سنیور سئو صفر تا صد سئو جاوا اسکریپت

این مورد در cms های آماده مانند وردپرس به صورت خودکار انجام می شود اما اگر سایت شما کد نویسی شده است باید به این موارد دقت کنید . داشتن یک استراتژی اختصاصی برای هر سایتی، از راهکارهای سئو محسوب می شود. سئو در حال حاضر به سه بخش کلی تفکیک میشوند که در ادامه هر یک را به اختصار توضیح خواهیم داد. بصورت کلی اگر بخواهیم توضیح دهیم امکانات هر دوتای این افزونه برابر هستند و انتخاب کردن هر کدام از اینها به عنوان بهترین افزونه کار صحیحی نیست بلکه ما باید بر اساس نیاز و شرایط سایت خودمان این انتخاب را انجام دهیم . کدام شرکت ارائه دهنده خدمات سئو را انتخاب کنیم؟

عوامل زیادی در الگوریتمهای موتورهای جستجو وجود دارد. رفته رفته این غول موتورهای جستجو با به روزرسانی الگوریتمهای خود انقلاب بزرگی به پا کرد و توانست رقیب جدی خود که یاهو بود را کنار بزند. مادامیکه وب سایت شما در برابر جستجو مخاطبان و مشتریان بالقوه شما قرار گیرد بازگشت سرمایه شما قطعی خواهد بود و این کار به غیر از سئو راه دیگری ندارد. بعد از اینکه پروژه اینترنتی که فقط برای مراکز نظامی و دانشگاهی بود با مردم به اشتراک گذاری شد، این پروژه با مشکلات بزرگی مواجه شد و یکی از این موارد شیوه دسترسی به دادهها و مدیریت آنها بود؛ به همین دلیل در سال ۱۹۹۰ اولین موتور های جستجو به وجود آمدند که معروف ترین آنها Alta vista، infoseek و yahoo بودند که با الگوریتم هایی ساده این کار را انجام میدادند. سئو خارجی (Off-page SEO) به لینکسازی هدفمند نیز هم معروف است.

ترانسپایلر ابزاری است که کد منبع را به یک زبان برنامه نویسی متفاوت تبدیل می کند. آیا برای سئو باید زبان برنامه نویسی یاد داشت؟ چرا باید محتوای خود را درمعرض دید موتورهای جستجو قرار دهید؟ بر اساس این تکنیک برای رسیدن به موفقیت زودتر در یک بازار سعی کنید به جای اینه هدف عمومی را جزو هدف خود قرار دهید گوشه ای از بازار که کمتر به آن توجه میشود را در دست بگیرید. عمیق تر به این مشکل می پردازند و علاوه بر آن از روش های جدیدتری نیز استفاده می کنند. نقشه سایت موجب می شود که پایشگرها ساختار سایت را بهتر درک کنند. هرچقدر در کاربران بیشتری از این تولبار استفاده کنند عملکرد الکسا دقیق تر و بهتر خواهد شد.

همانطوریکه از نام آن پیداست تبلیغات گوگل یک ابزار تبلیغاتی و از نوع PPC یعنی پرداخت به ازای هر کلیک و تا زمانیکه شما هزینه کنید سایت شما نمایش داده خواهد شد. میتوانید آنها را در کد HTML جستجو کنید و بررسی کنید که لینکی که در صفحات اجتماعی به اشتراک گذاشتهشده، تصویری قابل کلیک و توضیحات مناسبی دارد یا نه. سئو اهمیتی که دارد ، مهم ترین اقدام برای بهبود سایت میباشد ، در ابتدا باید گفت که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد چرا که اگر هدف شما از راه اندازی سایت کسب درآمد و پیشرفت یا جذب مشتری باشد اگر سئو را انجام ندهید به اهداف خود نمی رسید . در ابتدا به معرفی سئو و انواع آن خواهیم پرداخت، سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو که بر گرفته از کلمات Search Engine optimization که به اصطلاح به آن SEO گفته می شود یکی از روش هایی است که می توان به وسیله آن به افزایش فروش و بازدید سایت کمک به سزایی کند.

