دو دستگاه هوشمند که من هرگز در خانه خود نصب نمی کنم

بنابراین، بیایید فرض کنیم یک قفل هوشمند روی یکی از درهای خود نصب کرده اید. بیایید بیشتر فرض کنیم که شما دستگیره های سبک اهرمی روی آن در دارید. اگر شما یکی از 65 درصد یا بیشتر کسانی هستید که درب صفحه نمایش یا درب هوشمند ندارند، اکنون درب قفل نشده ای دارید که سگی که به اندازه کافی باهوش است که دستگیره در را باز کند می تواند خارج شود. این احتمال وجود دارد که دوست پشمالوی شما صدای باز شدن قفل در را تشخیص دهد، آن باز شدن را وسوسه انگیز بداند و قبل از اینکه بتوانید مداخله کنید، بیرون بروید تا به کاوش بروید. چه کسی می داند بعد از آن چه اتفاقی خواهد افتاد؟

دستگاه ها مجبور به به روز رسانی می شوند. آنها به طور خودکار راه اندازی مجدد می شوند. سرویس‌های ابری که دستگاه‌های اینترنت اشیا را کنترل می‌کنند، با کدهای مشکل‌دار، خاموش، خاموش یا به‌روزرسانی می‌شوند.

بنابراین، چه دستگاه های خانه هوشمند را نصب کرده اید؟ آیا درب بازکن هوشمند یا قفل درب هوشمند دارید؟ آیا حیوان خانگی دارید که بتواند در را باز کند؟ داستان های خود را در زیر با ما به اشتراک بگذارید.


اما اگر دو واحد در یک محله با تنظیمات اولیه یکسان فروخته شود، گاهی اوقات یک واحد می تواند گاراژ کاربر دیگری را باز کند. برخی از بازکن ها فرکانس لینک خود را با استفاده از سوئیچ های کوچک در کنترل از راه دور و در بازکن تنظیم می کنند، بنابراین اگر به اندازه کافی با دیپ سوئیچ روی یک کنترل از راه دور کار می کنید، حتی می توانید درب همسایه را فریب دهید تا باز شود. برخی از بازکن‌های مدرن‌تر RF مشمول این موضوع نیستند، اما بسیاری از واحدهای ارزان‌تر، حتی تا به امروز، هنوز آسیب‌پذیر هستند.

درب بازکن

بله بله. من می دانم، بسیار دور از ذهن و بعید است، به خصوص که بیشتر درهای مسکونی به سمت داخل باز می شوند، اما می تواند رخ دهد. بله، من می دانم، برخی از مردم اجازه می دهند حیوانات خود را همیشه در خارج از خانه فرار کنند. اما من در مورد آنها صحبت نمی کنم. من در مورد افرادی مانند من صحبت می کنم که دارای موجودات بسیار سرپناهی هستند که آماده نیستند در یک دنیای بزرگ تنها باشند.

این هکرها نیستند، اشکالات هستند

ادامه دهید و عبارت “همسایه درب بازکن گاراژ” را گوگل کنید. برو جلو. من منتظر می مانم.

و موضوع اینجاست. تا زمانی که قفل درب یا بازکن درب گاراژ به طور قابل اثباتی قابل اعتماد نباشد، من آن را در خانه خود قرار نمی دهم. اگر تصمیم دارید آن را دنبال کنید، یک توصیه من – به ویژه برای قفل درب بیرونی – این است که ابتدا یک صفحه نمایش یا درب طوفانی قرار دهید. باز کردن آنها سخت تر است، معمولاً باید یک دکمه را فشار دهید و همزمان بکشید. به این ترتیب، اگر دستگاه باز کردن قفل درب جلو دچار مشکل شود، عزیزان پشمالو شما را با خیال راحت پشت درب ثانویه محافظت می کند. مگر اینکه آنها بتوانند بفهمند که چگونه درهای بیرونی را باز کنند.

من یک سگ دارم و قبل از او یک گربه فقط در داخل خانه داشتم. هر روز، وقتی گروه فیس‌بوک یا پست‌های جامعه محلی خود را در Nextdoor می‌خوانم، داستانی در مورد بیرون آمدن سگ یا گربه وجود دارد که توسط والدین حیوان خانگی دلشکسته ارسال می‌شود. در طول سال‌ها، دوستان و همسایه‌ها داستان‌های دلخراشی درباره مهمان‌ها، صاحبخانه‌ها یا تاجرانی تعریف کرده‌اند که به‌طور تصادفی دری را باز گذاشته‌اند و حیوانی را بیرون می‌گذارند و اغلب حیوان را برای همیشه از دست می‌دهند.

راه‌اندازی Wi-Fi من بسیار ایمن است، من مواردی را که در شبکه‌ام مجاز است پیگیری می‌کنم، و بنابراین بعید است که بچه‌های محله اگر توسط دستگاه‌های هوشمند کنترل می‌شوند، قفل درب ورودی یا درب بازکن گاراژ من را از راه دور فعال کنند.

