دکوراسیون قنادی و شیرینی فروشی جادویی

بسیار خوب است اگر به طور مشخصی مرز بین کالا های آرایشی و بهداشتی را تعیین کنید . قیمت روز گوشی های شیائومی را میتوانید در سایت 19کالا بررسی کرده و مشخصات آنها را هم ببینید و یا نقد و بررسی کامل محصولات را مطالعه کرده و در نهایت تصمیم به خرید خود را نهایی کنید. باید سعی شود محصولات پرفروش تر و جذاب تر ، بیشتر در معرض دید مشتری قرار گیرند و محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار گیرند. ترکیب رنگ گل های ویترین باید چطور باشد؟ ترکیب رنگ ها، بافت ها و متریال ها به خوبی به تعادل رسیده اند. باید به آن توجه کنید، این بخش ها عبارتند از: دیوار وش ها، کف پوش ها، سیستم های سرمایشی و گرمایشیف لوستر ها و چراغ ها، سقف، رنگ، مبلمان و چیدمان محصول های ارائه شده.

البته این طراحی به همین سادگی ها هم که فکر می کنید نیست و باید یک سری اصول و قواعدی را در آن رعایت کنید. با توجه به اینکه دنیای امروز روی فضای دیجیتال میچرخد. احتمالا شما هم تا به امروز این جمله را شنیده اید که عقل ادمی در چشم اوست. امروز در فوبورو مگ به بررسی دکور ویترین ۵ برند بسیار معروف میپردازیم. این که شما ناگهان ساختار شکنی می کنید و دکور مغازه را طوری طراحی می کنید که شبیه دکورهای کلیشه ای و عمومی نباشد از نظر مردم بسیار جالب بوده و به سرعت به شناخته شدن برند شما کمک زیادی می کند.

شما می تواندی با رنگ کردن متفاوت یک دیوار از فروشگاه یا مغازهف قرار دادن یک شی دکوراتیو بزرگ، آویزان کردن محصولات از سقف و … معماران با استفاده از جدیدترین متریال و مصالح دکوراسیونی توانسته اند شیک ترین و شگفت انگیزترین دکوراسیون داخلی مغازه را طراحی کرده و آن را در اختیار مغازه داران قرار دهند. به دلیل همزاد پنداری با طبیعت و تب سنتی از رنگ سبز و کرمی بیشتر استفاده می شود. به خاطر همین دلیل است که استحکام و قدرت سرامیک کف و سرامیک دیوار زیاد می باشد. در اینجا شما مجموعه هایی منحصر به فردی را می بیند که با عناصری مدرن و قدیمی به شکلی دوستانه به نمایش در آمده اند. طراحان آن از Christopher G. Ward از سبک مدرن و های-تک عناصری برای کار خودشان برگزیدند. نمای سر در فروشگاه طراحی جالبی با ترکیب سبک مدرن و آنتیک دارد. تعدادی اشیای دکوری آنتیک هم درگوشه و کنار مغازه به نمایش گذاشته شده اند که با لباس های مدرن و هیپی که روی دیوارها به نمایش درآمده اند کنتراست دارند. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قنادی می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. این روش با روسری های سبک که به صورت چروک ساخته می شوند، بهترین نتیجه را می دهد.

مخصوصاً استفاده از رنگ های شاد و متنوع در ویترین مغازه پوشاک زنانه و مانتو فروشی ها، جذابیت مغازه را هزینه طراحی داخلی مغازه بیشتر می کند. اگرچه ایجاد شلوغی شاید خوشایند هر نوع سلیقه ایی نباشد، اما با ورود به این مغازه عطر فروشی انعکاس سطوح آینه ایی و شبکه های سه بعدی با متریال چوب در کنار هم و با ایجاد خطای دید برای کاربران و با استشمام بوی خوشایند عطر ها کاملا فضایی مستقل و متفاوت را در مخاطبین ایجاد می نماید. راحتی فضای داخلی فروشگاه و البته سبک آن در تصمیم گیری بعدی مشتری تاثیر گذار هست. تزئینات باید متناسب با سبک و نوع رستوران انتخاب شود. فروشگاه سه طبقه دارد که شامل یک رستوران هم می شود.

