دیوارهای بین متخصصان فناوری و مشتریان در شرکت های جریان اصلی در حال فرو ریختن است

همچنین: تفکر طراحی می تواند به ارتباط مستقیم متخصصان فناوری با تجربه مشتری کمک کند

با نگاهی به خارج از حباب بخش فناوری، متخصصان فناوری واقعا چقدر به کار با مشتریان نهایی کسب و کار خود نزدیک هستند؟ آیا آنها هنوز در دیوارهای بخش IT خود محبوس هستند؟ یا بالاخره دیوارها فرو می ریزند؟ به نظر واضح است که مقداری دیوارها بالاخره فرو می ریزند و در این فرآیند، متخصصان فناوری در حال یادگیری نقش های جدید در تفکر طراحی و به عنوان مربی هستند.

این تعامل همتا به همتا به گروه‌ها از سراسر شرکت امکان می‌دهد از کارشناسان دیگر بشنوند، زیرا این فناوری می‌تواند جدید و بالقوه ترسناک به نظر برسد. ما همچنین استراتژی‌های مدیریت تغییر متفکرانه‌ای را برای کمک به ایجاد اعتماد و در نهایت جذب بیشتر برای خود اجرا می‌کنیم. راه حل های فناوری.”

تیم های فناوری این شرکت درست در کنار مدیران پروژه برای ارائه کار می کنند. او توضیح می دهد: «این تجربه کاربر نهایی برای ما حیاتی است. ما متخصصان فناوری خود را تشویق می‌کنیم که از دفتر خارج شده و به محل‌های کار ساختمانی ما بروند تا درک بهتری از کارهایی که کارگران حرفه‌ای و صنفی به طور منظم انجام می‌دهند به دست آورند و فرصت‌های احتمالی را برای فناوری شناسایی کنند تا در کارهای روزمره به آنها کمک کند. فعالیت‌های روزانه. مشاهده، گوش دادن و پرسیدن سؤالات بسیار مهم است تا به ارائه تجربه مؤثرتری برای مشتری کمک کند.»

مک فارلند می‌گوید توسعه تجربه کاربری و مهارت‌های تفکر طراحی در دستور کار بخش فناوری اطلاعات مک کارتی قرار دارد. آموزش طراحی UI/UX و طراحی بصری برای ارائه یک تجربه و محصول برتر برای مشتری حیاتی است. این همچنین می‌تواند شامل عناصر آموزشی پیرامون استوری‌برد، نمونه‌های اولیه و نحوه تجزیه و تحلیل آنها، همراه با تایپوگرافی، طرح‌های رنگی و طرح‌بندی باشد. سایر مؤلفه‌های فن‌آوری. توجه به این نکته مهم است که ما مجبور نیستیم در همه این زمینه‌ها متخصص باشیم — می‌توانیم و باید از شرکای خود در تیم‌های دیگر مانند بازاریابی یا ارتباطات استفاده کنیم تا در نهایت یک طرح را شکل دهیم. پرسیدن و تمرکز در کجا مهم است.”

مک فارلند می افزاید: سایر مهارت های مرتبط برای متخصصان فناوری، به ویژه در صنعت ساخت و ساز، “شامل آموزش ارتباطات و رهبری برای کمک به تسهیل، همکاری، و وظایف ارائه در طول چرخه عمر پروژه است.”

دیوارهای بین تیم های فناوری و مشتریان کاربر نهایی در برخی از شرکت های جریان اصلی به طور کلی ناپدید شده است. این قطعا مورد بوده است هلدینگ مک کارتی، یک شرکت ساختمانی تجاری. می گوید برای مک کارتی، مشتریان نهایی ساکنان نهایی ساختمان های در حال ساخت هستند جاستین مک فارلند، معاون اجرایی سیستم های اطلاعاتی در مک کارتی. کار ما کمک به شرکای ساخت و ساز در کنار فناوری‌های جدید است.»

پرتره زنی در حال بررسی فناوری رابط دیجیتال با ظاهر آینده نگر.