من حتی نگران هکرهای محلی نیستم. گوشی من با رمز محافظت شده است. اما افراد زیادی وجود دارند که امنیت آنها نسبتاً ضعیف است، و اگر تلفن های آنها گم یا دزدیده شود چه می شود؟ اگر از حمل کلید خودداری کرده باشند چه؟ چگونه می خواهند وارد شوند؟

این کنترلر درب مدرسه قدیمی من است که روی قفل تنظیم شده است.

این خیلی اتفاق نمی افتد، اما یک روز حدود یک سال پیش، سایه های هوشمند من به میل خود باز شدند. ظاهراً به‌روزرسانی نرم‌افزاری در هاب SmartThings راه‌اندازی شد و دوباره راه‌اندازی شد و سایه‌ها تصمیم گرفتند باز شوند.

من در یک خانه نسبتا هوشمند زندگی می کنم. ما در هر اتاق یک الکسا داریم. بله، از جمله دو حمام ما. ما تقریباً در تمام اتاق‌هایمان لامپ‌های هوشمند یا وسایل روشنایی هوشمند داریم و می‌توانیم روشنایی، شدت و گاهی اوقات رنگ را کنترل کنیم. راهروی ما وقتی از آن عبور می کنیم روشن می شود.

نه، نگرانی من اشکالات است. من یک چراغ Govee Lyra با کنترل حرکت در راهرو دارم. همیشه روی آبی تنظیم شده است. “الکسا، Lyra را روی آبی تنظیم کنید” به خوبی کار می کند. اما هر هفته یا بیشتر، Lyra حالت‌های خود را تغییر می‌دهد. ناگهان تصمیم می‌گیرد که نوعی نمایش نوری را اجرا کند که ما هرگز از آن نخواستیم.

اما من صادقانه آنقدر نگران نیستم که کسی (خواه بچه همسایه باشد یا یک تیم هک دولت ملی) سیگنال وای فای درب گاراژ من را هک کند. ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید چه چیزی مرا نگران می کند. اما ابتدا اجازه دهید در مورد درهای ورودی صحبت کنیم.

قفل هوشمند درب

این مقاله در مورد خانه های هوشمند است. بنابراین، با این بحث درب های صفحه نمایش به کجا می روم؟ به من یک انحراف دیگر اجازه دهید، و من قول می دهم که همه را با هم گره بزنم.

همه اینها را به تو می گویم تا فکر نکنی من هستم لودیت. من تا حد امکان کنترل هندزفری را پذیرفته ام. همسر من دقیقاً آن را پذیرفته نیست، اما او آن را تحمل می کند زیرا به طرز باورنکردنی با صبر یک قدیس مدارا می کند.

اگر منصف باشیم، این یک عارضه جانبی مورد انتظار از پیچیدگی است که ما در زندگی خود اجازه می دهیم. از این گذشته، یک اتصال پهن باند همیشه روشن بین دستگاه‌های هوشمند ما و هوش مصنوعی‌هایی که در مزارع سرورهای بک‌اند اجرا می‌شوند، یک شاهکار فناوری بسیار پیچیده است. واقعاً بسیار شگفت‌انگیز است که می‌توانم به الکسا بگویم Lyra را روی آبی تنظیم کند، و او این کار را می‌کند.

همه اینها قبل از هوشمند شدن درب بازکن های گاراژ بود. از بسیاری جهات، درب بازکن های گاراژ با کنترل وای فای یا بلوتوث به طور قابل توجهی قابل استفاده هستند بیشتر امن نسبت به واحدهای RF قدیمی در حالی که امکان هک کردن سیگنال وای فای وجود دارد، به سطحی از تخصص نیاز دارد که – بسیار خوب، نوجوان همسایه احتمالاً آن را دارد.

می توانید به روز رسانی های روزانه پروژه من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. حتما من را در توییتر دنبال کنید @DavidGewirtz، در فیس بوک در Facebook.com/DavidGewirtz، در اینستاگرام در Instagram.com/DavidGewirtzو در یوتیوب در YouTube.com/DavidGewirtzTV.




منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/the-two-smart-devices-i-will-never-install-in-my-house/#ftag=RSSbaffb68

ما سایه های هوشمندی روی پنجره های اتاق خانواده خود داریم که با دستور شفاهی باز و بسته می شوند. از زمانی که مایکروویو تحت کنترل الکسا را ​​نصب کردم، یک بار هم دکمه ها را لمس نکرده ام. و در حالی که سرخ کن بادی ما به دستور برای من ساندویچ درست نمی کند، وقتی به آن بگوییم مرغ را می پزد.

