شش راه که سیسکو وبکس تیم های مایکروسافت را شکست می دهد

واقعیت این است که تعداد کمی از شرکت‌ها همه کارمندان را پنج روز در هفته به دفتر باز می‌گردانند. تحقیقات ZK نشان داد که 51 درصد از کارمندان قصد دارند دو تا سه روز در هفته و 24 درصد دیگر حداقل یک روز در هفته از خانه کار کنند. این نشان می دهد که سه چهارم نیروی کار هیبریدی خواهند بود.

دستگاه‌های Webex همچنین دارای چندین ویژگی یکپارچه مانند حذف نویز پس‌زمینه، پس‌زمینه مجازی و دوربین پاننگ خودکار هستند. درک این نکته مهم است که سیسکو دستگاه‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده که چند فروشنده باشند، بنابراین دستگاه‌های Webex می‌توانند جلسات تیم‌ها و همچنین جلسات Zoom و Google را به صورت بومی اجرا کنند.

3. تماس سازمانی

راه حلی را در نظر بگیرید که بتواند به راحتی با سازمان شما مقیاس شود، دسترسی را در صورت نیاز کنترل کند، و طیف کاملی از نیازهای گردش کار کارکنان را برآورده کند.

  • این سوال را مطرح می کند که از کدام فروشنده همکاری استفاده کنیم. دو وزنه سنگین در این صنعت هستند سیسکو وبکس و تیم های مایکروسافت. از دیدگاه تجربه، به نظر من Webex به طور قابل توجهی بهتر است. وقتی از کسب‌وکارها می‌پرسم چرا به استفاده از تیم‌ها ادامه می‌دهند، پاسخ‌هایی مانند “این در مجوز مایکروسافت ما گنجانده شده است و برای اکثر کاربران به اندازه کافی خوب است” دریافت می‌کنم. با وجود عقب نشینی کارگران از تیم ها استفاده می شد. در این مورد، متخصصان فناوری اطلاعات تصمیم آسان گرفتند. مایکروسافت با هزینه اولیه آن را قانع کننده می کند زیرا Teams با آن رایگان است مجوز مایکروسافت E3.

    موارد استفاده تخصصی و برنامه های کاربردی مجاور – از جمله مرکز تماس ابری، پشتیبانی از رویدادهای بزرگ و تعامل با مخاطبان – را بخشی از راه حل قرار دهید.

  • من استدلال می کنم که در دنیای کار ترکیبی، به اندازه کافی خوب، در واقع به اندازه کافی خوب نیست، و متخصصان فناوری اطلاعات باید به طور کامل تفاوت های بین این دو پلتفرم را درک کنند. مزیت هزینه مجوز که مایکروسافت به ارمغان می آورد به خوبی درک شده است، اما من متوجه شده ام که مزایای Webex کمتر شناخته شده است. این به این دلیل است که بسیاری از نوآوری ها در Webex در 12 تا 18 ماه گذشته انجام شده است.

    اطمینان حاصل کنید که این راه حل نیازهای همه کارگران را برآورده می کند – صرف نظر از استعداد فنی آنها، اینکه آیا آنها برای انجام کارهای خود به امکاناتی با نیازهای ویژه نیاز دارند یا هر عامل دیگری که ممکن است فراگیری را محدود کند.


  • منبع: https://www.zdnet.com/article/six-ways-cisco-webex-beats-microsoft-teams/#ftag=RSSbaffb68

    یک مثال، ادغام دو جهته Webex با Salesforce است که تغییر زمینه را به حداقل می رساند. این به مشتریان امکان می‌دهد مستقیماً در Salesforce از پیام‌رسانی یا تماس Webex استفاده کنند. مایکروسافت یک محصول رقیب با Salesforce دارد و از نظر تاریخی از ایجاد یکپارچگی محکم با محصولاتی که با آن رقابت می کنند، اجتناب کرده است.

    سیستم های سیسکو مجازی خود را برگزار می کند WebexOne رویداد اواخر این ماه، که طی آن شرکت این نوآوری را برجسته خواهد کرد. با توجه به اینکه رویداد نزدیک است (25 تا 26 اکتبر)، فکر کردم نوشتن پستی که بسیاری از نوآوری های اخیر را برجسته می کند مفید باشد، بنابراین افرادی که در آن شرکت می کنند می توانند به دنبال ویژگی ها و قابلیت های جدید باشند.

