سامسونگ آینده خانه شما را چگونه می بیند

همچنین: بهترین تلویزیون‌های سامسونگ: مدل‌های برتر LED، OLED و QLED در مقایسه

اما این برای Aeotec چه معنایی دارد؟ بدبین مانند من ممکن است حدس بزند، آیا به همین دلیل سامسونگ تولید هاب را متوقف کرد — تا آن را در لوازم خود ادغام کند و به طور کامل یک هاب جداگانه را حذف کند؟ و اگر اینطور باشد، باید فکر کنید که آیا هاب Aeotec نیز در نهایت متوقف خواهد شد.

با این حال، Tekippe می‌گوید که اینطور نیست و همکاری با Aeotec همچنان قوی است: “ما کاملا متعهد هستیم که از Aotec با محصولات آنها و نرم‌افزارهایی که روی آنها برای کاربرانمان اجرا می‌شود، حمایت کنیم.” “من فکر می کنم تعداد زیادی از کاربران موجود هستند که این هاب ها را دارند و واقعا دلیلی برای تغییر آنها وجود ندارد.”

«Matter تعداد دستگاه‌هایی را افزایش می‌دهد که می‌توانیم آن‌ها را به آن سرویس بکشیم، بنابراین در آینده با گسترش ماده فراتر از مجموعه دستگاه اولیه به قسمت‌های دیگر، می‌توانید چیزهایی مانند شارژرهای EV را تصور کنید» که در پایش انرژی که می‌توانید می‌توانید بگنجانید. Tekippe به اشتراک گذاشت با SmartThings انجام دهید.

SmartThings نویدهای زیادی برای آینده خانه های هوشمند دارد، و باید ببینیم که آیا آن را ارائه می دهد یا خیر. تاکنون، این یکی از محبوب‌ترین و آسان‌ترین سیستم‌های اتوماسیون خانه هوشمند برای پیمایش، با رابط کاربری بصری و کاربرپسند است. و از آنجایی که هاب Aeotec از Zigbee، Z-Wave، بلوتوث و Wi-FI پشتیبانی می‌کند، این امر به آن تا حدی وسیع‌ترین سازگاری را در بین برندهای خانه هوشمند می‌دهد.

هاب SmartThings سامسونگ در سال 2018 در مقایسه با هاب فعلی Aeotec.

سامسونگ | گتی | آمازون

در اواسط اکتبر، سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بود که گواهینامه Matter را دریافت کرد و قبلاً به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای هاب‌های موجود Aeotec و SmartThings و همچنین برای برنامه Android برای پشتیبانی از Matter ارائه کرده است.

جدول زمانی برای نظارت بر انرژی کل خانه از طریق SmartThings هنوز مشخص نیست. Tekippe می گوید که سامسونگ تا پایان سال جاری SmartThings Energy را به کشورهای مختلف خارج از ایالات متحده گسترش می دهد، “و این یک منطقه توسعه مستمر برای ما است. شما شاهد به روز رسانی های مداوم خواهید بود. [and] مشارکت های بیشتر.”

انتهای هاب؟

چشم انداز SmartThings بسیار گسترده است. SmartThings در حال حاضر در نمایش داده‌های مصرف انرژی به کاربران در برنامه تلفن همراه انقلابی بوده است، اما تلاش می‌کند آن را فراتر بگذارد. Tekippe توضیح داد: “ما در حال برنامه ریزی برای خارج شدن از آن هستیم — این بخشی از چشم انداز ما است، این است که مصرف انرژی کل خانه را به کاربران ارائه دهیم. [data]و ما این کار را از طریق مشارکت انجام خواهیم داد.”

همچنین: اینترنت اشیا هنوز هم بسیار نامرتب است. این ممکن است در حال تغییر باشد

بخشی از شکل گرفتن همه هاب ها برای پشتیبانی از Matter، دور شدن از یک Groovy IDE مبتنی بر ابر و مهاجرت به درایورهای Edge به نفع ارتباطات محلی است. تکیپه توضیح داد: «این یک تغییر بزرگ است. ما باید این تحول را انجام دهیم تا از نظر مقیاس پذیری به سطح بعدی برویم و عملکرد و تجربیاتی را که مشتریان واقعاً می خواهند ارائه دهیم.”

