سایبر دوشنبه قرارداد اپل 2022: بسته باتری MagSafe آیفون 25 دلار تخفیف دارد

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

جیسون سیپریانی/ZDNET

اگر خودتان را پیدا کردید یا یکی از عزیزانتان را می شناسید که دائماً به دنبال خروجی برای شارژ نگه داشتن آیفون خود در طول یک روز طولانی است، پس بسته باتری MagSafe مطمئنا یک هدیه عالی خواهید ساخت، به خصوص با این قیمت.


منبع: https://www.zdnet.com/article/cyber-monday-apple-deal-2022-iphone-magsafe-battery-pack-sale/#ftag=RSSbaffb68

مال اپل بسته باتری MagSafe به گونه ای طراحی شده است که به سرعت به پشت آیفون 12، آیفون 13 یا آیفون 14 شما متصل شود. پس از اتصال مغناطیسی، آیفون شما را به صورت بی سیم شارژ می کند و به شما قدرت بیشتری برای پشت سر گذاشتن یک روز طولانی می دهد. به طور معمول تقریباً 100 دلار است، اما این معامله Cyber ​​Monday برای شما با قیمت 74 دلار دریافت می کند.

بررسی را بخوانید: بررسی بسته باتری MagSafe اپل

بسته باتری MagSafe اپل مستقیماً در iOS ادغام شده است، به این معنی که می توانید میزان شارژ باتری را با استفاده از ویجت باتری یا روی صفحه قفل بررسی کنید. علاوه بر این، وقتی آیفون خود را برای شارژ با بسته متصل وصل می‌کنید، آیفون شما بسته را شارژ بی‌سیم معکوس می‌کند – یک ویژگی آیفون که فقط با بسته باتری MagSafe کار می‌کند.

لوازم جانبی MagSafe زیادی وجود دارد که با آیفون 12 یا جدیدتر کار می کنند، اما شاید مفیدترین آنها یک بسته باتری قابل جابجایی باشد که گوشی شما را شارژ می کند. بسته باتری MagSafe خود اپل جمع و جور است، اما آب کافی بسته به مدل آیفون شما تا 70 درصد عمر باتری بیشتر دارد. به گفته اپل در اینجا نحوه تجزیه آن آمده است:

  • اگر آیفون 12 یا آیفون 13 مینی دارید، 70 درصد عمر باتری بیشتری خواهید داشت.
  • اگر آیفون 12، آیفون 12 پرو، آیفون 13، آیفون 13 پرو، آیفون 14 یا آیفون 14 پرو دارید، 60 درصد افزایش خواهید داشت.
  • برای کسانی که آیفون 12 پرو مکس، آیفون 13 پرو مکس، آیفون 14 پلاس یا آیفون 14 پرو مکس دارند، به دنبال شارژ 40 درصدی از بسته باتری هستند.

همچنین: وبلاگ زنده: بهترین معاملات دوشنبه سایبری 2022

همچنین: 6 بهترین بسته باتری MagSafe برای آیفون شما در سال 2022