سیستم وای فای مش Amazon eero Pro 6E 419 دلار در فروش جمعه سیاه است

اما اگر به یک سیستم eero موجود اضافه می‌کنید، نگران نباشید، لازم نیست چیزی را دور بیندازید زیرا همه چیز با دستگاه‌های eero نسل قبلی سازگار است.

Wi-Fi ضعیف به عنوان یکی از بزرگترین شکایات فناوری خانگی یا اداری کوچک است که مردم دارند. هیچ چیز خسته کننده تر از اتصال Wi-Fi که به طور مداوم قطع می شود وجود ندارد. اما حتی اگر وای فای قابل اعتماد باشد، چگونه می‌توانید دستگاه‌های خود را پس از پول یا اطلاعات شخصی خود در برابر هکرها و افراد در امان نگه دارید؟

با برنامه عالی به تمام مشکلات وای فای خود پایان دهید سیستم Wi-Fi مش Amazon eero Pro 6E. این نه تنها هر گوشه از خانه یا محل کار شما را با وای فای سریع و قابل اطمینان حمام می کند، بلکه ابزارهای سطح بالا و در عین حال آسان برای استفاده در سطح حرفه ای را برای جلوگیری از ورود افراد بد ارائه می دهد.

سیستم Wi-Fi مش Amazon eero Pro 6E

آمازون

همچنین: AirPods Pro 2 جدید اپل به تازگی کاهش قیمتی داشته است که نمی توانید نادیده بگیرید

راهی عالی برای پوشش دادن خانه شما با Wi-Fi محکم و قابل اعتماد

راه‌اندازی همچنین سریع و بدون درد است، با برنامه eero نه تنها شما را در راه‌اندازی راهنمایی می‌کند، بلکه به شما امکان می‌دهد کل شبکه خود را از هر کجا مدیریت کنید. و به لطف به‌روزرسانی‌های خودکار، کل شبکه شما ایمن و ایمن باقی می‌ماند.

در قلب eero Pro 6E سرعت، پشتیبانی از سرعت‌های سریع و باند جدید 6 گیگاهرتز در هنگام استفاده از دستگاه‌های Wi-Fi 6E است، که به معنای تأخیر کمتر در سراسر شبکه شما است، حتی برای دستگاه‌های غیر Wi-Fi 6E.

در بالای همه اینها، eero Pro 6E همچنین به عنوان یک هاب خانه هوشمند دو برابر می شود، بنابراین می توانید از الکسا برای کنترل دستگاه های Thread و Zigbee سازگار بدون هیچ سخت افزار اضافی استفاده کنید و هزینه را کاهش دهید و شبکه خود را ساده کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/the-amazon-eero-pro-6e-mesh-wi-fi-system-is-419-in-the-black-friday-sale/#ftag=RSSbaffb68