وزن این ورق ها برای هر متر مربع بین 5 الی 8 کیلوگرم است. ابعاد فروشگاه 13,000 فوت مربع (بیش از هزار متر مربع) بوده و شبیه به یک بهشت استوایی طراحی شده است. مثلاً یک مغازه 5 در 4 که ارتفاع آن 3 متر باشد، کلاً نیاز به 60 متر مربع کاغذ دیواری نیاز دارد. معمولا مصالحی مانند سنگ و یا سرامیک دارای وزن بسیار بالایی بوده و علاوه بر آن برای اجرای آنها نیاز به مصالح دیگری از جمله ماسه، سیمان و… راهنمای جامع طراحی دکوراسیون مغازه : از دیرباز دکوراسیون مغازه مورد توجه همگان بوده است و طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایدا آل نقش مهم و به سزایی در جذب مشتری دارد.و مشتریان بیشتری به سمت معازه ای شیک و دارای دکوراسیون زیبا میروند.برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و شیک برای فروشگاه ها و مغازه ها باید به نکات چندی اشاره کرد تا یک مغازه شیک ودارای دکوراسیون زیبا باشیم. در هنگام ورود به مغازه اولین چیزی که توجه ما را جلب می کند دکوراسیون داخلی و توجه به زیبایی و تمرکز اشیا در محیط است.زمانی این اجزا در چشم زیباتر به نظر می رسند که مغازه دارای نورپردازی مناسب و حرفه ای باشد.به همین دلیل در طراحی داخلی نورپردازی اهمیت بسیاری دارد.نورپردازی در مغازه ی ساعت فروشی باید به گونه ای باشد که بر ساعت ها تاکید بیشتری داشته باشد و آن هارا نمایان کند.نورپردازی حرفه ای در هر مغازه زیبایی آن را چندین برابر می کند و همچنین در مغازه ی ساعت فروشی نیز تعادل نور باید رعایت شده باشد و نور نباید بیشتر از حد مجاز باشد تا ساعت ها به چشم نیایند.استفاده از نورهای تاکیدی و نورهای خطی در ساعت فروشی توصیه می شود.

استفاده ی متریال در ساعت فروشی باید هوشمندانه باشد تا زیبایی را چندین برابر کند.استفاده از متریال رفلکت دار در طراحی های مغازه های لوکس مثل طلافروشی،ساعت فروشی و … اگر به فضای داخل مغازه ها و فروشگاه های لوکس اطراف خود نگاهی بیندازید متوجه خاص بودن و جذابیت فوق العاده دکوراسیون و ویترین آن ها خواهید شد. به همین جهت نباید از تکنیک نورپردازی درست و زیبا در داخل گل فروشی غافل شد، زیرا به واسطه زاویه گلدان ها و جایگاه مناسب آن ها با استفاده از یک نور پردازی خوب می توان جلای بسیار خاصی به آن ها بخشید و آن ها را بیشتر در معرض دید افراد قرار داد. در طراحی های ساعت فروشی بعضی برند ها پرطرفدار هستند و نیاز است تا با توجه بیشتری طراحی شوند.برای طراحی برند های خاص می توان از ویترین هایی با زاویه ی مناسب استفاده کرد که از هر طرف قابل نمایش باشند و یا شوکیس های آن ها را به صورت مجزا و نمایان با شیشه های شفاف طراحی کرد.همچنین تفکیک استندها و شوکیس ها براساس برند ساعت می تواند به خریدار کمک کند تا زودتر برای انتخاب ساعت به نتیجه برسد. دکوراسیون یک گل فروشی باید علاوه بر گل ها، گلدان ها، مجسمه های تزیینی، بادکنک ها و محصولات دیگر گل فروشی را نیز به خوبی به نمایش بگذارد.