همچنین می توانید در هنگام خرید رپورتاژ یا بکلینک با صاحب وبسایت جهت دائمی بودن آن به توافق برسید، ولی یادتان نرود که هر از چندگاهی به سایت هایی که رپورتاژ و بک لینک خرید کرده اید مراجعه و شرایط را بررسی نمایید. مثلا، اگر نیاز دارید مطمئن شوید، که محتوای جدید شما به طور مرتب به صفحه وب افزوده و همزمان نیز بهینه می شود، در این حالت پشتیبانی وب سایت خیلی به کار می آید و می توانید از خدمات سئو ارائه شده شرکت های سئو استفاده کنید. از افزونه yoast seo می توان برای تغییر عنوان سئو و توضیحات متا که در نتایج گوگل به کاربر نمایش داده می شود، استفاده کنید. آمار هایی که در سال 2018 از سمت گوگل پخش شد همه را شکه کرد و این بود که تقریبا 49 درصد از کاربران بیشتر از 2ثانیه صبر نمی کنند تا یک سایت لود شود، حال باید در نظر داشت با درک این موضوع اولین موردی که کاربران با آن مواجه می شوند سرعت لود شدن سایت شما است و باید دانست که سرعت بخشی غیره قابل جدا شدن از رابط کاربری است. قابلیت نشانه گذاری: آیا صفحات شما واقعاً در موتورهای جستجو نمایه می شوند؟

و چه چیزی می تواند بدون آن که کاربر از کیفیت محتوای ما اطلاع داشته باشد او را تشویق کند تا بر روی وبسایت ما کلیک کند؟ مثلا فرض کنید که شما چند سایت مجله خبری دارید که یک محتوای یکسان را در همه آن سایت ها منتشر می کنید، استفاده از تگ کنونیکال بین این سایت ها باعث می شود که تمرکز شما فقط بر روی یک آدرس باشد و قدرت آن سایت را برای کسب جایگاه بهتر در گوگل افزایش می دهد. ازین رو گوگل در آپدیت ها و قوانین نوشته خود اذعان داشته که نمایش صفحات وبسایتها اونچه که کاربران از طریق کامپیوترهای Desktop می بینند با اونچه که از طریق موبایل می بینند و همینطور تبلت ها باید متفاوت باشه. این نکات در یک محتوای سئو شده باید رعایت شود. رعایت اصول استاندارد در طراحی وب سایت تا حد بسیار زیادی به سئو تکنیکال کمک میکند.

گرفتن رتبه بالا در موتورهای جستجو در سال 1997 هنوز یک مفهوم تازه بود. در یکی دو سال گذشته گوگل صراحتا تاکید زیادی بر تجربه کاربری سایتها داشته و اعلام کرده تجربه کاربری نقشی عمده در رتبه گرفتن سایتها در نتایج جستجو خواهد داشت. از اواخر سال ۱۹۸۰ دانشمندان هوش مصنوعی بر روی الگوریتم LSI برای فهم راحت محتوا کار میکردند و گوگل نیز برای دسته بندی داده های خود از همین الگوریتم در اوایل کار خود استفاده میکرد و افراد یا شرکتهایی که کار سئو را برعهده داشتن از شیوه هایی مانند Keyword Stuffing استفاده میکردند و با پرکردن صفحه از کلمات کلیدی به رتبه های بالا دست پیدا میکردند. در سال 1993، Excite که یک پورتال خدمات آنلاین است انقلابی در طبقه بندی اطلاعات بوجود آورد و سپس در سال 1994 Alta ،Yahoo و دیگر موتورهای جستجو وارد صحنه شدند. برای بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو، باید علاوه بر اینکه از درون سایتتان برای موتورهای جستجو سیگنالهای مثبت ارسال میکنید باید از سایتهای خارجی و سایتهای دیگر نیز سیگنالهایی مبتنی بر اعتبار و محبوبیت سایتتان در میان کاربران اینترنت به موتورهای جستجو ارسال کنید. اکثر متخصصان سئو از مزایای “محتوای مبتنی بر ارزش” یا “محتوای مخاطب محور” خبر میدهند، اما این موضوع واقعا چه معنایی دارد.

