سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف-کناف آوگون

سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف-کناف آوگون

رنگ‌آمیزی، نقاشی و طراحی نقش و نگار بر روی دیوار از زمان‌های بسیار قدیم همراه با زندگی انسان بوده ولی در ساختمان‌های آپارتمانی اهمیت زیبایی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. در چند دهه گذشته قسمت سقف ساختمان نیز از نگاه معماران و طراحان داخلی ساختمان دور نمانده و با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و خلاقیت نوین اقدام به استفاده از محصولی خاص و شگفت‌انگیز کناف بر روی سقف نمودند. سقف باید در وهله اول استحکام لازم برای زمان‌‌های مثل زلزله داشته و سپس به بهبود نمای بصری آن فکر کرد. اگر نیاز به طراحی، اجرا و نصب سقف کاذب پی‌ وی‌ سی، چوبی و آلومینیومی داشته باشیم. یکی از دلایل اینکه بسیار از آن استفاده می شود مقاوم بودن در برابر حرارت و حشرات و قارچ و مقاومت در برابر رطوبت بسیار بالا است و از طرفی قیمت آن مقرون به صرفه می باشد.

برای اجرای کناف باید حتما دوره آموزش کناف کاری را به صورت کاملا حرفه ای یاد بگیرید.برای این کار باید نزد استاد کاران با تجربه شاگردی کنید. اما ما برای اینکه بتوانید تا حدودی با آموزش کناف کاری آشنا شوید شما را مراحل اجرای کناف کاری بیشتر آشنا می کنیم. برای انتخاب کردن سقف مناسب در ابتدا باید به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود، سبک مکان مد نظر، جنس، رنگ و … توجه نمایید. برای انتخاب سقف کاذب مد نظر خود می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از آن‌ها کمک بگیرید. سقف کاذب را می توانید برای ایجاد یک سقف دوم و ایجاد یک فضای خالی بین سقف اصلی و سقف کاذب به کار ببرید.

  • دراجرای کناف، برای پوشش از پنل از جنس گچ استفاده می کنند که روی پروفیل ها و یا شبکه سازه های سپری نورد می شوند.
  • من قصد دارم که خونه ام رو بازسازی کنم با کناف ولی الان بین اینکه از چه تیپی باید استفاده بکنم تردید دارم .
  • همانطور که مشاهده کردید نحوه اجرای سقف کاذب کناف بسیار آسان است و نیازی به نیروی کار زیاد ندارد.
  • با توجه به نوسان قیمت روزانه تایل‌ها و پنل‌های PVC، اعلام قیمتی مشخص برای خرید تقریبا غیرممکن است.

در صورت بنایی بودن دیوار پیرامونی، سازه تراز پس از نازک کاری و بر روی پوشش نهایی گچ دیوار اجرا می‌شود. همچنین باید نوار چسب جدا کننده در حد فاصله سازه تراز و دیوار قرار گیرد. به‌علاوه به شما پیشنهاد می‌کنیم نصب سقف کاذب را به افراد حرفه‌ای بسپارید.

به این صورت که همانند باکس نور یکطرفه قسمت های اضافه شده را متر طول میزنند و سپس آنرا در 1.5 الی 2 ضرب میکنند تا قیمت مورد نطر پیدا شود . تیم ما در کناف دکوراسیون سعی دارد با ارئه به روز ترین و به صرفه ترین قیمت های محصولات کناف ، آسوده ترین خرید را برای شما به وجود آورد . بنابراین میتوان به این مطلب پی برد که تیپ A برای سقف های با دهانه بزرگ بیشتر کاربرد دارد. در لبه های باربر، نشیمن گاه سازه های پنل خور یا باربر بر روی بال سازه تراز باید حداقل 20 میلیمتر باشد. واقعا از کار ایشون راضی بودم کار با کیفیت و به صورت حرفه ای انجام شد از کار آقای خدادادی راضی هستم، دوستانی که به دنبال کناف کار حرفه ای و با تجربه هستن آقای خدادادی بهترین گذینه هست👌. حدود دستمزد نصب این نوع سقف بدون مصالح متری، 40 تا 70 هزار تومان و روزمزد بین 500 تا 900 هزار تومان است.