تصویر: Bloom Productions/Getty Images

همچنین: مهارت های کدنویسی مورد تقاضا هستند، اما شرکت ها بیشتر از متخصصان فناوری می خواهند

مک کارتی در مرحله اکتشاف به کارگیری “سکوهای لایه تجربه برای حمایت بهتر از شرکای خود و چرخه عمر کامل پروژه از ابتدا تا انتها – از اولین مرحله برنامه ریزی زمانی که یک پروژه ساختمانی در حال بررسی است، از طریق طراحی و ساخت و ساز و تا مک فارلند می گوید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/walls-between-technology-pros-and-customers-are-coming-down-at-mainstream-companies/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: تجربه کاربر: نه کاملاً در مورد کاربر و نه واقعاً تجربه

او می‌گوید ابزارهایی که به این تعامل کمک می‌کنند عبارتند از «پیش‌بینی، اتوماسیون، سایت‌های شغلی هوشمند و دوقلوهای دیجیتال». ما در هر یک از مناطق جغرافیایی خود منابعی داریم که در آن فناوری های جدید را از پروژه ای به پروژه دیگر مقیاس می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که “چرا” درک شده است، آموزش و پشتیبانی لازم را ارائه می دهیم، و به تیم ها آموزش می دهیم که چگونه آن راه حل فناوری در فرآیندهای فعلی و روزها معنی دارد. عملیات امروزی.”

او می‌گوید: بخش دیگری از چالش، همسو کردن «اکوسیستم کاربردی پیچیده‌ای است که تیم‌های ساخت‌وساز و شرکای ما در طول چرخه عمر پروژه از آن استفاده می‌کنند». “ما دیده ایم که ورود به سیستم A در مقابل سیستم B می تواند تجربه کاربری متفاوتی ایجاد کند. با وجود برنامه های متعدد، هدف ما استفاده از فناوری برای ایجاد یک تجربه مشترک و منسجم است.”

مک فارلند می‌افزاید، در عین حال، به‌روز رساندن متخصصان فناوری به بخش‌های مهم این همکاری مشتری – تجربه کاربر (UX) و تفکر طراحی – یک چالش است. “توقع به رسمیت شناخته شده ای برای ایجاد تجربیات مثبت و یکپارچه برای مشتری وجود دارد. با این اوصاف، آموزش های خاص و قابلیت های فناورانه باد مخالفی است که متخصصان تجربه می کنند. در حالی که کارمندان قدیمی ممکن است به طور کامل غوطه ور باشند و در مورد یک برنامه خاص و قابلیت های فنی آن آگاهی داشته باشند. داشتن تخصص فنی و طراحی UX غیرعادی تر است. صنعت ساخت و ساز در تلاش است تا تعادل مناسبی از تخصص و آگاهی فناوری را با مهارت های UX و طراحی پیدا کند.”

تیم مک فارلند وظیفه دیگری نیز دارد: کمک و آموزش به همکارانی که ممکن است از نظر فناوری مهارت نداشته باشند. تیم‌ها می‌توانند با نشان دادن مثال‌های روشن از آنچه که خوب کار کرده و از اینجا به کجا برویم، و اینکه چگونه بر زندگی روزمره افراد تأثیر می‌گذارد، موانع پذیرش را از بین ببرند. راحتی با ابزارهای فناوری همیشه در حال تکامل، “او می گوید. “ما در حال کار برای آموزش کارکنان با مسئولیت بیشتر در مورد اینکه چرا فناوری اهمیت دارد، چگونه به همه افرادی که درگیر هستند، و [how to] نشان دادن ارزش برای کسانی که کمتر فناوری محور هستند. ما همچنین قهرمانانی را در این زمینه شناسایی می‌کنیم که می‌خواهند فناوری جدید را تأیید کنند و از این تیم‌ها برای تأثیرگذاری بر همتایان خود برای پذیرش سریع‌تر استفاده کنند.»