ساعات کاری انعطاف پذیر یا چهار روز کاری در هفته؟ در اینجا مزایایی است که کارمندان بیشتر از همه می خواهند

نظرسنجی Remote از 10000 کارگر نشان داد که ساعات کاری انعطاف‌پذیر بالاتر از برنامه‌های بازنشستگی یا مستمری‌های حمایت شده توسط شرکت، پایان زودهنگام جمعه‌ها، هفته کاری 4 روزه و بیمه سلامت خانواده است که در رتبه آخر قرار دارد و 62 درصد از کارکنان آن را به عنوان رتبه‌بندی می‌کنند. مهمترین فایده

این بیماری همه گیر محیط کار را به طور کامل تغییر داد و کار از راه دور و مدل های کار ترکیبی را به عنوان جایگزین های کاری جدید ایجاد کرد. این تغییرات بر چیزی که کارمندان بیشترین ارزش را از سوی کارفرمایان خود می‌دانند، تأثیر گذاشته است: الف مطالعه انجام شده توسط Remote نشان می دهد که 75٪ از کارگران ساعات کاری انعطاف پذیر را مهمترین مزیت کارمندان در هنگام بررسی یک جابجایی شغلی در سال 2022 می دانند.

دیدن: ارائه‌گرایی دیجیتالی در حال ایجاد آینده‌ای برای کاری است که هیچ‌کس نمی‌خواهد

بدون مجموعه مزایا که نیازهای نیروی کار مدرن را بیان می کند، شرکت ها خود را در یک نقطه ضعف بزرگ قرار می دهند. کمبود نیروی کار بسیار ماهر و بسیار متخصص وجود دارد و برای شرکت ها مهم است که بتوانند از افراد خود در همه جا و در داخل حمایت کنند. راهی که باعث می‌شود آنها بخواهند در کنار هم بمانند.»


منبع: https://www.zdnet.com/article/employees-value-flexible-hours-over-most-company-benefits-even-health-insurance/#ftag=RSSbaffb68

اولویت‌های بیبی بومرز کمی متفاوت بود و برنامه‌های بازنشستگی با حمایت شرکت (۸۰%) در صدر فهرست آن‌ها به‌عنوان مطلوب‌ترین مزیت کاری قرار داشتند.

Remote دریافت که ترجیح نسبت به ساعات کاری انعطاف پذیر در بین همه کارمندان بدون توجه به جنسیت احساس می شود، به طوری که 78٪ از کارمندان زن و 74٪ از کارمندان مرد خواهان ارائه ساعات کاری انعطاف پذیر توسط کارفرمای خود هستند. بر اساس این مطالعه، عملکرد شغلی نیز عاملی در اولویت ندارد، زیرا کارمندان تقریباً در هر شغلی ساعات کاری انعطاف‌پذیر می‌خواهند.

افزایش کار از راه دور پس از همه‌گیری، فرصت‌های جدیدی را برای استعدادهای جهانی ایجاد کرده است تا از هر کجا کار کنند، و کارمندان تمایلی به بازگشت تمام وقت به دفتر ندارند – علی‌رغم اصرار برخی کارفرمایان.

جی مایکل مک میلان، مدیر مزایا در Remote، گفت که درک مزایایی که کارکنان در این زمان‌های متغیر ترجیح می‌دهند، برای کمک به کارفرمایان برای حفظ کارگران در زمانی که شرکت‌ها در تلاش برای پر کردن شکاف‌های استعداد در حال رشد هستند، بسیار مهم است.

دیدن: آیا می خواهید کار انعطاف پذیر یا مزایای بهتری داشته باشید؟ در اینجا نحوه مذاکره با رئیس خود آورده شده است

با این حال، تنوع در اولویت ها در میان گروه های سنی وجود دارد. برای مثال ژنرال Zs و Millennials برای تیم سازی چهره به چهره بیش از هر نسل دیگری ارزش قائل بودند. بهزیستی و سلامت روان نیز توسط این نسل ها ارزش زیادی قائل بودند که بیشترین علاقه را به دسترسی به مربیگری سلامت روان داشتند (58%).

صفحه نمایش کار از راه دور

تصویر: گتی ایماژ/یاسمین مردان