صفحه نمایش پروژکتور فضای باز Insignia در حال حاضر 51٪ تخفیف دارد

در حالی که تابستان رو به پایان است، این بدان معنا نیست که نمی‌توانید در حال حاضر از پس‌اندازهای گرم لذت ببرید. برای کسانی که دوست دارند وقت خود را در فضای باز بگذرانند، صفحه نمایش پروژکتور 114 اینچی Insignia در فضای باز در حال حاضر برای فروش است فقط 129 دلار، یا با 51 درصد تخفیف از قیمت اصلی خود. این دست پایین است پایین ترین قیمتی که دیده ایم روی این پروژکتور

با این صفحه نمایش بادی می توانید مهمانی فیلم در فضای باز عالی را برگزار کنید. با 83 اینچ ارتفاع و 115 اینچ عرض، یک صفحه نمایش عظیم 114 اینچی خواهید داشت. صفحه نمایش همچنین دارای اتصالاتی است تا در روزهای بادی از باد نرود.

صفحه نمایش نشان

با حسن نیت از Insignia
را معامله 129 دلاری است فقط برای امروز موجود است – درست در زمان تحویل تا روز کارگر آخر هفته آینده. حتما امروز آن را بردارید. و اگر هنوز به دنبال معاملات عالی در فضای باز هستید، حتماً گزینه‌های ما را برای آن‌ها نیز بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/insignia-outdoor-projector-screen-deal-promo-code-coupon-sale/#ftag=RSSbaffb68

پمپ هوای همراه باعث می شود که کل صفحه نمایش در چند ثانیه منفجر شود. اگر در حال حرکت هستید یا به کمپینگ می روید، در یک کیف حمل قرار می گیرد، بنابراین به راحتی از خانه به محل کمپ یا حتی خانه یک دوست منتقل می شود. برخی از منتقدان حتی اشاره کردند که برای مهمانی های کنار استخر عالی است زیرا صفحه نمایش ضد آب است.