ولی در واقعیت شما کشاورز هستید و سیب میفروشید، آن بازدیدکنندگان به سرعت سایت شما را ترک میکنند. شما میتوانید تمام بازدیدکنندگان جهان را جذب کنید. هر چه بازدیدکنندگان باکیفیت بیشتری را به سایت خود جذب کنید، احتمال افزایش تبدیلهای ارزشمند بیشتر میشود. تولید و انتشار محتوا در بلاگ ها و انجمن ها بسیار ارزشمند است و اگر این کار را هم نمیکنید، در این انجمن ها کامنت بگذارید و از آنها لینک بگیرید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. این یعنی ما به کمک تگ فرصت داریم در جستجوهای مرتبط بیشتری نمایش داشته باشیم و ورودی گوگل خود را از این راه بیفزاییم. در این مقاله قصد داریم به این پرسش که سئو چیست و چه کاربردی دارد پاسخ دهیم و در رابطه با انواع و روشهای آن صحبت کنیم. البته افزونه یواست به همنیجا ختم نمی شود و تنظیمات گوناگونی دارد که امیدوارم در ویدیویی که بالاتر قرارداده بودیم، تنظیمات بخش های مختلف افزونه یواست را seo در اصفهان بررسی کرده باشید.

چون کاربر ابتدا عنوان را میخواند و اگر برایش جذاب بود به سراغ متا دیسکریپشن میرود. یکی دیگر از انواع سئو، روش سئو کلاه خاکستری است که در حقیقت تلفیقی از سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه خواهد بود. به عبارت ساده هنگامی که افراد محصول یا سرویسی را در گوگل و دیگر موتورها جستجو میکنند، سئو باعث دیده شدن سایت میشود. در بازارهای سنتی، محل قرارگیری مغازهها نقش تعیینکنندهای در میزان دیده شدن آنها دارند. البته سایتهایی نیز وجود دارند که با پرداخت هزینه به گوگل از سرویس تبلیغ این شرکت استفاده کرده و محتوای خود را بالاتر از محتوای سایرین نمایش میدهد اما این سایتها با نماد Ad در سمت چپ قابل شناسایی هستند و در این مقاله درموردشان بحث نمیکینم، اما اگر میخواهید بیشتر درمورد آن بدانید پیشنهاد میکنیم مقاله گوگل ادز ما را بخوانید. وقتی یک تصویر بارگذاری نمیشود، یک باکس مستطیلی در ابعاد تصویر نمایش داده میشود که توضیحات جایگزین یا ALT در گوشه سمت چپ بالای آن قرار دارد.

لازم به ذکر است که در صورت تشخیص داده شدن توسط موتورهای جستجو، سایت پنالتی میشود و برگرداندن سایت به حالت قبل هم غیرممکن ودشوار است. در حالت کلی با روند رو به رشد استفاده از دستگاه های موبایل، بهینه سازی وب سایت برای آنها امری ضروریست. در این حالت میتوانید محتواهایی مثل جاوا اسکریپت را که روی DOM بارگذاری شدهاند، ببینید. درواقع آنچه در صفحه ی نتایج جستجو به کاربر نمایش داده میشود، حاصل جستجو همان لحظه ی گوگل نیست، بلکه نتیجه آخرین ارزشگذاری (indexing) این رباتهاست. کپشن یا توضیحات تصویر معمولا توسط تمام کاربران خوانده میشود، طبق نتایج جالب یک بررسی، احتمال خوانده شدن توضیحات تصاویر 3 برابر بیشتر از متن محتوای شماست، بنابراین سعی کنید تا جایی که میتوانید از این فرصت استفاده کنید یا حتی میتوانید از لینکسازی در این قسمت بهره ببرید.

