روز هوش مصنوعی تسلا 2022: نحوه تماشا و 5 پیش‌بینی برتر ما

Dojo به ابرکامپیوتر داخلی تسلا برای یادگیری ماشین اشاره دارد – یک ماشین آموزش هوش مصنوعی. ماسک گفت: “دوجو یک کامپیوتر آموزشی شبکه عصبی است که برای ویدئو (برای خودرانی) بهینه شده است از طریق توییتر

به دلیل صحبت‌های اخیر در مورد تاکسی، اگر در روز هوش مصنوعی تسلا به‌روزرسانی دیگری دریافت کنیم، تعجب آور نخواهد بود.

تذکرات ارجمند

تسلا سوپرشارژر V4

با این حال، چند ماه پیش، در جریان تماس درآمد سه ماهه اول 2022 تسلا، ماسک گفت: “آرزو داریم به تولید حجمی از [the robotaxi] در سال 2024.”

در طول این تماس، ماسک همچنین گفت که رباتاکسی ارزان‌ترین نوع حمل‌ونقل را ارائه می‌کند و هزینه سفر با رباتاکسی کمتر از بلیت اتوبوس یارانه‌ای است.

تسلا هنوز به طور رسمی از عرضه پیشرفته ترین سوپرشارژر خود یعنی سوپرشارژر V4 خبر نداده است. این شارژر با حداقل 300 کیلو وات از نظر قدرت شارژ از نسل قبلی خود یعنی Supercharger V3 فراتر می رود.

طبق گفته های ما، ما به دنبال مهندسان مکانیک، برق، کنترل و نرم افزار هستیم تا به ما کمک کنند تا از تخصص هوش مصنوعی خود فراتر از ناوگان خودروهایمان استفاده کنیم. وب سایت تسلا.

2. ماشین های خودران

تسلا سایبرتراک نیز یک مفهوم کاملاً جدید نیست – در ابتدا در سال 2019 معرفی شد. از زمان اعلام اولیه آن، تاریخ تولید سایبرتراک بیشتر و بیشتر عقب می‌افتد. تنها به همین دلیل، می‌توان انتظار داشت که Cybertruck موردانتظار ستاره روز هوش مصنوعی تسلا باشد. با این حال، روز گذشته، ایلان ماسک توییت کرد که این وسیله نقلیه می تواند به طور خلاصه به عنوان یک قایق نیز عمل کند.

همچنین: تسلا ربات: یک ربات انسان نمای مفهومی که با هوش مصنوعی وسیله نقلیه تسلا تعبیه شده است

Optimus که با نام ربات تسلا نیز شناخته می شود، یک ربات 5 فوتی 8 اینچی است که می تواند وظایف انسانی مانند حمل 45 پوند و 145 پوند وزنه را انجام دهد.

در این روز هوش مصنوعی تسلا، ما پیش‌بینی می‌کنیم که تسلا احتمالاً درباره Optimus، اتومبیل‌های خودران، تسلا Cybertruck، تراشه Dojo و روباتاکسی صحبت خواهد کرد.

چگونه روز هوش مصنوعی تسلا را تماشا کنیم

اطلاعات تراشه تسلا دوجو

تصویر: الکترک

با اعلام چنین ادعای هیجان انگیزی یک روز قبل از روز هوش مصنوعی تسلا، تقریباً مطمئن هستیم که در مورد Cybertruck در این رویداد صحبت خواهد شد.

این رویداد مشابه رویدادهای سالانه دیگر شرکت های بزرگ فناوری است، مانند رویداد Far Out اپل که در اوایل این ماه برگزار شد، رویداد Unpacked سامسونگ و سخنرانی سالانه I/O گوگل. این فرصتی است برای عموم مردم تا در مورد آنچه قرار است بیاموزند. ماسک مسخره کرد توییتر که این رویداد دارای “جزئیات فنی زیادی و دموهای سخت افزاری جالب” خواهد بود.

در وب‌سایت تسلا، تحت بخش تسلا بات، تسلا می‌گوید به دنبال استعدادهایی برای توسعه بیشتر Optimus است. بنابراین، این تأیید دیگری است که تسلا در این رویداد درباره Optimus صحبت خواهد کرد تا جای خالی استعدادها را پر کند.

با وجود افزایش توان خروجی، طراحی سوپرشارژر V4 اساساً یکسان خواهد ماند. طرح‌های طراحی نشان می‌دهند که شکل یکسانی خواهد داشت، با تنها تفاوت این که نازل در خارج از داخل توخالی که اکنون در آن قرار دارد، خواهد بود.

فناوری خودران وعده داده شده تسلا به طور قابل توجهی با ویژگی های موجود متفاوت خواهد بود – اصلاً نیازی به راننده نخواهد بود.