    Webex و Teams هر دو در توانمندسازی کارگران برای برقراری ارتباط با سایر کارکنان در همان شرکت موثر هستند. با این حال، Webex با همکاری خارجی کار بسیار بهتری انجام می دهد. من این را هر روز هنگام انجام یک تماس تیمی با شرکت دیگری تجربه می کنم. با Webex، کاربران عملکردهای مرتبط با حساب های شرکتی خود را حفظ می کنند، خواه داخلی یا خارجی باشند. با Teams، مهمانان دسترسی به خدمات شرکت خود را از دست می دهند و فقط می توانند به تعداد محدودی از ویژگی ها دسترسی داشته باشند. این می تواند برای کاربران بسیار ناامید کننده باشد، زمانی که گپ یا قابلیت های دیگر در برخی مواقع در دسترس باشد اما در برخی مواقع نه.

    با توجه به سابقه ای که مایکروسافت در عرضه کننده پلتفرم دارد، ضعف Teams در ادغام برنامه ها کمی تکان دهنده است. با Webex، ادغام دو طرفه است. می توان آن را در داخل سایر برنامه ها و سایر برنامه های داخل Webex اجرا کرد. Teams تنها از یکپارچه سازی یک طرفه پشتیبانی می کند و انتخاب کاربر را محدود می کند. Webex API های باز را در تماس ها، جلسات، پیام رسانی و دستگاه ها برای ادغام آسان با اشخاص ثالث ارائه می دهد، در حالی که Teams بسیار محدودتر است.

    به دنبال راه حلی باشید که تماس های سازمانی کاملاً برجسته را ارائه دهد، که هنوز یک برنامه کاربردی برای کسب و کار حیاتی است.

  • درک این نکته مهم است که کار ترکیبی به طور قابل توجهی با کار از راه دور متفاوت است. کار از راه دور نیاز به یک تجربه همکاری عالی در یک مکان دارد، در حالی که کار ترکیبی در مورد ایجاد آن تجربه عالی در مکان های مختلف است. بدیهی است که ابزارهای همکاری نقش کلیدی در این امر ایفا می کنند.

    اطمینان حاصل کنید که راه حل دارای یک رابط کامل است که به مدیریت و پشتیبانی از کاربران شما کمک می کند.

    • یک راه حل برای Teams استفاده از یک راه حل شخص ثالث، مانند Webex Calling، برای ارائه قابلیت های تماس برای Teams است. به طور کلی، تقریباً هر فروشنده ارتباطات متحد (UC) در مقایسه با Teams Phone تجربه تلفنی برتری را ارائه می دهد. اما این رویکرد می تواند پیچیدگی های غیر ضروری و چالش های یکپارچه سازی را اضافه کند.

      4. یکپارچه سازی با برنامه های کاربردی موجود

      ابزارهای همکاری بیشتر از جلسات قدرت می بخشند. آنها اکنون برای رویدادها و تجربیات دیگر استفاده می شوند. Webex دارای قابلیت های کامل رویداد ترکیبی است که تا 100000 شرکت کننده را در بر می گیرد. تیم ها در این زمینه محدود هستند و به عنوان یک ابزار مدیریت رویداد بزرگ مناسب نیستند. همچنین، Webex یک مرکز تماس ابری کاملاً برجسته برای تعامل با مشتری دارد. مایکروسافت در اینجا یک بیانیه جهت صادر کرده است اما در حال حاضر هیچ محصولی ندارد. یکی دیگر از برنامه های تخصصی اخیر Webex است ویدکست محصول برای ویدیوی ناهمزمان (پیام های ویدیویی).

      به دنبال نرم افزار و سخت افزار خوب یکپارچه باشید.

    • یکی از طنزهای تیمز این است که اشخاص ثالث، مانند Webex، بهتر از خود تیمز با سایر برنامه های مایکروسافت کار می کنند. کسب و کارها می توانند Webex را در Microsoft Apps اجرا کنند. این مورد برای تیم ها صدق نمی کند.

      5. مدیریت ساده

      دوره کار از خانه در همه‌گیری کووید-19، ابزارهای همکاری را از «دارای خوب» به یک برنامه تجاری حیاتی تغییر داد. پایان یافتن این بیماری همه گیر باعث شده است که کسب و کارها این سوال را ایجاد کنند که آیا هنوز به برنامه های همکاری نیاز دارند یا خیر.