یکی از اجزای پراهمیت در تمام مغازهها دیوارها هستند، دیوارها علاوه بر تعیین حریم مغازه، کمک میکنند تا اجناس و کسب و کار شما به خوبی دیده شوند. شما باید سعی کنید که از تمامی فضای فروشگاه به بهترین شکل بهره ببرید؛ و این کار تنها به کمک قفسه بندی مغازه امکانپذیر خواهد بود. مغازه های کوچک در امتداد مسیر مرکزی شکل گرفته اند و به همین خاطر سبک های متفاوت مزاحم هم نیستند. مواردی همچون نور پردازی و رنگ بندی ویترین از جمله مهمترین بخش های ایجاد یک ویترین زیبا و جذاب به شمار می روند که باید دقت لازم را به انها داشته باشید. پشه مرحله صنع باید این نکته را دخل حدسي داشت که از منظره مالک، این تعمیرات ساختمانی نیازمند بسيار مواردی است و نقاط درماندگي اصلی عمارت که نیاز بوسيله تغییر یا احيا دارند چیست. اینجاست که اگر بهترین طراحی دکوراسیون داخلی مغازه را برای مواردی که ذکر شده داشته باشیم نسبت به بقبه رقبا فروشگاه شما برتری پیدا می کند و اون تصور جذاب و زیبایی که در ذهن مخاطب القا می شود هدف ماست که مشتری را تشویق به ورود می کند. البته تصمیمگیری برای محل قرار دادن پیشخوان و دستگاههای کارتخوان، به وسعت مغازه و طراحی کلی آن بستگی دارد.

از راهکار های کاربردی و مناسب در مغازه و فروشگاه ها برای قرار دادن محصولات و استفاده بهینه از فضا به کار گیری قفسه می باشد. اولین چیزی که مشتری های شما می بینند، بخش ورودی گل فروشی شماست پس طوری آن را طراحی کنید که حتی اگر کسی قصد خرید گل هم ندارد کنجکاو و علاقه مند شود که به فروشگاهتان نزدیک و یا داخلش شود. انتخاب رنگ مهم ترین بخش طراحی هر مکانی است. داشتن یک طراحی و دیزاین مناسب می تواند مهم ترین عامل رونق کسب و کار شما باشد. برای طراحی یک ویترین مناسب به سبک وینتیج، نیاز به اقدامات خیلی زیادی ندارید. ویترین گل فروشی شما باید به خوبی بیانگر گل ها و گیاهانی که می فروشید باشد. دکوراسیون گل فروشی نقش بسیار زیادی در میزان فروش آن و جذب مشتری دارد. از یک مجموعه چراغ سقفی در کنار هم استفاده نموده است و علاوه بر روشنایی فروشگاه از این لامپ ها نیز به عنوان دکوراسیون بوتیک بچه گانه استفاده نموده است. به هیچ عنوان از یک طرح در کسب و کارهای مختلف استفاده نکنید. به عنوان مثال اگر فعالیت شما مرتبط با کافی شاپ یا رستوران است از طرح های مدرن و به روز و یا اروپایی استفاده کنید.

آتلیه های عکاسی ، محل ثبت خاطرات افراد هستند. افراد بزرگسال به ویترینهای مرتب و رسمی چیده شده با نور پردازی روشن گرایش دارند و افراد جوان به سمت ویترینهایی که خلاقیت در آن چاشنی طراحی شده و متفاوت از سایر ویترینها است که کشیده می شوند. این فروشگاه به همراه سالن زیبایی آن در لندن واقع شده است. را در قفسه های تعبیه شده در انتهای سالن قرار دهید. مثلا اگر یک گل زرد رنگ در مرکز ویترین شما قرار دارد، اطراف آن را ابتدا با گل های قرمز و نارنجی و سپس آبی و بنفش پر کنید. وجود شاخه ها و ریشه های شکسته، آب و خاک روی زمین و پخش بودن تعدادی از گل ها از ویژگی های جدانشدنی اتاق رسیدگی و آماده کردن گل ها هستند که هیچ کدام نباید در معرض دید مشتری قرار گیرند. در ادامه توضیحات بیشتری را در مورد هر کدام برای شما بیان میکنیم. زیرا مشتری ها به محض ورود به مغازه در بیشتر مواقع به سمت راست می پیچند.

