شما می توانید یک لپ تاپ 128 گیگابایتی مایکروسافت سرفیس بازسازی شده را با قیمت 320 دلار تهیه کنید

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

در مورد این هم همینطور است دارای امتیاز بالا لپ‌تاپ سرفیس ۲۰۱۷، که برای کارهای اداری خانگی، مشاهده رسانه‌ها یا استفاده عمومی ایده‌آل است. این پردازنده دارای پردازنده Core i5 اینتل با فرکانس 2.5 گیگاهرتز است که قادر است تعداد زیادی برنامه را با سرعت کم اجرا کند. دارای 8 گیگابایت حافظه و 128 گیگابایت ظرفیت هارد دیسک است که آن را به یک مخزن عالی برای عکس های خانوادگی، فایل ها یا حتی فیلم ها تبدیل می کند. این به طور کامل برای وای فای با سیستم عامل ویندوز 10 تنظیم شده است و عمر باتری یک ویژگی برجسته است. با شارژ کامل می توانید بیش از 14 ساعت کار با این لپ تاپ انجام دهید، بنابراین به عنوان یک ایستگاه کاری مسافرتی عالی است. در نهایت، صفحه نمایش 13.5 اینچی دارای قابلیت صفحه نمایش لمسی است که می تواند در زمان انجام چند کار، بازی را تغییر دهد.

تصور اینکه این روزها کسی یک گوشی هوشمند پنج ساله را برای استفاده سنگین نگه دارد سخت است، اما لپ تاپ؟ این یک داستان دیگر است. بسیاری از مدل‌های قدیمی وجود دارند که امروزه به همان اندازه که در زمان عرضه بودند مؤثر هستند. به همین دلیل است که لپ‌تاپ‌های بازسازی‌شده انتخابی عالی برای خریدارانی هستند که از بودجه‌شان آگاه هستند، و ما چندین مورد از بهترین انتخاب‌ها را از سراسر وب در صفحه تخفیف‌های خود ارائه می‌کنیم. یکی از انتخاب های برتر: این لپ تاپ سرفیس مایکروسافت، دارای گواهینامه بازسازی شده با قیمتی بیش از 200 دلار از MSRP اصلی.

اگر قبلاً هرگز فناوری بازسازی شده نخریده اید، از بسیاری جهات بهترین های هر دو دنیا را دریافت می کنید. شما تخفیف های عمیقی را که همراه با دنده های دست دوم ارائه می شود، دریافت می کنید و خیالتان از بابت این که بدانید که دنده کاملاً تعمیر شده و در کارخانه تست شده است.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

در حال حاضر، خوانندگان ZDNet می توانند این را به خانه ببرند لپ تاپ سرفیس 2017 نقره ای با قیمت 319.99 دلار، کاهش 41 درصدی نسبت به MSRP اصلی 549 دلاری.


منبع: https://www.zdnet.com/article/you-can-get-a-refurbished-128gb-microsoft-surface-laptop-for-320/#ftag=RSSbaffb68