صفحه اصلی آموزش دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته دید در شب یکی از دوربین های بسیار پرکاربرد توسط کاربران است. دوربین تحت شبکه نوعی از دوربین مداربسته است که برخلاف دوربین مداربسته توربو اچ دی که انتقال اطلاعات… همچنین در مواردی که شما از دوربین مداربسته در حالتoutdoor استفاده می‌کنید، ممکن است سارقین به سیم متصل به دوربین دسترسی داشته باشند. به راحتی آن را قطع ‌کنند تا بتوانند به منطقه نفوذ کنند، اما در دوربین wireless قطع ارتباط بسیار سخت‌تر است. همچنین، این افراد باید برای مهارت ها و تکنیک هایی که در این زمینه آموخته اند تبلیغات مستمر کرده و به بازارهای جدید شغلی و کاری بیاندیشند تا بتوانند در بازار رقابتی پیش از دیگران حرکت کرده و موفقیت های روز افزون به دست آورند.

به طور کلی این قاعده را به یاد داشته باشید که در محیط کوچکی در حدود ۵۰ متر، لنز ۳٫۶ انتخاب مطلوبی خواهد بود و هر چقدر فاصله شئ مد نظر بیشتر باشد، به طبع، فاصله کانونی آن هم باید به دنبال آن افزایش یابد. البته انتخاب بنز به این سادگی نیست و برای این کار به تجربه زیادی نیاز است. انتخاب دیگری که می تواند در این شرایط مناسب باشد، انتخاب لنز arya-cctv.ir هایی دارای قابلیت فوکوس متغیر می باشد. محدوده فوکوس در این لنز ها، محدود می باشد اما به شما در امر انتخاب لنز بسیار کمک می کند و کار شما را به مراتب آسان تر می کند. در این قسمت پس از سرچ کردن تجهیزات متصل به کامپیوتر شما خواهید توانست دوربین خود را که با IP مشخص شده روی جعبه قابل شناسایی است پیدا کنید و آن را به نرم افزار اضافه کنید.

در دوربین های آنالوگ انتقال تصویر از دوربین به دستگاه ضبط تصاویر توسط کابل کواکسیال انجام می شود ولی در دوربین های تحت شبکه از کابل شبکه استفاده می شود. در ضمن انواع مختلف کابل های کواکسیال و BNC ها را معرفی کرده و دلایل تنوع را به صورت کامل توضیح می دهیم تا کارآموزان عزیز در زمان کار در بازار مشکلی از نظر طراحی و اجرای پروژه دوربین مداربسته اشکالی نداشته باشند. •معرفی انواع لنز و طریقه نصب آنها •انتخاب نوع سیم و منبع تغذیه •نصب کارت روی مادربورد DVR •نحوه مانیتورینگ صحیح •سیم کشی صحیح و رفع اشکال… همین امر شغل نصاب دوربین مدار بسته را به یکی از مشاغل درآمدزا با بازار کار عالی در ایران و دیگر کشورها تبدیل کرده است.

  • به این موضوع توجه داشته باشید که آموزشگاه دوره آموزشی دوربین مدار بسته را به صورت تضمینی برگزار نماید.
  • از ابتدا شرکت دکتر برد تمایل داشته که تمامی کلاس‌ها در محیطی کاملا حرفه‌ای و به صورت عملی برگذار شود.
  • یادگیری و آشنایی با سیستم دوربین مداربسته قدیمی، به درد شما نخواهد خورد.
  • در قسمت آخر این پارت فوت های کوزه گری در طراحی سیستم های دوربین مداربسته ip بیان می شود.
  • باید توجه داشته باشید که انجام هر یک از این مراحل مستلزم رعایت استانداردهای خاص خواهد بود.
  • همچنین در برخی از سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته به صورت بسته های بی سیم ارائه می شوند؛ این امر نصب آن ها را در مکان های با فضای کم و کوچک آسان تر می کند.

نکته دیگری که در مورد این دوره لازم به ذکر است، این است که در هر مرحله تست های عملی و تئوری بین کلاسی از کار آموزان به عمل می آید تا هر کار آموز بطور کامل کلیه مراحل نصب دوربین مدار بسته آی پی و دوربین آنالوگ را انجام داده و در آن به تسلط صد در صد برسد. در واقع هدف نهایی از تشکیل کلاس‌های آموزش دوربین مداربسته تربیت نصاب های ماهر دوربین مداربسته است که بدون پیاده سازی چنین روشی تقریباً غیر ممکن خواهد بود. در واقع استفاده از این متد از ویژگی های بزرگ آموزشگاه دوربین مداربسته دارالفنون است که در کمتر مجتمعی یافت می شود. دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته داخل کارگاه به صورت عملی و ویژه بازار کار آموزش داده می شود. شما در این دوره از صفر تا صد مطالب آموزشی را فرا گرفته و به پیش نیاز احتیاجی نیست. قاعدتاً توقع هر کس از خرید و نصب دوربین مدار بسته ضبط تصاویر به صورت شفاف و دقیق است.

قطر پیشنهادی برای سوراخی که لنز درون آن تعبیه می شود 3.5 میلی متر است. چشم انسان مجهز به یک لنز فاصله کانونی ثابت و دریچه ی دیافراگم ماهیچه ای است و سیستم آن بسیار شبیه به لنزهای صنعتی با فاصله کانونی ثابت و دریچه دیافراگم خودکار مجهز به موتور الکتریکی است. پرکاربرد ترین دسته لنزها، لنزهای FFL هستند و در سه نوع میدان دید زاویه باز (90 درجه) و زاویه متوسط (40 درجه) و زاویه باریک (5درجه) ساخته می شوند. وظیفه لنز جمع آوری بازتاب پرتوهای نوری و متمرکز کردن آنها روی حسگر دوربین است. وضوح تصاویر استاندارد PAL،576 خط و نرخ به روز رسانی خطوط آن 50 خط (25 فریم) در ثانیه است یعنی . لازم به یادآوری است که کل اطلاعاتی که توسط دو روش منتقل می شود در هر ثانیه برابر است.

نصب کلید کولر آبی توکار و روکار + نقشه سیم بندی مدل قدیم و جدید

می باشد.این فروشگاه کار خود را به صورت رسمی در این ضمینه از سال 96 شروع نموده است و گارانتی و پشتیبانی 24 ساعته و احترام به مشتری را سر لوحه کار خود قرار داده است.این فروشگاه زیر مجموعه شرکت ” ابر الکترونیک” می باشد. در این مقاله به صورت خلاصه و در عین حال کامل سعی کردیم نصب دوربین های مداربسته را توضیح دهیم. در صورتی که سوال و یا نظری دارید حتما” زیر این مقاله با ما به اشتراک بگذارید. چرا که به وسیله این شبکه اینترنتی، دوربین ها و گیرنده ها کار ارسال، دریافت و ذخیره کردن عکس ها را انجام خواهند داد. بهتر است در صورت بزرگ بودن پروژه نصب، از شیوه سوم یعنی نوع شبکه بی سیم استفاده کنید.

سیم کشی برای دوربین های بی سیم