کف آن از چوب، دیوارها با طرح قدیمی است و در آن شومینه و اجاق هم دیده می شود! در آن از تجهیزات صنعتی در کنار جزئیات گرم چوبی، اثاثیه با طرح قدیمی و عناصر مدرن استفاده شده است. دیوارها به رنگ صورتی کم رنگ بوده و در آن از تجهیزات فلزی و مبلمان قدیمی استفاده شده است. مشتری می بایست روی مبلمان مورد نظرش بنشیند و محصول شما را از جنبه های مختلف تست و تجربه کند. در مجموع، سبک طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی و جزئیات مبلمان آن با بالا رفتن فروش رابطه نزدیک دارد. ویترین های لوازم آرایشی اغلب پس از یک روز استفاده توسط مصرف کنندگان، بی نظم یا حتی کثیف می شوند. در طراحی ساعت فروشی می توان از المان ها و نماد های خاصی برای زیبایی مغازه استفاده کرد که نمونه از این نماد ها استفاده از ساعت های خاص و کار شده بر روی دیوار ها است یا استفاده از ساعت های قدیمی و شنی برا ایجاد حس بهتر و تاثیرگذار تر در خریدار است.طراحی مغازه ساعت فروشی با عقربه ساعت هم می تواند طراحی متفاوت را برای مغازه ی شما به وجود بیاورد.

منظور از ویترین صرفا روش رایج آن یعنی چیدن گل ها پشت شیشه به سمت بیرون از گل فروشی نیست، بلکه شامل فضایی در داخل گل فروشی نیز می شود که بلافاصله بعد از در ورودی و در سمت راست قرار دارد. توصیه می شود.استفاده از ترکیب رنگ ها و متریال گرم و سرد برای رسیدن محیط به تعادل نیز توصیه می شود.ویترین های شیشه ای و ترکیب آن با چوب و پارچه می تواند زیبایی مغازه را افزایش دهد. برای طراحی ساعت فروشی باید به دنبال طراحی منحصر به فردی باشید به دلیل اینکه در طراحی آن با گذر زمان در ارتباط هستیم و باید طراحی آن به گونه ای باشد که شخصی که وارد مغازه ای می شود واقعا حس کند که وارد یک مغازه ی ساعت فروشی شده است.طراحی ساعت فروشی نیاز به توجه به جزییات طراحی و اجرایی دقیقی دارد در این راستا استودیو معماری لند طی سال ها تجربه توانسته است جایگاه خود را در بین طراحان پروژه های لوکس و خاص حفظ نماید.برای طراحی و دکوراسیون داخلی ساعت فروشی با ما همراه باشید. دانستن یک سری نکات و عمل به آن ها در ارتباط با طراحی داخلی می تواند در مغازه و یا فروشگاه شما معجزه کند.

بهتر است اگر قصد طراحی دکور مغازه لباس زنانه کوچک و نقلی را دارید این کار را به طراحان دکوراسیون بسپارید تا آنچه برای دکوراسیون مغازه بهتر است را برای شما درست کنند و در نهایت مغازه ای با طرح ها و رنگ بندی های مناسب به شما تحویل دهند. نورپردازی و استفاده از رنگ های متنوع و جذاب باعث ترغیب حواس و توجه مشتری به سمت اجناس چیده شده داخل قفسه و با بر روی رگال خواهد شد. برای بازسازی سقف شما میتوانید متناسب با سلیقه و طرحی که مورد نظرتان است از انواع سقف کاذب مغازه که از انعطاف پذیری بالایی در طراحی برخوردار هستند استفاده کنید که با توجه به نوع مغازه و اجناس این طراحی ها متفاوت خواهند بود. درست است که باید سعی بر این باشد تا از تمام انواع گل هایی که دارید در ویترین استفاده کنید اما این نباید باعث به هم ریختگی آن شود.