صفحه کلید شما منزجر کننده است. در اینجا دلیلی است که باید آن را با لجن تمیز کنید

تمیز کردن صفحه کلید را با فشار دادن ژل در داخل و اطراف کلیدها شروع کنید. به نظر من یک اکشن آهسته و چرخشی بهترین کار را دارد. به یاد داشته باشید، شما سعی می کنید از ژل برای جمع آوری کثیفی و زباله استفاده کنید، نه اینکه آن را در صفحه کلید ورز دهید.

استفاده از ژل روی صفحه کلید

قوطی ژل پاک کننده ColorCoral روی لپ تاپ.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

این چیزهای بسیار همه کاره است!


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-office/your-keyboard-is-disgusting-heres-why-you-should-clean-it-with-slime/#ftag=RSSbaffb68 ژل نگهدارنده دست با صفحه کلید.

آیا این امن است؟

این کامل نیست، من دنبال آن نبودم، اما برای تلاش بسیار کم کثیف تر است.

این ناخوشایند است!

اگر هنوز فکر می‌کنید تمیز است، آن را به اتاق دیگری ببرید – یا بهتر است بگوییم، یک کافی‌شاپ یا مکان عمومی دیگر – و زیر نور متفاوت به آن نگاه کنید.

راه‌های مختلفی وجود دارد که افراد می‌توانند صفحه کلید خود را تمیز کنند، اما روش انتخابی من استفاده از ژل تمیزکننده (همچنین به عنوان “اسلایم” شناخته می‌شود) است.

همچنین: بهترین کیبوردها: نوع خود را پیدا کنید

لپ‌تاپ یا کامپیوتر را خاموش کنید (تا تعداد زیادی کلید را فشار ندهید). سپس ژل را از قابلمه خارج کرده و سریع ورز دهید.

فکر می کنید صفحه کلید شما تمیز است؟

کیبورد لپ تاپ تمیز

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

همچنین: این مواد برای تمیز کردن فناوری کثیف شما بهتر از هوای فشرده است

اینجا مال من است و از آخرین باری که آن را تمیز کردم فقط چند هفته می گذرد.

در نهایت، سریع و ارزان است. هوای کنسرو شده گران و بیهوده است و مگر اینکه صفحه کلید زیادی برای تمیز کردن داشته باشید، گردگیرهای الکترونیکی بسیار گران هستند (اگرچه برای مقابله با گرد و غبار زیاد، نمی توان آنها را شکست داد).

نمای نزدیک از صفحه کلید با گرد و غبار روی آن.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

ژل قابل استفاده مجدد است — کافیست آن را دوباره داخل قابلمه بریزید — و من متوجه شدم که پس از باز شدن حدود شش ماه تا یک سال دوام می آورد.

تا خوشحالی ادامه بده عکس قبلی را قبلا دیدید. در اینجا صفحه کلید پس از چند دقیقه تمیز کردن به نظر می رسد:

یه نگاه دیگه بنداز

قبل از استفاده ژل را سریع ورز دهید.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

این مارک ژلی که من اینجا استفاده می کنم از ColorCoral است، اما در تجربه من این ژل ها تقریباً یکسان هستند، و من واقعاً ندیدم که یکی بهتر یا بدتر از دیگری باشد.

استفاده از ژل آسان است

مگر اینکه تمیز کاری را انجام داده باشید، احتمالاً ناپاک است.

چرا ژل پاک کننده؟ به دلایلی.

همیشه افرادی هستند که نگران استفاده از ژل روی کیبورد خود هستند. من الان بیش از یک دهه است که از این وسایل استفاده می کنم و هیچ مشکلی هم نداشته ام. اگر نگران هستید، باید یک راه جایگزین پیدا کنید، اما این روش مورد علاقه من برای تمیز کردن صفحه کلید است.

ژل تمیز کننده روی صفحه کلید نیز ملایم است، در حالی که من پارچه ای را دیده ام که روی درپوش کلید گیر کرده و آن را بلند می کند.

شروع به کار ژل در اطراف کلیدها کنید — آهسته و روش کار کنید.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

و ژل تمیز کننده فقط برای صفحه کلید نیست. برای تمیز کردن چیزهایی مانند داشبورد ماشین یا مواردی که ممکن است بخواهید از آنها عکس بگیرید (به خصوص برای عکاسی ماکرو از نمای نزدیک) خوب است.

همچنین: نحوه تمیز کردن هر تلویزیون یا مانیتور صفحه تخت

اول، در حالی که برس و هوای فشرده کنسرو شده می توانند روی سطح کار خوبی انجام دهند، من متوجه شدم که آنها خاک و لجن را زیر کلیدها و داخل صفحه کلید فشار می دهند.