اگر شما وقت نوشتن توضیحات متا را برای هر صفحه وب سایت خود ندارید، متای سایت رقبا را کپی نکنید برای مطالب خود، خالی گذاشتن متا دیسکریپشن مشکلی را برای وب سایت تان بوجود نمی آورد؛ زیرا گوگل این بخش را با محتوایی که در داخل سایت گذاشته اید، پر می کند. به منظور انجام این کار ، موتورهای جستجوگر وب سایت های مختلف را اسکن می کنند . وب سایت هایی که بر کیفیت محتوای خود تمرکز نمی کنند اغلب رتبه بسیار پایینی دارند، زیرا موتورهای جستجو محتوای ضعیف نوشته و تولید شده را دوست ندارند. با بازگشت به مبحث سئو سایت باید بگوییم که در مسیر خلوت و هموار ، در حقیقت بر روی بهینه سازی سایتی کار کمی کنیم که کلید واژه ای غیر رایج ، طولانی ، متمرکز بر روی موضوعی خاص و فعّال در حوزه ای کم رقابت دارد که می توان حتی با یک ماه کار غیر مداوم بر روی آن ، این تارنما را به جایگاه ایده آل صاحب امتیازش رساند .

بر اساس شواهد موجود پیشینه واژه سئو به سال 1997 برمیگردد. اینترنت بر اساس لینک ساخته شده است. این شهر، همان فضای اینترنت است و وبسایتها و صفحات آنها مانند خانههایی هستند که هر یک چند اتاق دارند و هر سوراخ در دیوار به منزله ی یک لینک است. همواره سایتهایی هستند که از سایت شما سابقه بیشتری دارند. LSI keywords: SEOPressor کیفیت معنایی وبسایت شما را محاسبه میکند و این کار را بوسیله فرومول اختصاصی خودش که SemantiQTM نام دارد انجام می دهد. تبلیغات پاپ آپ در آن وجود دارد؟ استراکچر دیتا (structured data) یا دادههای ساختار یافته به قطعه کدهایی گفته میشود که شما آن را به قالب وبسایت خود اضافه میکنید تا هر قسمت از محتوای سایت را به موتورهای جستوجو معرفی کنید. اگر بخواهیم یک تعریف ساده از سئو داخلی (on-page seo) ارائه بدهیم می توان گفت، سئو داخلی به تمام اقداماتی گفته میشود که میتوان مستقیماً در صفحات داخلی وب سایت خود به منظور بهبود موقعیت آن در رتبه بندی گوگل انجام داد. در ایران نیز چندسالی است که این حرفه توسط کارشناسان خبره تدریس می شود. سایت Stack Overflow مطالعه ای گسترده روی داده های جمع آوری شده از 100000 برنامه نویس حرفه ای که بیشترشان زبان های برنامه نویسی ، اسکریپت و زبان های نشانه گذاری کار کرده اند انجام داده است: در شکل زیر میتوانید اطلاعاتی درمورد محبوب ترین زبان های برنامه نویسی ببینید.

دیده شدن سایت و محتوا در موتورهای جستجو، یک تبلیغ مناسب برای محصولات و خدمات شما خواهد بود. یکی از تکنیکهای بهبود بهینهسازی موتور جستجو، که امن ترین راه رسیدن به رتبهی بالا و بازدید بیشتر سایت است، استفاد از روش سئو کلاه سفید است. بطور خلاصه سئو سایت مجموعهای از استراتژیها و تکنیکهایی است که باعث میشود وب سایت شما در رتبهی بالای موتورهای جستجو قرار بگیرد. سئو کلاه خاکستری در واقع استفاده از روش هایی که اگر گوگل متوجه آن شود آن وبسایت جریمه خواهد شد ولی اگر این روش به درستی انجام شود نه تنها باعث رشد سریعتر وبسایت خواهد شد بلکه در هزینه ها را نیز کاهش می دهد. شبکه های اجتماعی بسیار زیادی در حال حاضر موجود است ولی اینکه کدام شبکه برای شما بسیار ارزشمند است و چگونه می توانید برای لینک سازی سایت خود استفاده کنید بسیار حائز اهمیت است. به کار بردن کلمات کلیدی در متن لازم است ولی در انجام اینکار نباید زیاده روی کرد. این سوال را جیمی آلبریکو مطرح کرد و اسپلیت در پاسخ گفت که این راه حل در بیشتر شرایط بهترین راه حل است، چرا که استفاده از این تکنیک نه تنها برای ربات ها، بلکه برای کاربران هم گزینه ای جذاب و کاربردی محسوب می شود.

