سامسونگ گلکسی واچ 4 را تنها با 100 دلار دریافت کنید


آیا می‌خواهید یک ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی جدید داشته باشید؟ شما امروز خوش شانس هستید، زیرا می توانید آن را بدست آورید Samsung Galaxy Watch 4 برای فقط 100 دلار. این اشتباه تایپی نیست – در اصل 279 دلار بود، اکنون می توانید یکی از بهترین ساعت های سامسونگ را در فروش تهیه کنید. با 64 درصد تخفیف.

Samsung Galaxy Watch 4 بهترین ردیابی تناسب اندام، اعلان ها و موارد دیگر را مستقیماً به مچ شما می آورد. این گجت پوشیدنی با ظرفیت ذخیره سازی 16 گیگابایتی ارائه می شود تا همه برنامه های شما را در خود جای دهد و می تواند اکسیژن خون، فشار خون، نوار قلب و ضربان قلب را اندازه گیری کند.

صفحه نمایش AMOLED به اندازه ای بزرگ است که می توانید به راحتی پیام های متنی و اعلان های دریافتی را بدون باز کردن گوشی هوشمند خود بخوانید و حتی می توانید با تایپ کردن روی رابط صفحه نمایش 40 میلی متری به پیام های متنی پاسخ دهید. این ساعت تا عمق ۱۶۴ متری در برابر آب مقاوم است، بنابراین اگر به موج‌سواری، شنا یا موارد دیگر علاقه دارید، می‌توانید ساعت خود را برای نظارت بر فعالیت خود در حین گرفتن امواج بپوشید.

همچنین: معاملات ساعت هوشمند جمعه سیاه

زمانی که این ساعت در ابتدا در سال 2021 راه اندازی شد، متیو میلر، متخصص پوشیدنی های ZDNET، این ساعت هوشمند را بررسی کرد و به آن 8.5/10 ستاره داد. به طور خاص، میلر احساس کرد که ویژگی های ردیابی خواب در دستگاه، بینش دقیقی از چرخه خواب خود، از جمله ویژگی تشخیص خروپف ویژه، به او ارائه می دهد. میلر نوشت:[it’s] ساعت هوشمندی که همیشه می‌خواستم با صفحه نمایش بزرگ درخشان، رابط کاربری بهینه شده برای ساعت و قاب چرخان، عملکردهای قدرتمند سلامتی و تناسب اندام، مجموعه‌ای قوی از برنامه‌های شخص ثالث موجود، و عملکرد LTE.”

بررسی را بخوانید: بررسی Samsung Galaxy Watch 4

در حالی که آن را در مجموعه ای از رنگ های مختلف می آید، این معامله است فقط با مچ بند صورتی موجود است. تو می توانی امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و با ارسال دو روزه و یک سال گارانتی رایگان دریافت کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/samsung-galaxy-watch-4-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68