Jaeyeon Jung، معاون سامسونگ و رئیس کسب و کار تجربه موبایل SmartThings، در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2022.

سامسونگ

به گفته Tekippe، در عوض تمرکز استراتژی Hub Everywhere روی کاربران جدید و دسترسی بیشتر است. Hub Everywhere، “در ترکیب با Matter، این تجربه خانه هوشمند را بدون نیاز به خرید سخت افزار اضافی برای مصرف کنندگان روزمره بسیار قابل دسترس تر می کند.”

به اختصار

یخچال خانواده هاب خاکستری تیره در آشپزخانه سفید

همچنین: 5 بهترین یخچال های سال 2022

غرفه ماده می گوید "آینده خانه هوشمند فرا رسیده است."

ویژگی نظارت بر انرژی در حال حاضر با بسیاری از دستگاه های سازگار با SmartThings در دسترس است.

سامسونگ

همچنین: چگونه در قبوض آب و برق با 4 دستگاه خانه هوشمند صرفه جویی کنیم

این ویژگی به افراد کمک می کند تا میزان مصرف خود را کاهش دهند تا در هزینه و انرژی صرفه جویی کنند. این امر از طریق مشارکت با سایر شرکت ها، مانند ایترون، که در آینده خواهد آمد.

چند سال پیش، سامسونگ با توقف تولید مرکز SmartThings خود، که برای استفاده از سیستم اتوماسیون خانگی ضروری است، مشتریان وفادار SmartThings را شوکه کرد. به طور خلاصه، یک هاب همه دستگاه های هوشمند مختلف را در اطراف خانه شما در یک مکان به هم متصل می کند و آنها را آنلاین قرار می دهد، بنابراین می توانید از دستگاه تلفن همراه خود به آنها دسترسی داشته باشید.

دستگاه‌های دارای گواهی ماده هنوز وارد بازار نشده‌اند، زیرا سیستم‌های اتوماسیون مختلف هنوز در مرحله تأیید پلت فرم‌های خود هستند. با این حال، سامسونگ یکی از اولین کسانی بود که پشتیبانی Matter را پذیرفت و تنها چند روز پس از راه‌اندازی گواهینامه دریافت کرد.

تلفنی که ویژگی نظارت بر انرژی برنامه SmartThings را با آشپزخانه در پس‌زمینه نشان می‌دهد

همچنین: سامسونگ همکاری گوگل را برای مهم کردن خانه های هوشمند اعلام کرد

همه چیز درباره ماده

توپی بسیار مشابه روی سطوح چوبی.

شخصی در یک سالن تاریک که در مقابل یک صفحه نمایش بزرگ با نام شش شرکت در دایره های متحدالمرکز روی آن ایستاده است.

یخچال‌های Family Hub سامسونگ به عنوان هاب SmartThings نیز دو برابر می‌شوند.

سامسونگ

اگرچه هاب های Aeotec V2 و V3 قبلاً به روز رسانی Matter را مشاهده کرده اند، سایر هاب های SmartThings باید منتظر بمانند. پشتیبانی مهم هنوز برای تلویزیون‌های سازگار سامسونگ، مانیتورهای هوشمند و یخچال‌های Family Hub ارائه نشده است. این سوال بزرگ است که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. تکیپه گفت: “ما هنوز زمان بندی آن را به اشتراک نگذاریم، اما قطعا در راه است.”

با این حال، مارک تکیپ، نایب رئیس محصول در SmartThings و عضو هیئت مدیره اتحاد استانداردهای اتصال، می‌گوید، این تنها آغاز کار است.

استاندارد اتصال خانه هوشمند Matter که نسخه 1.0 خود را در ماه اکتبر منتشر کرد و برای این ماه برنامه ریزی شده است راه اندازی رسمی شود، بسیار در مراحل اولیه خود است. هدف این استاندارد شکستن دیوارهای قابلیت همکاری بین برندهای مختلف است، به این امید که به طور موثر به زبان جدیدی تبدیل شود که اکثر دستگاه های هوشمند با آن صحبت می کنند.