2 راه اصلی برای حل مشکلات سئوی موجود در وب سایتهای SPA مبتنی بر React وجود دارد. اِلمان های بسیاری برای نظارت کردن وجود دارد و تمام ابزارها شبیه به هم کار نمی کنند. بهتر است بدانید که گذاشتن تگ برای لینک ها نیز میتواند موثر باشد و به همین دلیل این کار نیز به شما توصیه میشود که به دلیل زمانبر بودن، بسیاری از این کار سر باز میزنند. در واقع محتوا باید دارای ویژگیهایی نظیر ارتباط متن و موضوع، قابل فهم بودن، نگارش شیرین و صد البته غیر کپی بودن باشد. یعنی سایت باید ویژگیهایی داشته باشد تا سرعت و عملکرد استاندارد برای موتورهای جستجو و کاربر را باهم فراهم کند. باید بدانیم کاربر و درخواست جستجوی او چقدر به محتوای موجود در وب سایت شما مرتبط است. Side Rendering (SSR تنها راه مطمئن برای انجام این کار است. این موضوع معمولا در صفحه دسته بندی ها اتفاق می افتد.

احتمال دارد برای اجرای توصیه نامه های سئو به پشتیبانی دائم وب سایت نیاز پیدا کنید. این تنها فرمتی است که هم در کروم و هم در فایر فاکس پشتیبانی میشود. از آن زمان تاکنون، همه مرورگرهای وب مدرن آن را برای افزودن قابلیت به وب سایتها و اخیراً برنامههای کاربردی وب پشتیبانی میکنند. سئو 24 ساعته میتونه برای شما مشتری بگیره، مرخصی نمی خواد ، فالوور فیک نداره ، به قیمت دلار کاری نداره و از همه مهم تر مقطعی عمل نمیکنه ، پس به نظر من کار گرونی نیست . نقشه سایت یکی از مهمترین صفحات سایت است و رباط های گوگل با ورود به این صفحه به راحتی میتوانند به استراتژی و ساختار سایت شما پی ببرند، به همین دلیل یکی از صفحات مهم در سایتها به شمار می رود و وجود این صفحه یک امتیاز مثبت به شمار می آید. شاید هدف شما افزایش شناخت نام کسب وکار خود است و می خواهید توجه ها را به صفحات کالای خود جلب کنید. خدمات سئو درواقع خدماتی است برای بهینه سازی موتورهای جستجو، که هدف شان افزایش بازدید وب سایت و در نهایت ایجاد ترافیک طبیعی برای وب سایت هاست. به عبارت دیگر در سال 1997 شخصی به نام دنی سالیوان برای هدایت وب سایت ها و دستیابی آنها به موفقیت در موتور های جستجو اقدام به راه اندازی یک موتور جستجو به نام watch کرد که در آن اخباری در خصوص موتور های جستجو، نکات مرتبط به جستجو در وب سایت و اطلاعاتی در رابطه با رتبه بندی مناسب تر برای سایت ارائه داده شده بود.