امروز، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ماسک فردا به‌روزرسانی جزئیات این پیکاپ-قایق-کامیون و همچنین جزئیات مربوط به زمان تولید و ارسال Cybertruck را برای عموم به ما ارائه دهد.

4. تراشه دوجو

روز هوش مصنوعی تسلا یک رویداد سالانه است که در آن تسلا تمام پروژه های آینده خود را فاش می کند و آخرین فناوری خود را به نمایش می گذارد. اگر در حال بحث در مورد اینکه آیا آهنگ را تنظیم کنید یا نه، در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید.

ماسک همچنین گفت که مکان جدید احتمالاً ایالات متحده نیست و سایت هایی در کانادا و مکزیک نیز در دست بررسی است. این روز هوش مصنوعی تسلا فرصتی عالی برای تسلا خواهد بود تا اعلام کند کارخانه بعدی خود کجا خواهد بود و تمرکز کارخانه بر چه چیزی خواهد بود.

اطلاعیه های غافلگیر کننده

مشخصات تسلا اپتیموس

تصویر: تسلا

قابلیت‌های فعلی تسلا به وسایل نقلیه‌اش اجازه می‌دهد تا چندین اقدام مستقل انجام دهند، مانند فرمان خودکار، پارک خودکار، تغییر خط خودکار، شناسایی علائم توقف و چراغ‌های راهنمایی و کاهش سرعت خودرو هنگام نزدیک شدن به علائم راهنمایی و رانندگی. با این حال، هدایت انسانی هنوز مورد نیاز است.

3. تسلا سایبرتراک

ماسک نشان داده است که علاقه زیادی به فناوری وسایل نقلیه خودران دارد از طریق توییتر، “خودروهای برقی خودران همه چیز مهم خواهند بود. ماشین بنزینی بدون خودمختاری مانند سواری بر اسب و استفاده از تلفن تاشو خواهد بود. این هنوز هم اتفاق می افتد، اما جا دارد.”

ماسک پس از رانندگی آزمایشی کامیون در ماه ژانویه، گفت که Cybertruck “عالی” است.

رندر سایبرتراک در جاده

تصویر: تسلا

ماه ها است که شایعاتی در مورد محل افتتاح کارخانه بعدی تسلا وجود دارد. در ماه ژوئن، تسلا جلسه ای در سطح شرکت با کارمندان برگزار کرد که در آن ماسک گفت که در حال بررسی مکان هایی برای ساخت کارخانه جدید است. با توجه به Electrek.

ماسک ابتدا گفت که رباتاکسی تا پایان سال 2020 در جاده ها عرضه خواهد شد. بیش از دو سال بعد، ما هنوز منتظر عرضه عمومی تسلاهای خودران هستیم، خیلی بیشتر از یک تاکسی خودران.

ماسک در مراسم روز هوش مصنوعی تسلا در سال گذشته گفت: «البته قرار است دوستانه باشد و در دنیایی که برای انسان ها ساخته شده است حرکت کند و کارهای خطرناک، تکراری و خسته کننده را حذف کند.

بنابراین تبلیغات در مورد Optimus چیست؟ Optimus علاوه بر طراحی آینده‌نگر که به نظر می‌رسد از یک فیلم علمی تخیلی بیرون آمده است، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، زیرا این یک ربات انسان‌نما است که از هوش مصنوعی تسلا نیرو می‌گیرد و می‌تواند نحوه انجام کارها را متحول کند.

مردم در مورد اینکه مصرف کننده مورد نظر برای این محصول چه کسی است تردید دارند، زیرا احتمالاً سرمایه گذاری سنگینی برای یک خانواده معمولی خواهد بود. همچنین، ربات‌ها هرگز واقعاً در خانه‌ها پیاده‌سازی نشده‌اند، به استثنای ربات‌هایی از نوع Roomba، بنابراین عرضه این محصول یک انحراف شدید از فناوری فعلی است.

همچنین: من یک مولد هنر هوش مصنوعی را آزمایش کردم و این چیزی است که یاد گرفتم

همانطور که قبلا ذکر شد، تسلا از روز هوش مصنوعی تسلا برای حذف شگفتی‌ها استفاده کرده است، به عنوان مثال، یک “ربات” انسانی 5 فوتی و 8 اینچی در سال گذشته. بنابراین، تعجب آور نخواهد بود که اگر تسلا از موارد موجود در این لیست سرکشی کند و امسال چیزی کاملاً غیرمنتظره را حذف کند. اگر نمی‌خواهید در جریان یک پخش زنده 6 ساعته بنشینید و متوجه شوید، نگران نباشید، ما با هر به‌روزرسانی تسلا یک جمع‌بندی انجام می‌دهیم.




منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-watch-tesla-ai-day-event-and-top-5-predictions/#ftag=RSSbaffb68

پس از همه هیاهویی که Optimus در سال گذشته ایجاد کرد، می توان انتظار داشت که ربات انسان نما در خط مقدم رویداد امسال باشد. ماسک به طور غیررسمی تایید کرد که Optimus موضوع بحث در رویداد امسال خواهد بود، با تغییر تاریخ رویداد از 19 اوت به 30 سپتامبر، به دلیل احتمال در دسترس بودن نمونه اولیه Optimus در تاریخ بعدی.

اگرچه وعده خودروی خودران تسلا چیز جدیدی نیست، اما تسلا هنوز یک خودروی خودران را برای عموم عرضه نکرده است. بر اساس گزارش رویترز، ماسک در کنفرانس انرژی ماه گذشته در نروژ برنامه‌های خود را برای آماده‌سازی فناوری خودران تسلا برای عرضه تا پایان سال اعلام کرد.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد فناوری هایی که انتظار داریم امشب نمایش داده شوند، بیاموزید.

1. Optimus

این رویداد امروز برگزار خواهد شد و خواهد بود پخش زنده در وب سایت تسلا شروع در 6:15 بعد از ظهر PT. یک لو رفته بلیط رویداد نشان می دهد که تسلا میزبان این رویداد در یکی از مکان های خود در پالو آلتو، کالیفرنیا از ساعت 5 تا 11 بعد از ظهر PT است.

همچنین: اولین تسلا سوپرشارژر V4 به آریزونا می آید

همچنین: ایلان ماسک می گوید که تسلای خودران می تواند تا پایان سال آماده شود

یک تسلا مدل 3 در بزرگراه

تصویر: تسلا

همچنین: ایلان ماسک پیش‌بینی می‌کند که یک سواری با روباتاکسی تسلا کمتر از بلیت اتوبوس یارانه‌ای هزینه دارد

ارائه سایبرتراک که مشخصات را نشان می دهد

تصویر: FREDERIC J. BROWN/Getty Images

با وجود اینکه تسلا سوپرشارژر را معرفی نکرده است، ما می دانیم که سوپرشارژر V4 چگونه خواهد بود. طرح های طراحی و نقشه های ساخت و ساز که طرفداران تسلا حفر کردند و در توییتر پست کردند، و طرح های ساخت و ساز نشان می دهد که اولین سایت کجا قرار خواهد گرفت.

در روز هوش مصنوعی تسلا سال گذشته، تسلا ابرکامپیوتر Dojo را معرفی کرد. با این حال، در آن زمان ابرکامپیوتر هنوز در حال توسعه بود. در این روز هوش مصنوعی، می‌توانیم منتظر به‌روزرسانی‌هایی در مورد توسعه برنامه Dojo باشیم.

5. Robotaxi

ما می توانیم انتظار داشته باشیم که ماسک عرضه و تولید سوپرشارژر V4 و همچنین جزئیات ظاهر، مکان و عملکرد را اعلام کند.

مکان های جدید کارخانه تسلا

اگرچه اخبار مربوط به خودروهای الکتریکی تسلا بخش خوبی از این رویدادها را تشکیل می دهد، اما با تسلا، همیشه شگفتی هایی وجود دارد. سال گذشته، بزرگترین غافلگیری، ربات رقصنده ای بود که برای همراهی مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، روی صحنه رفت. مردی که کت و شلوار ربات پوشیده بود، روش خلاقانه تسلا برای معرفی اولین ربات انسان نما خود، Optimus بود.

از زمانی که ماسک برای اولین بار این ایده را در سال 2016 اعلام کرد، هر سال چندین تاریخ انتشار جدید وجود دارد که همگی کوتاه بوده اند. او حتی وعده سفر خود مختار تسلا از نیویورک به لس آنجلس را داد که به سال 2017 و سپس 2018 به تعویق افتاد و هنوز اتفاق نیفتاده است. بنابراین می‌توانیم منتظر به‌روزرسانی دیگری در این رویداد باشیم، امیدواریم با یک تاریخ قطعی که قبل از پایان سال باشد.

بر کسی پوشیده نیست که تسلا از روز هوش مصنوعی تسلا برای جذب استعدادها استفاده می کند. ماسک خود اعتراف کرده است که هدف اصلی روز هوش مصنوعی تسلا، جذب نیرو است.

دیگر کاربردهای این ربات کارخانه ها و صنعت خدمات است که می توانند از کمک هایی که ربات مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می کند بهره مند شوند.

وانت برقی دارای طراحی منحصر به فرد و هندسی است که بر خلاف کامیون هایی است که در حال حاضر در جاده ها می بینید. این وب سایت تسلا ادعا می کند که این کامیون “کارایی بهتری نسبت به یک کامیون با عملکرد بیشتر نسبت به یک خودروی اسپورت ارائه می دهد.”