متریال کناف دارای دو ساختار اجرایی می باشد، یکی اجرای پوشش کاذب کناف مشبک و دیگری پوشش کاذب یکپارچه می باشد. سقف های مشبک شامل باکس ساده حاشیه، باکس نور پنهان حاشیه، منحنی، قوسی و گنبدی می باشد که هر کدام با توجه به طرحی که انتخاب می گردد، استفاده می شوند. در خدمات کناف از مرحله ی شروع به ساخت تا مرحله نصب و راه اندازی محصولات پروسه ای است که بایستی تماما تحت نظر متخصصین مربوطه کنترل و آنالیز کناف سقف کاذب شود. اگر ارتفاع خانه ای کم باشد؛ قطعا با کناف کاری بر روی سقف، باعث کوچک دیده شدن و کم شدن فضای محیط خانه می شود. که در اینجا مجری کناف، باید یک طرح بسیار ساده با حداقل فضایی که کناف می گیرد را انتخاب کند تا نه تنها از زیبایی محیط گرفته نشود بلکه ظاهر را چشمگیر کند.

از آنجایی که سقف های کاذب به صورت پانل ساخته میشوند با ضربه احتمال آسیب دارند و نیاز به نگهداری و مراقبت دارند. در این موقع است که اهمیت ایجاد سقف کاذب یا دیوارهای کاذب به خوبی حس میشود و آن قیمت مقرون‌ به ‌صرفه آن است. جهت انتخاب طراحی مورد نظرتان با توجه به محیط منتخب میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید. کناف نوعی صفحه در ابعاد مختلف و دارای ترکیبات مختلفی به‌ویژه گچ است. از کناف می‌توان برای تزئین سقف، دیوار داخلی و حتی نمای خارجی استفاده کرد.

الف) مراحل زیرسازی و نصب سقف کاذب کناف گسترده تیپ A (دوطرفه یا D112a)

به طور کلی برای اجرای کناف سقف یک هزینه کناف مصرفی می باشد و دیگر هم هزینه اجرای کناف است. رشد و ارتقاء تکنولوژی ساخت و ساز در چندین سال اخیر موجب جایگزینی مصالح و ایده های جدید با مصالح و سبک های ساخت قدیمی و سنتی شده است. این امر موجب به وجود آمدن سبک های جدید از قبیل اجرای سقف کناف شده است. ایرادهایی که در زیر آوردیم در اثر مهارت پایین و یا اصولی کار نکردنِ کناف کار به جهت کم کردن هزینه ها و یا افزایش سود به وجود میان. کناف کار میتونه با کاهش کیفیت مصالح مصرفی، عدم رعایت فواصل استانداردِ بین سازه ها و همچنین کاهش تعداد برخی اتصالات مهم مثل آویزها یا F47 ها، باعث ایجاد مشکلاتِ زیر، در سقف شما بشه. از طرف دیگر، آگاهی از روش‌های نگهداری سقف کاذب هم می‌تونه در افزایش طول عمر این سقف‌ها بسیار تأثیرگذار یاشه.

نمونه کار طراحی، اجرا و نصب سقف کناف

این سیستم در برابر ضربات مقاومت زیادی ندارند و به آسانی آسیب می بینند. مشکلاتی همچون سوراخ شدن، از بین رفتن نوار چسب ها و شکاف مفاصل که خوشبختانه این موارد به سادگی قابل تعمیر می باشند. از پنل های گچی با این ضخامت صرفا برای اجرا در طرح کناف هایی که منحنی و قوس تند دارد، استفاده می شود.

11 بتونه در دومرحله آستر ورویه با رعایت فاصله زمانی (حدود 7 ساعت) و رعایت عرض مناسب (حدود 40 سانتی متر ) اجرا میگردد. سلام ممنونماز اطلاعات اناليز البته ببخشيد اگه بشه اطلاعات وزن سقف هم در اختيارما قرار بديد . سقف کناف پوششی عالی برای مخفی نمودن تاسیساتی است که در سقف تعبیه شده و نمایان هستند. سقف کناف نسبت به سایر سقف های تزیینی و دکوری از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است.

اینگونه از محصولات توسط تولید کنندگان خارجی در سال ۱۹۳۲ تولید شده اند و امروزه به عنوان یکی از مهم‌ ترین مصالح ساختمانی برای بازسازی منزل با کناف به حساب می‌ آیند. از مزیت‌های بی شماره سقف کناف در قسمت های بعد مطالبی ارائه می‌ دهیم. اما توجه داشته باشید که سقف های کناف سازه هایی هستند که با استفاده از سیمان و گچ روکش شده اند و کاربرد زیادی دارند و به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند. در زیر سازی سقف های کناف تیپ B تنها در یک تراز، پانل های F47 رو نصب می کنیم.