ولی اگر در صفحه محصولات خود یک فیلتر گذاشته باشید؛ با اعمال فیلترهای مورد نظر، یک کوئری آخر آدرس صفحه شما اضافه میشود و تمامی این آدرسها در گوگل ذخیره میشوند! وقتی محتوایی عالی داشته باشید، بهینه کردن در خارج از وب سایت باعث می شود محتوای شما تقویت شده و در آخر باعث بالا رفتن ترافیک موتورهای جستجو می شود. همچنین این نکته ی بسیار مهم را در نظر داشته باشید که استفاده ی درست شما از تگ کنونیکال می تواند بر روی سئوی داخلی سایت شما اثری مثبت داشته باشد و در نتیجه به افزایش رتبه صفحات سایت شما به شکل هدفمند در نتایج جست و جوی گوگل کمک کند. علاوه بر دانش به صرف زمان نیازدارد و شامل مراحل مختلفی است. انجام میدم به نقل از سایتش، به عنوان یک مجموعه دانش بنیان، بستری را فراهم کرده است تا همهی افراد در هر نقطه از ایران و حتی از سرتاسر جهان، بتوانند تخصص ها، استعداد ها، مهارت ها و توانمندی های خود را شناسایی کرده و آنها را در قالب مجموعه ای از خدمات برای فروش ارائه بدهند.در حقیقت “انجام میدم” ویترینی برای ارائه ی بسته های خدماتی است که از آنها بعنوان “کاره” یاد می شود.

یکی از مواردی که باید در این زمینه دقت داشته باشید این است که مقالات آموزشی بسیار ارزشمند هستند ولی به دلیل اینکه شما پیش زمینه فکری ای درباره این رشته ندارید کمی برای شما آزاردهنده خواهد بود، به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنیم ابتدا کتاب های آموزشی در این زمینه را مطالعه کنید و اطلاعات پایهای خود را افزایش دهید. یکی از روشهای سئو ویدئو این است که ابتدا دسترسی به ویدئو خود را برای عموم کاربران آزاد کنید. در صورت محدود کردن دسترسی فایل های جاوا اسکریپت برای آن ها، موتور های جستجوگر نمایش صفحات وب سایت برای این کاربران نسبت به دیگر افراد دارای تفاوت خواهد بود. بازرسی سایت شامل تحلیل کد ها، کراول در وب سایت وخیلی ازتست ها برای تشخیص است.

در اولین آپدیت مقاله بخشهای مربوط به Google Structured Data و Google AMP اضافه خواهند شد. شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که سئو چیست، سئو SEO مخفف کلمه (search engine optimization) به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به ویژه Google است. سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization یا search Experience Optimization است. نمونههایی از این موارد شامل اقداماتی برای بهینه سازی محتوا (content optimization) یا بهبود توضیحات متا (meta descriptin) ، تگ های عنوان (title tags)، سئو تصاویر نام برد. همه چیز از برچسب های عنوان ( title tags ) و توضیحات متا ( meta descriptions ) تا لینک های داخلی ( internal links ) در مقاله های بعدی آورده خواهد شد. الگوریتم بعدی گوگل با عنوان رنک برین در سال 2016 معرفی شد.

در پایان شایان ذکر است که تولید محتوا پیدرپی و بدون توجه به اصول و قوانین سئو نمیتواند به ارتقا وبسایت شما کمک کند. میزان اسپم اسکو آنها را ببینید و سپس لینک بگیرید چراکه ممکن است اخذ بک لینک از هر نوع سایتی بدون بررسی قبلی تاثیر منفی نیز بگذارد. البته باید بسیار مراقب باشید، زیرا همان طور که داشتن لینک از صفحات با اعتبار بالا رتبه نمایش شما را در گوگل افزایش میدهد داشتن لینک از سایتهایی اسپم تولید میکنند در رتبه سایت شما تاثیر بسیار منفی داره. حال که با تعریف سئو آشنا شدید رو در مورد تاریخچه آن اطلاع کسب کردید، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که نقش و کاربرد سئو چیست و اصولاً چرا باید به دنبال سئو سایت باشیم؟ اهمیت سرعت لود سایت از سال 2010 که گوگل فاکتور های مهم سئو را برای رتبه بندی سایت منتشر کرد جون تازه ای گرفت.خیلی از کسانی که دنباله سایت برای کسب کار خود هستند در گوگل سرچ میکنند طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی و به دنبال ارزانترین قیمت ها می گردنند و هیچ توجهی به کیفیت و سرعت لود سایت ندارند.

