سیستم مدیریت انرژی | فناوری های ساختمانی فریگ کورپ

“فناوری هوشمند” – نیاز به کنترل دستی لوازم خانگی را برطرف می کند. طراحی مدیریت سیستم Frigcorp به مشتریان این امکان را می دهد تا با تلفن هوشمند خود و از طریق یک سیستم میزبانی مبتنی بر ابر، لوازم خانگی، سیستم های تهویه، کنترل دسترسی و روشنایی را از هر کجا و هر زمان کنترل کنند. علاوه بر این، این سرویس دارای تجزیه و تحلیل دقیق استفاده است که مصرف کنندگان را از وضعیت فعلی سیستم خود مطلع می کند. این به مدیران کسب و کار اجازه می دهد تا در مورد مصرف انرژی خود و علاوه بر آن تأثیرات زیست محیطی عملیات خود آگاه تر شوند. ما می‌دانیم که رتبه‌بندی‌های NABERS نشان‌دهنده عملکرد زیست‌محیطی است و فریگ‌کورپ از طریق طیف وسیعی از خدمات ما می‌تواند رتبه‌بندی ساختمان‌های شما را به‌طور چشمگیری افزایش دهد و مهم‌تر از آن، تأثیرات زیست‌محیطی شما را کاهش دهد.

DSX

طیف وسیعی از محصولات و خدمات Frigcorp به کسب و کارها در کاهش مصرف انرژی کمک می کند. علاوه بر این، نظارت فعال بر سیستم‌های کنترل دسترسی و تهویه مطبوع، که از طریق راه‌حل‌های «فناوری هوشمند» امکان‌پذیر شده است، به مدیران کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا بر تمام جنبه‌های کسب‌وکار خود کنترل داشته باشند. علاوه بر این، هماهنگی مؤثر دستگاه‌ها در ساختار سیستم، کارآمدی دستگاه‌ها را تضمین می‌کند. ترکیبی از این خدمات اهداف زیست محیطی خاص هر کسب و کاری را در بر می گیرد. بنابراین، طیف گسترده خدمات Frigcorp پایداری زیست محیطی را در سطح تجاری تضمین می کند.


منبع: https://frigcorp.com.au/energy-efficient-system-management/

مصرف بالای انرژی طیف گسترده ای از اثرات منفی بر محیط زیست دارد، به عنوان یک جامعه جهانی باید به دنبال راه هایی باشیم که بتوانیم ردپای کربن خود را کاهش دهیم و از اجرای شیوه های پایدار اطمینان حاصل کنیم. این امر از کسب و کارها می خواهد که مصرف انرژی خود را به طور قابل توجهی کاهش دهند، به ویژه با کاهش مصرف غیر ضروری. این همان جایی است که طیف راه حل های Frigcorp می تواند به شما کمک کند.

راه حل های Frigcorp – فناوری هوشمند.
طیف گسترده ای از سیستم های مدیریت محیط زیست Frigcorp به کسب و کارها در یافتن تعادل بین عملیات تجاری موثر و مدیریت محیطی کمک می کند.

مصرف انرژی بالا
پیشرفت های تکنولوژیکی تعادل بین پایداری محیطی و شیوه های کاری کارآمد را پیدا کرده است. با آگاهی بیشتر مردم نسبت به مسائل زیست‌محیطی، کسب‌وکارها باید به حداقل رساندن تأثیر بر محیط‌زیست بپردازند. این امر از صنایع خواسته است تا روش های تولید سبزتر را در عملیات خود بگنجانند.

طیف حرفه ای Frigcorp قادر به هماهنگی و کمک به مدیریت تمام جنبه های سیستم، از جمله کنترل دسترسی، نظارت تصویری و روشنایی برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کار یا ساختمان خاص است. علاوه بر این، موقعیت یابی دقیق سیستم به کسب و کار کمک می کند تا به اهداف خود برای پایداری محیطی دست یابد. تجربه Frigcorp با انواع مختلف کسب‌وکارها، که هر کدام با طرح‌بندی سیستمی منحصربه‌فرد، تضمین می‌کند که متخصصان Frigcorp می‌توانند ساختاری را بیابند که بهترین عملکرد را با مشتریان و اهداف آنها داشته باشد.

سیستم‌های DSX Frigcorp به صاحبان شرکت و مدیریت، پرسنل ایمنی و امنیتی اجازه می‌دهد تا سیستم HVAC (گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع)، روشنایی و سایر خدمات مصرف‌کننده انرژی در ساختمان خود را از نزدیک نظارت کنند. این سیستم شامل تجزیه و تحلیل کارایی روشنایی، تهویه مطبوع، آب و سایر مواد مصرفی است که از هر جایی قابل دسترسی است. کارایی کامل در یک سیستم را می توان از طریق مکان یابی استراتژیک و مستندسازی هر یک از دستگاه ها به دست آورد، که پایداری محیطی را در کسب و کار تضمین می کند.

هماهنگی حرفه ای