      برخلاف تصور بسیاری از مردم، فراخوانی مرده نیست. مردم هنوز تماس می گیرند و برای دهه های آینده این کار را خواهند کرد. تماس وبکس مزیت قابل توجهی دارد زیرا حدود 20 سال بیشتر از Teams تلفن ارائه می دهد. در واقع وقتی مشتریان اضافه می کنند تلفن تیم ها، مزیت هزینه “رایگان” از بین می رود. برنامه های تماس خود مایکروسافت به سرعت بسیار گران می شوند. همچنین، Teams Phone چندین ویژگی مهم تماس مانند ادغام تماس، ضبط تماس و موارد دیگر را ندارد.

      اصرار بر راه حلی داشته باشید که به راحتی بتوان آن را در برنامه های موجود جاسازی کرد، که همکاری را آسان تر و به طور گسترده تر مورد پذیرش قرار می دهد.

    • متخصصان فناوری اطلاعات باید از این موضوع آگاه باشند، زیرا این امر بر مشاغل آنها تأثیر می گذارد: Webex Control Hub یک داشبورد واحد برای همه بارهای کاری از جمله جلسات، تماس ها، پیام رسانی، مرکز تماس و دستگاه ها است. Teams فقط از مدیریت نرم افزار پشتیبانی می کند. دستگاه ها باید از طریق سازنده شخص ثالث مدیریت شوند.

      من متوجه شدم که سخت افزار به اندازه نرم افزار جذاب نیست، اما سخت افزار قطعا مهم است. در فضای مصرف‌کننده، اپل از مزیت تجربه بزرگی نسبت به اندروید برخوردار است، زیرا سخت‌افزار، نرم‌افزار و ابر را خود به‌همراه می‌سازد. همین امر برای Webex over Teams صدق می کند، زیرا Webex می سازد دستگاه های همکاری هدفمند با نرم افزارهای رایج که تجربه ای باکیفیت و ایمن را ارائه می دهد. تیم‌ها به اشخاص ثالث متکی هستند و این منجر به قابلیت‌های ناسازگاری می‌شود که منجر به تجربه پراکنده با چندین حفره امنیتی می‌شود.

      محصولی را بیابید که امکان همکاری یکپارچه با افراد خارج از سازمان شما را فراهم کند.

    • از آنجایی که سیسکو مالک Webex است، قابلیت‌های بی‌درنگ، عیب‌یابی شبکه و قابلیت‌های امنیتی گسترده‌ای دارد و معیارهای کیفیت، استفاده، امنیت و داده‌های محیطی را نشان می‌دهد. تیم‌ها اعلان‌ها یا هشدارهای بی‌درنگ برای جلسات در حال انجام ندارند، و متخصصان فناوری اطلاعات را اغلب در حالت اطفاء حریق قرار می‌دهند.

      6. تجربیات تخصصی

      همچنین، Webex هنگام برگزاری جلسات ویدیویی بسیار سریعتر راه اندازی می شود. این بر اساس یک معماری میکروسرویس مشترک ساخته شده است، در حالی که Teams پوششی پیرامون چندین راه حل قدیمی است. در تماس اخیر تیم‌ها، تقریباً یک دقیقه طول کشید تا جلسه ویدیویی به طور کامل بارگیری شود، در حالی که با Webex همیشه چند ثانیه طول می‌کشد.

      2. نرم افزار و سخت افزار یکپارچه

      بر اساس تحقیقاتی که انجام داده‌ام، در زیر شش زمینه وجود دارد که معتقدم وبکس بر تیم‌ها برتری دارد. بسیاری از این موارد را می توان در WebexOne تجربه کرد.

      1. همکاری بدون درز در داخل و خارج از شرکت

      من می خواهم روشن کنم که این تجربه من بود. هر شرکتی باید ارزیابی خود را انجام دهد. با توجه به اهمیت ابزارهای همکاری، تصمیم گیرندگان نباید بر اساس مجوز انتخاب کنند. هنگام انتخاب فروشنده همکاری مناسب از موارد زیر به عنوان چک لیست استفاده کنید:

      • مسئله دیگر این است که Teams Phone بر روی یک پلتفرم مجزا از Teams Chat ساخته شده است و این می تواند منجر به تجربیات از هم گسیخته شود. Webex مراکز تماس، جلسات، پیام رسانی و تماس را بر روی یک پلتفرم ابری مشترک ایجاد کرده است.