از جمله سئو تکنیکال، محتوای باکیفیت، تجربه و سرعت صفحه؛ سئو داخلی، سئو خارجی که در زیر به شرح هریک خواهیم پرداخت. JavaScript، HTML، توسعه و مدریت محتوا ، CSS، استراتژی های وب، طراحی مبتکرانه، فیلمبرداری، تجربه کاربر، محیط کابری و روابط عمومی. موتورهای جستجو نیازمند توسعه هستند و با طراحی الگوریتمهای مختلف میکوشند عملکرد خود را ارتقا دهند. کارشناس سئو، با دانش خود از عوامل رتبهبندی در توسعه و اجرای استراتژیهای بازاریابی جستجو استفاده میکند که شامل تعدادی از بهترین شیوههای سئو on-page، سئو off-page و سئو تکنیکال است. تا هرچه سریعتر و به بهترین شکل ممکن به نتایج دلخواه خود دست یابند.

Indexability: آیا صفحات شما واقعاً در موتورهای جستجو نمایه می شوند؟ منظور از عنوان سئو در این بخش همان عنوانی است که در جعبه افزونه یواست وارد می کنید که البته این عنوان به صورت خودکار از عنوان اصلی مطلب که در بالای صفحه قرار میدید پر میشه سعی کنید همیشه از عبارت کلیدی در عنوان مطلب خود استفاده کنید و اگر عبارت کلیدی را در ابتدای عنوان قرار بدید خیلی بهتره. در مرحله آخر سایت شما را با روشهایی که در سئو استفاده میشود در رتبه های بالای گوگل قرارخواهد گرفت و آماده استفاده از آن برای خدمات مارکتینگ است.

در تگ تصاویر که باشد، یک ویژگی به نام alt وجود دارد. هرچه ارتباط بین کلمات کلیدی و صفحات یک وب سایت بیشتر باشد، سئو سایت بهتر انجام میشود. این روش کمی زمانبر است اما اقداماتی که در این روش انجام میشود باعث افزایش کیفیت سایت میشود. آموزش سئو کمی پیچیده و زمانبر است و برای اینکه افراد مشکلات خود را حل کنند موارد مورد نظر خود را در اینترنت جستجو میکنند و با سیل عظیمی از مطالب تخصصی در این زمینه مواجه می شوند و ممکن است افرار را به یادگیری سئو علاقمند کند ولی بعد از مدتی و فعالیت در این حوزه و خواندن مطالب بسیار زیادی در این موضوع اصطلاحاً دچار بمباران اطلاعات میشوند و در سردرگمی به سر میبرند. برای مثال اینستاگرام برای مارکتینگ و تبلیغات سایت بسیار عالی است ولی از نظر سئو اینطور نیست و نمی توان از آن بک لینک مفید گرفت. برخی از دوستان بر این باورند که این چگالی دارای ارزش به خصوصی نیست و به دلیل اینکه گوگل از شیوه LSI در شناسایی محتوای خود استفاده نمیکند پس این شیوه نیز بی ارزش است ولی به دلیل تجارب و بازخورد ها مثبتی که از این شیوه دریافت کرده ایم باید به اطلاع شما برسانیم که برای ما خوب کار کرده است و شیوه محاسبه چگالی کلمات کلیدی به صورت زیر است.

