شرکت هواپیماهای بدون سرنشین مجوز تجاری نامحدودی از FAA دریافت می کند

دیدن: آیا ربات های بازرسی دیوار خزنده می توانند مشکلات زیرساختی را حل کنند؟

پهپاد آمریکایی Robotics Scout آماده استقرار است.

رباتیک آمریکایی

American Robotics از همان مرحله اولیه با FAA عاقلانه توپ بازی می کرد و در کمیته قانون گذاری BVLOS متمرکز بر صنعت FAA که وظیفه آن کمک به FAA برای اتخاذ یک چارچوب نظارتی برای پذیرش گسترده تر هواپیماهای بدون سرنشین تجاری بود، شرکت کرد. شرکت‌هایی که در مراحل اولیه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، از موضع دوستانه خود در قبال FAA سود می‌برند.

با در نظر گرفتن گمانه زنی های گسترده ای مبنی بر اینکه آیا FAA به طور کلی از عملیات پهپادهای تجاری تا چند سال پیش استقبال می کند یا خیر، این نشان دهنده یک تحول سریع در آژانسی است که بسیاری از آنها به دلیل کندی در پذیرش اتوماسیون و فناوری های از راه دور انتقاد کرده اند.

دیدن: امریکن رباتیک برای دستیابی به رهبر پهپادهای اسرائیلی

ریس موزر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل امریکن رباتیک، گفت: «این معافیت جدید از FAA چهارمین تأییدیه نقطه عطف برای امریکن رباتیک در کمتر از دو سال است که نشان دهنده مسیر روشنی به سوی افزایش اجرای عملیات پهپادهای تجاری مستقل در سراسر کشور است.

بازرسی همچنان یک مورد استفاده اولیه در بخش پهپادهای تجاری نوظهور است، با استقرار قابل توجهی بیشتر از برنامه های کاربردی تحویل، علیرغم اینکه مورد دوم بهتر در رسانه ها ردیابی می شود. با معافیت جدید FAA، سیستم Scout اختصاصی American Robotics به طور مستقل در بردهای تا 10 مایل عمل می کند و اجازه بازرسی از سایت های بزرگ صنعتی، خطوط لوله، راه آهن و خطوط انتقال برق را می دهد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/drone-co-gets-unlimited-commercial-approval-from-faa/#ftag=RSSbaffb68

این دستاورد نه تنها یک نقطه عطف برای شرکت و مشتریان ما است، بلکه سیگنالی است که صنعت هواپیماهای بدون سرنشین تجاری در ایالات متحده در حال پیشرفت است، دستاوردی که American Robotics مفتخر به پیشرو بودن آن است.

یک پهپاد روی سکوی پرتاب در یک مزرعه.

آخرین شواهد معافیت استثنایی گسترده ای است که توسط آژانس چهارشنبه به یک ارائه دهنده خدمات پهپاد برجسته برای طیف گسترده ای از کاربردهای تجاری اعطا شده است. این تاییدیه در قالب یک معافیت جدید صادر شده توسط FAA برای هلدینگ اونداس ارائه شده است. رباتیک آمریکایی حذف محدودیت های تعیین شده در معافیت قبلی خود، که عملیات را به “تحقیق و توسعه، آموزش خدمه، و بررسی بازار” محدود می کرد. معافیت جدید به همراه رباتیک آمریکایی چشم پوشی برای عملیات کاملاً خودکار فراتر از خط دید بصری (BVLOS)، این اختیار را به شرکت می دهد تا پهپاد خودران سیستم پیشاهنگی خود را به صورت تجاری بدون محدودیت در استفاده به کار گیرد.

موزر در این باره گفت: «آمریکن رباتیک معتقد است که خودمختاری، ایمنی و تأیید دولت پایه‌های یک تجارت پهپاد تجاری مقیاس‌پذیر هستند و ما با تأییدیه‌های اضافی FAA به اجرای این مأموریت ادامه می‌دهیم». بیانیه.

FAA قبلاً یک معافیت سراسری برای فلوریدا Power & Light برای پرواز پهپادهای ارائه‌دهنده خدمات Percepto برای اهداف نظارت و بازرسی در سایت‌های متعلق به FPL صادر کرده بود. کمیته قوانین هوانوردی BVLOS (ARC) توصیه های نظارتی خود را برای ترکیب کامل پروازهای عملیاتی بسیار خودکار BVLOS در حریم هوایی ملی ایالات متحده ارائه کرده است، روندی که انتظار می رود در ماه های آینده انجام شود.

عصر پهپادهای تجاری فرا رسیده است. اگر مقررات همچنان یک امر تکه تکه باشد، نمی توان شکی در مورد تصمیم FAA وجود داشت.