ساده ترین راه برای انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون

توجه: برای اینکه این سرویس کار کند، باید در «دستیار راه‌اندازی iOS»، که صفحه راه‌اندازی اولین بار آیفون جدیدتان است، باشید. اگر قبلاً دستگاه را راه اندازی کرده اید، به روش دوم در این راهنما نگاه کنید.

2. سپس از شما خواسته می شود کد خود را پیدا کنید. ضربه زدن ادامه هید. از iPhone خود، از طریق Setup Assistant دنبال کنید تا ببینید انتقال داده ها از اندروید.

روش اول، برنامه «انتقال به iOS» خود اپل است. می توانید سرویس شخص اول را در فروشگاه Play Google به صورت رایگان دانلود کنید و از آن برای انتقال مخاطبین، عکس ها و فیلم ها و موارد دیگر استفاده کنید.

4. در حین پردازش انتقال، اندروید و آیفون خود را دست نخورده بگذارید. بسته به میزان جابجایی شما از تلفنی به تلفن دیگر، ممکن است 30 دقیقه طول بکشد.

1. پس از نصب «Move to iOS»، شرایط و ضوابط را بپذیرید و به برنامه اجازه دهید به مکان تلفن Android شما دسترسی داشته باشد.

بیشتر: نحوه انتقال شماره خود به جدیدترین آیفون اپل


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-transfer-contacts-from-android-to-iphone/#ftag=RSSbaffb683. کد شش یا ده رقمی آیفون را در اندروید وارد کنید. آ انتقال داده ها صفحه نمایش ظاهر می شود، با لیستی از مواردی که می توانید در آیفون خود کپی کنید. اگر فقط مخاطبین خود را جابجا می کنید، گلوله مربوطه را بررسی کنید. اگر می‌خواهید همه فایل‌ها و داده‌های خود را جابه‌جا کنید، همه چیز را بررسی کنید.