرداخت های بلادرنگ را تسویه و تسویه می کند. این چجوری اون کارو انجام میده؟ با نرم افزار متن باز و این بدان معناست که هدفی برای ترول های حق اختراع منبع باز است. بنابراین، ACH این هفته به آن پیوست شبکه اختراع باز (OIN) – بزرگترین کنسرسیوم عدم تهاجم ثبت اختراع در جهان.

OIN مدتهاست که از لینوکس و نرم افزارهای مرتبط با لینوکس در برابر تهاجم پتنت توسط شرکت های رقیب محافظت می کند. با افزایش حملات ترول ثبت اختراع، OIN همچنین از شرکت ها در برابر این حملات دفاع می کند.

ممکن است فکر نکنید شرکت های مالی و بانک ها در معرض چنین حملاتی هستند. منظورم این است که ریشه های TCH به سال 1853 برمی گردد. دوباره فکر کنید.

مانند کیت برگلتمدیرعامل OIN در ژوئن گفت: «پیچیده‌ترین و قانع‌کننده‌ترین شرکت‌های بانکداری و فین‌تک جهانی اساساً به شرکت‌های فناوری تبدیل شده‌اند که از نرم‌افزار منبع باز برای ارائه خدمات خود در مقیاس استفاده می‌کنند.»

همچنین: این شرکت با موفقیت به هفته کاری چهار روزه تبدیل شد. در اینجا روند آن است

علاوه بر این، ترول های پتنت “به نظر می رسد که آنها را به این دلیل هدف قرار می دهند، همراه با این واقعیت که شرکت های خدمات مالی از لحاظ تاریخی ثبت اختراع فعال نبوده اند.” این به این دلیل است که از نظر تاریخی، آنها بیشتر فناوری خود را از فروشندگان شخص ثالث خریداری کرده اند.

اون موقع بود این الان است. امروزه، موسسات مالی فناوری بیشتری را در داخل تولید می‌کنند، بنابراین آنها بیشتر نگران اعطای حق ثبت اختراع، ساختن پورتفولیوهای ثبت اختراع و مسائل مربوط به پتنت هستند. در واقع، این روزها کسب و کارهای فین تک مختص به خود هستند بنیاد منبع باز فین تک (FINOS)، شعبه بخش مالی بنیاد لینوکس.

بنابراین، برگلت در بیانیه‌ای در روز چهارشنبه گفت: “پیشرفت‌ها در خدمات مالی و فین‌تک به طور فزاینده‌ای به فناوری‌های منبع باز متکی هستند. ما به‌عنوان باتجربه‌ترین شرکت پرداخت در ایالات متحده و یکی از سنگ‌های اصلی صنعت خدمات مالی، خوشحالیم که The Clearing House متعهد به عدم تهاجم ثبت اختراع در هسته اصلی لینوکس و فناوری های منبع باز مجاور است.”

برای دریافت حفاظت از حق ثبت اختراع OIN، لازم نیست که یک شرکت مبادلاتی ۲ تریلیون دلاری در روز باشید. حتی کوچکترین کسب و کارها نیز می توانند آن را امضا کنند مجوز OIN آنلاین.

داستان های مرتبط:


منبع: https://www.zdnet.com/finance/fintech-giant-the-clearing-house-joins-open-source-patent-protection-powerhouse-oin/#ftag=RSSbaffb68