راهنمای خرید لپ تاپ برای گرافیک و گرافیست ها کالاومگ

همچنین رم 8 گیگابایتی DDR4 با سرعت 3200 مگاهرتزی نیز به پردازنده نسل یازده برای پردازش‌ها کمک می‌کند. پردازنده مرکزی مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6 یک پردازنده Core i H است که در فرکانس 3.1 تا 4.4 گیگاهرتز کار می‌کند. بدون شک پردازنده نسل یازدهم اینتل این لپ تاپ مزیت بزرگی محسوب می‌شود. همچنین پردازنده گرافیکی GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه GDDR6 در کنار این پردازنده مرکزی نصب شده تا IdeaPad gaming 3-15IHU6 بتواند بازی‌ها را به طور قابل قبولی اجرا کند. سری «ZenBook» برای افرادی مناسب است که به دنبال بهترین لپ تاپ ایسوس برای کارهای روزمره و عادی هستند. البته مدل‌های قدرتمندی هم دارد که بیشتر به کاربران حرفه‌ای توصیه می‌شود.

لپ‌ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل Asus TUF Gaming FX707ZC-HX042 i7-16-1TSSD-4

این دستگاه‌ها معمولا دارای حافظه‌ SSD هستند که هم سرعت بالاتر و هم وزن پایین‌تری نسبت به بهترین لپ تاپ ها برای رندرینگ هارد دیسک دارد. این شرکت یکی از باکیفیت‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار را تولید می‌کند. اما قیمت بالای لپ‌تاپ مایکروسافت با توجه به کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، کامل قابل توجیه است.

  • ترابایت) و برایتان سرعت هم مهم نیست، هارد دیسک گزینه خوبی است.
  • اگر دوست دارید تا در مورد لپ تاپ گیمینگ بالا رده بدانید، حتما مقاله‌ی زیر را معالعه کنید.
  • برند ایسر؛ لپ تاپ‌های ایسر معمولا تنوع کمتری نسبت به لنوو و ایسوس داردن و بازار آنها در ایران چندان بزرگ نیست.
  • از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به باتری 6 سلولی این لپ تاپ اشاره کرد.
راهنمای خرید لپ تاپ برای گرافیک و گرافیست ها کالاومگ

لپ تاپ‌های این برند مناسب انجام پروژه‌ها و بیزینس‌های فردی می‌باشد. با توجه به رنج قیمت لپ تاپ اچ پیدر مقایسه با سایر برندها، لپ تاپ‌های این کمپانی در بین دانشجویان بسیار محبوب است. این لپ تاپ دارای یک کارت گرافیک GTX 1650ti است که می‌تواند 4 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 را در اختیارتان بگذارد.

ASUS ZenBook UX325EA Core i7-1165G7 16GB-1TB SSD INTEL

با افزایش قیمت دلار در بازار ایران، روز به روز قیمت لپ تاپ و قطعات کامپیوتر نیز افزایش پیدا کرد. به صورتی که قیمت یک لپ تاپ متوسط 2 میلیون تومانی در سال 1393، به یک لپ تاپ 8 میلیون تومانی در سال 1398 و 20 میلیون تومانی در سال 1401 تبدیل شد. با این وضعیت قیمت و گوناگونی قطعات و لپ تاپ‌ها، چه سخت‌افزار و سیستمی را می‌توانیم انتخاب کنیم که بیشترین ارزش خرید را داشته باشد و مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شود. اگر شما قصد خرید لپ تاپ برای انجام کارهای ساده و روزمره، تماشای فیلم، وبگردی و انجام کارهای مدرسه یا تحقیقات دانشگاه و… را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ های پایین رده است.

این لپ تاپ‌ها مورد علاقه تمام طراحان است زیرا با کمک قلم نوری می‌توانند به تصویر سازی و انجام کار تصویری حرفه‌ای بپردازند. قیمت لپ تاپ لمسی تاشو اغلب بالاست زیرا از پردازشگر، کارت گرافیک و صفحه لمسی بسیار قوی ساخته شده‌اند. سایز نمایشگرهای لپ تاپ‌های هیبریدی از کوچک تا بزرگ متغیر است که حتی برای انجام کارهای حرفه‌ای نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. صفحه تاشو این لپ تاپ‌ها و قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت قدرتمند از ویژگی‌های لپ‌ تاپ هیبریدی است. با آنلاین شدن بسیاری از مشاغل و خدمات در سراسر دنیا، قیمت لپ تاپ مناسب رفته رفته به یک ضرورت تبدیل می‌شود. لپ تاپ ها همه کارها را انجام می‌دهند، از وب گردی گرفته تا اجرای برنامه های نرم افزاری بسیار پیچیده که به شما امکان می‌دهد وظایف شغلیتان را انجام دهید.

برندهای مختلفی در سراسر جهان در تولید انواع لپتاپ باکیفیت‌ باهم رقابت دارند که در فروشگاه اینترنتی لیپکچهار برند معتبر عرضه می‌شود. شرکت ایسوس برای تولید ROG Zephyrus GA401QM-K2314 از قوی‌تری پردازنده رایزن 9 نسل پنجم یعنی Ryzen HS استفاده کرده که 8 هسته پردازشی را با حداکثر فرکانس 4.6 گیگاهرتز در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. همچنین 16 گیگ رم DDR4 به این پردازنده قدرتمند کمک می‌کنند تا دستورات در کمترین زمان ممکن انجام شوند. جدیدترین CPU ها دارای حافظه نهان CPU بیشتری نسبت به نسل‌های قدیمی‌تر هستند و حافظه نهان بالقوه سریع‌تری نیز دارند. برای مثال، اگر شما یک پردازنده برای رندر ویدیو، رمزگذاری، فشرده‌سازی فایل و… می‌خواهید، پردازنده‌ای با تعداد هسته بالاتر منطقی‌تر خواهد بود. اما تعداد هسته‌های بالاتر لزوما با سرعت کلاک بالاتر یا عملکرد تک‌هسته‌ای بالاتر مطابقت ندارد.

پردازنده مرکزی لپ تاپ اینتل Core i H است که جزو پردازنده‌های جدید این شرکت محسوب می‌شود. این پردازنده دارای 4 هسته فیزیکی و 4 هسته مجازی است و پردازش‌ها را با فرکانسی بین 3 تا 4.8 گیگاهرتز انجام می‌دهد. همچنین 16 گیگابایت رم DDR روی لپ تاپ نصب شده که به لطف این پردازنده به راحتی تا 64 گیگابایت رم روی TUF Dash F15 FX516PR-A نصب می‌شود. قطعا این سری لپ تاپ را باید با ارزش بالایی در حدود ۵۳ میلیون تومان قیمت گذاری کرد که با توجه به امکانات و قطعات این سری قیمت مناسبی است.

قیمت لپ تاپ ایسوس VivoBook R565EA-UH31T ارزش خرید این محصول را بسیار زیاد کرده است. از پردازنده Core i3 نسل ۱۱ برای این محصول استفاده شده که محدوده فرکانس آن بین ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز قرار دارد. البته از آنجایی که قیمت لپ تاپ میان رده زیاد نیست، روی آن از پردازنده گرافیکی مجزا استفاده نشده است. شاید در این رنج قیمت یکی از بهترین لپ تاپ هایی که بتوانید پیدا کنید همین لپ تاپ ایسوس باشد. این مدل دارای پردازنده intel core i7 8565u و رم 16 گیگابایت ddr3 و پردازنده گرافیکی Nvidia mx250 2GB می باشد که برای بازی و کارهای حرفه ای و نیم حرفه ای بسیار گزینه مناسبی می باشد.