گوگل نسخه جایگزینی برای این آدرس را در جایی دیگر یافته است. درصورتیکه از اصول بهینهسازی موتور جستجو آگاه باشید، با بهینهسازی محتوا برای موتورهای جستجو میتوانید در جایی قرار بگیرید که بیشترین بازدید ممکن را از سوی مخاطبان و مشتریانتان دریافت کنید. حجم بالای محتواهای منتشر شده در وب سایتها از یک سو و پیشرفتهای زیاد و هوشمندی موتورهای جستجو از سوی دیگر، سبب میشود برای شناسایی از سوی موتورهای جستجو نیازمند بکارگیری اصول سئو باشیم. در مرحله بعد تلاش بر برندسازی شما با نام وب سایت شما است و این اهمیت بالای انتخاب نام دامنه را تاکید میکند. تنها کاری که باید در مرحله بعدی انجام دهید این است که یک کلمه کلیدی مرتبط (با حجم جستجوی بالا) را انتخاب کنید. در قسمت بعدی به بررسی معنا و مفهوم هریک از این اصطلاحات میپردازیم. بنابراین شانس نمایش این پست در صفحه اول صفر است، البته میتوان آن مطلب را برای یک کلمه کلیدی طولانیتر برای مثال «بهترین بررسی کننده بکلینک» (Best Backlink Checker) استفاده کرد. بنابراین برای هر چه بیشتر دیده شدن سایتها به سرمایه گذاری بر روی سئو و بهینه سازی آن نیاز خواهید داشت. نحوه عملکرد این الگوریتم به درستی قابل تشخیص نیست ولی به طور کلی این الگوریتم بر روی سایت هایی که تبلیغات زیاد یا لینک خارجی زیاد دارد حساس می شود.

چراغ های سبز ، نارنجی و قرمز رنگ این افزونه کمک بسیاری برای تولید یک محتوای سئو شده می کند. در مورد این موضوع بحث ها و اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد. احتمال این که اغلب شرکتهای خدماتی با هم در منطقه رقابت می کنند، وجود دارد. برخی از سایت ها به عنوان دایرکتوری به شمار میآیند و تمامی اطلاعات کسب و کارها را در آنجا ذخیره می کنند؛ ثبت سایت در این دایرکتوری ها بسیار ارزشمند است ولی باید دقت داشته باشید که در دسته بندی مرتبط با کسب و کار خودتان این کار را انجام دهید. برای سئو سایت، المان های زیادی وجود دارد که برخی میگویند ۲۰۰ المان و برخی می گویند ۵۰۰ المان ولی نکته اصلی اینجاست که حتی با داشتن لیستی از این موارد باز نمیتوانید به صورت کامل سئو را یاد بگیرید و این بخاطر این نکته است که تمامی این المان ها برای موتور جستجوی گوگل بوده و این موتور جستجو برای به روز نگه داشتن خود در سال بالای ۱۰۰ مرتبه الگوریتم های خود را بهروز میکند و این کار بر روی شیوه رتبه بندی و عملکرد سایر الگوریتم های گوگل تاثیر میگذارد.

داشتن این مهارتها فقط سئوکار کمک میکند تا در کار خود موفقتر باشد. در این روش اگر سئوکار تجربه کافی نداشته باشد ممکن است سایت را با مشکل روبرو کند و به نتیجه مطلوب نرسد و حتی در لیست سئوکار کلاه سیاه قرار گیرد. الگوریتم های گوگل روزانه، ماهانه و حتی سالانه تغییر می کنند و این مورد اطلاع رسانی نمی شود. جایگزین می کنند. بنابراین اگر مایل هستید متا دیسکریپشن شما به صورت کامل برای کاربر نمایش داده شود این محدودیت را رعایت نمایید. تا اینجا آموختیم که معماری ساختار آدرسدهی سایت و رعایت استانداردهای کدنویسی در HTML5 چه تاثیری بر مدیریت بودجه خزش و درک گوگل از محتوای سایت ما دارند. بنابران متا تگها به جای قرار داشتن در قسمت body در قسمت head صفحه قرار دارند. شما تنها با پیروی کردن صحیح از موارد بالا می توانید به صفحه اول گوگل دسترسی پیدا کنید ولی نمیتوانید با سایت های قدرتمند و قدیمی به رقابت بپردازید، به همین دلیل باید به ساخت بک لینک های قدرتمند و مفید بپردازید که برخی از شیوههای آن استفاده از شبکه های اجتماعی، انجمن ها، کامنت مارکتینک ها، خرید بک لینک و ریپورتاژ آگهی و روش های بسیار دیگر است که تمامی این موارد را سئو خارجی یا همان Off-page SEO مینامیم.