سامسونگ می گوید تنها راه درمان وابستگی به فناوری، وابستگی بیشتر به فناوری است

این تبلیغ تصویر کوچکی از زندگی همه را نشان می دهد. خب تقریبا مال همه شما با دوستان یا خانواده خود دور یک میز نشسته اید. می دانید که دوست دارید با یکدیگر چت کنید، اما تلفن شما همیشه کمی جذاب تر است.

با این حال، دوستانش او را نادیده می گیرند. او چه کار دیگری می تواند بکند جز اینکه از فناوری بیشتر استفاده کند؟ او یک یا دو دکمه را کلیک می کند و آهنگ را به تلویزیون سامسونگ خود می فرستد تا بتواند آن را در اتاق خانواده پخش کند.

با این حال، مطمئناً ما به کمی فناوری بیشتر نیاز داریم. البته، ما انجام می دهیم. گلکسی واچ 4 یکی از دوستان، چراغ ها را روشن می کند زیرا نمی توانید روی کلید برق برقصید و این کار را انجام دهید.

(اسکرین شات از تبلیغات سامسونگ.)

کریس ماتیشزیک/اسکرین شات

screen-shot-2022-07-11-at-5-06-16-pm.png

او می داند که باید توجه دوستانش را جلب کند. شما فکر می کنید این کار آسان خواهد بود. بالاخره او معروف است

او در کمال تعجب برای یک فرد مشهور، دوستان بسیار زیادی دارد. با این حال آنها، مانند بقیه ما، تمام وقت خود را صرف پیامک کردن، پست کردن مطالب در رسانه های اجتماعی می کنند و گوشی های خود را در حالت بی صدا نمی گذارند.

نصف آنقدر که به نظر می رسد شما را کنترل می کند، آن را کنترل نمی کنید.

چقدر دوست داشتنی است که ببینم همه انسان ها در یک آهنگ با هم ارتباط برقرار می کنند.

Rae می‌تواند ببیند که این یک مشکل است، حتی اگر برای حضور در این آگهی به او پول می‌دهند.

رائه بلند می شود و شروع به رقصیدن می کند، با این حال، او را نادیده می گیرند. در مورد یک جمعیت سخت صحبت کنید. شاید اینها اصلاً دوستان او نباشند. شاید آنها صرفاً بازیگرانی هستند که برای بازی دوستان او انتخاب شده اند.

پس ما در یک مهمانی شام هستیم. این یک مهمانی شام معمولی نیست. این مهمانی شام ادیسون رائه است. اون معروفه او با رقصیدن در TikTok، گاهی اوقات با مادرش، به شهرت رسید.

او آهنگی را در Samsung Galaxy S22 Ultra خود زمزمه می کند، که نمایشی هوشمندانه از ویژگی Hum To Search گوگل است.

یا همانطور که سامسونگ می گوید: “Make It Epic.”


منبع: https://www.zdnet.com/article/samsung-says-the-only-cure-for-tech-dependency-is-more-tech-dependency/#ftag=RSSbaffb68

مطمئناً این کار خواهد کرد. این «همه» از پسران بک استریت است. چه کسی می توانست در برابر آن مقاومت کند؟ هيچ كس. همیشه کار می کند.

اما صبر کنید، Rae هنوز گوشی خود را در حالی که می رقصد در دست دارد.

در هر روز لحظاتی وجود دارد که ممکن است آنقدر خودتان را دوست نداشته باشید.

همه ما به عنوان یک تمدن تمام شده ایم.

زندگی مدرن.

آنقدر که، در آگهی جدیدی که با همکاری گوگل منتشر شد، یک راه حل ارائه می دهد.

سامسونگ با مشکلات شما همدلی دارد. اینهمه همدلی

به زودی معلوم می شود که آنها بازیگر نیستند. آن‌ها رقصنده‌هایی هستند که برای بازی دوستان او انتخاب شده‌اند و در نهایت خود را از تلفن‌های سامسونگ خوب خود دور می‌کنند تا با موسیقی پخش شده توسط تلویزیون سامسونگ خوب او برقصند.

با این حال، تنها راهی که او می تواند از شادی صفحه کلید تلفن عبور کند، آه، فناوری بیشتر است.

شاید بدترین احساسات با تلفن همراه باشد. شما نمی توانید آنها را زمین بگذارید، حتی اگر بخواهید آنها را زمین بگذارید. وقتی موفق شدید آنها را زمین بگذارید، نمی توانید بعد از چند دقیقه دوباره آنها را بردارید. یا ثانیه ها

برخی از آن لحظات ممکن است با درک اینکه شما اکنون یک ابزار فناوری هستید پیچیده شود.