تکیپه گفت: سامسونگ در حال برنامه‌ریزی است که «دسترسی جهانی بسیار بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد، و SmartThings قطعاً در این حوزه‌های مختلف محصول مرکزی است». “ما واقعاً در مورد فصل بعدی هیجان‌زده هستیم زیرا به کاربران بیشتری دسترسی پیدا می‌کنیم و آن تجربیات را به آن پایگاه مشتری جهانی می‌آوریم.”


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/how-samsung-sees-the-future-of-your-home/#ftag=RSSbaffb68

نظارت بر انرژی کل خانه به مردم یک تصویر لحظه‌ای از مصرف انرژی در زمان واقعی خانه‌شان می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد هر وسیله یا شرایطی را که منجر به مصرف زیاد برق می‌شود شناسایی کنند: «نه فقط برای اینکه به آنها نشان دهیم چقدر انرژی مصرف می‌کنند، بلکه به آنها نشان دهیم که چه چیزی مصرف می‌کنند. تکیپه می‌گوید که می‌تواند سوزن را بر حسب میزان مصرف یا مصرف حرکت دهد.

حقیقت این است که SmartThings تازه شروع شده است، حتی در 10 سالگی. Matter فرصت های بیشتری را برای آینده خود باز کرده است و رویکرد Hub Everywhere آن باید طیف گسترده تری از کاربران را به سیستم وارد کند، با دسترسی به کسانی که به دنبال یک هاب خانه هوشمند نیستند اما ممکن است از مزایایی که در یک دستگاه تعبیه شده است استفاده کنند. آنها خریده اند

این تغییر باعث شد تا کاربران SmartThings در مورد طول عمر این سیستم و به طور خاص تر، این که آیا سامسونگ قصد دارد آن را متوقف کند تعجب کنند. اما Tekippe می‌گوید که اینطور نیست و SmartThings در پیام‌رسانی کلی سامسونگ نقش محوری دارد و آن را به دستگاه‌ها و دستگاه‌های بیشتری برای تجربه‌ای متصل می‌آورد.

SmartThings از شما می خواهد بدانید که به دنبال تصرف خانه شما نیست. سعی دارد راحتی بیشتر، اطلاعات بیشتر در مورد، و مهمتر از همه کنترل بیشتری بر خانه شما به شما بدهد.

Matter در IFA در سپتامبر 2022 نمایش داده می شود.

فابیان سامر / اتحاد تصویر / گتی ایماژ

این تغییر در حال حاضر در حال اجرا است و مصرف‌کنندگان از زمانی که واقعاً در دستگاه‌هایشان اتفاق می‌افتد مطلع نخواهند شد. Edge باید به مشتریان امکان کنترل محلی بر روی خانه های هوشمند خود را بدهد، بنابراین آنها می توانند دستگاه های خود را متصل کرده و کنترل کنند، حتی اگر اتصال اینترنت قطع باشد.

پایش انرژی

در عوض، Aeotec، سازنده خانه های هوشمند، تولید هاب SmartThings را بر عهده گرفت و یک هاب سازگار با SmartThings مشابه همان چیزی که سامسونگ فروخته بود و برند تنها تفاوت ظاهری آن بود.

ZDNET با Tekippe به بحث در مورد موضوع، مصرف انرژی و آینده SmartThings نشست.

امروز موضوع، فردا پایش انرژی. این یک راه بسیار ساده برای بیان آنچه سامسونگ برای خانه‌های هوشمند در ماه‌ها و سال‌های آینده متصور است، است.

این با رویکرد اخیر Hub Everywhere سامسونگ مشهود است. اینجاست که ما از نرم افزار SmartThings Hub استفاده می کنیم و آن را به دسته های اصلی محصولات سامسونگ مانند تلویزیون ها، مانیتورهای هوشمند و یخچال خانواده هابTekippe گفت. این لوازم به عنوان هاب SmartThings دو برابر می شوند، بنابراین می توانید بدون خرید یک هاب جداگانه Aeotec از سیستم اتوماسیون خانه هوشمند لذت ببرید.