اما وقتی نوبت به قرار دادن امنیت، حیوانات خانگی و خانواده‌هایمان می‌رسد، شگفت‌انگیز آن را کاهش نمی‌دهد. تحمل اشکالات به اندازه کافی خوب نیست. ما عموماً دستگاه‌های هوشمند خود را دوست داریم، اما یکی از روش‌هایی که هرگز آنها را توصیف نمی‌کنیم این است که “راک محکم قابل اعتماد”.

درب گاراژ من دارای یک کنترل از راه دور مجهز به RF است، اما من در واقع در را از طریق یک سوئیچ دیواری داخلی بسته و قفل می کنم، بنابراین هیچ کنترلی نمی تواند آن را فریب دهد تا باز شود.

سیستم مانیتور مانیتور دوربین مداربسته خانگی سیستم زنگ هشدار خانه هوشمند تصویری تلفن تصویری - تصویر استوک

گتی ایماژ/iStockphoto

اما با همه اینها، دو دستگاه هوشمند وجود دارد که هرگز نخواهم کرد، همیشه در خانه من نصب کنید: یک درب بازکن هوشمند گاراژ و یک قفل هوشمند بیرونی.

درب بازکن گاراژ

در حالی که خانه ای که من در آن بزرگ شدم این جزئیات معماری تا حدی نابهنگام را داشت، هیچ مکانی که من از آن زمان زندگی کرده ام دارای طوفان یا درب پرده ای نبوده است. در واقع با توجه به الف نظرسنجی بسیار غیررسمی رسانه های اجتماعی توسط یک سازنده واقع در مینیاپولیس، منطقه سنت پل، کمتر از 35٪ از مردمی که مورد بررسی قرار گرفتند، نشان دادند که درب طوفانی یا صفحه ای داشتند.

فقط من نیستم. قبلاً در مورد اینکه چگونه فرهاد منجو، ستون نویس فناوری نیویورک تایمز متعلق به الکسا، او را یک شب با جیغ زدن در رختخواب بیدار کرد، نوشته بودم. من همچنین در مورد صاحبان الکسا نوشتم که داستان‌هایی درباره دستگاه‌هایشان گزارش می‌کنند که با خنده‌های ناخواسته و بد صدایی پخش می‌شوند.

ما حتی یک صندلی توالت داریم که وقتی وارد اتاق می شوید به طور خودکار باز می شود. مدتی بود که آن را در حمام مهمان نصب کرده بودیم، و آن را قطعا اگر قبل از ورود و آماده شدن برای انجام کار خود، آنها را از قبل توضیح نمی دادیم، باعث ایجاد حیرت در بین بازدیدکنندگان شد.

گفتم ما در هر اتاق یک الکسا داریم. ما با دقت کلمات بیداری را تنظیم کرده‌ایم تا به‌طور تصادفی الکسا را ​​در یک اتاق یا بیشتر راه‌اندازی نکنیم. و با این حال، هر چند وقت یکبار، یکی از الکساهای دیگر تصمیم می گیرد که از خواب بیدار شود و مزخرفات را به صدا درآورد یا شروع به پخش یک آهنگ تصادفی کند. کمی نگران کننده است.

این تا حدی به دلیل افزایش تهویه مطبوع کل خانه و بخشی به دلیل درهای فلزی مقاوم تر است. اما هنوز هم، بیشتر ما در هر ورودی معین فقط یک در داریم. شاید با افزایش نگرانی‌های اقلیمی و افزایش هزینه‌های برق، درهای صفحه‌نمایش دوباره مورد استفاده قرار گیرند.

درب های محافظ و درب های طوفانی معمولاً درب های سبک تر هستند که درست بیرون درب اصلی زندگی می کنند. درهای طوفانی معمولاً دارای پنجره‌های شیشه‌ای هستند و در هنگام طوفان محافظت بیشتری به خانه می‌دهند و در عین حال نور بیشتری را وارد می‌کنند. درهای پرده ای در قسمت های پنجره غربال شده اند تا درب باز بماند و تهویه هوا را فراهم کند، اما اشکالات را از بین ببرد.

اگر بخواهیم منصف باشیم، درب بازکن های گاراژ خیلی قبل از وجود دستیارهای صوتی، وای فای و بلوتوث وجود داشتند. و بازکن های درب گاراژ از روزی که اولین کنترل از راه دور رادیویی فروخته شد تقریباً مشکل ساز بودند. خوب، در واقع از زمانی که دومین کنترل از راه دور رادیویی فروخته شد.

در واقع، ابتدا اجازه دهید در مورد چیزی صحبت کنیم که تعداد کمی از ما در مورد آن صحبت می کنیم یا حتی به آن فکر می کنیم: طوفان و درهای صفحه نمایش. وقتی در نیوجرسی بزرگ شدم، درهای جلو و عقب ما در واقع دو برابر شده بود. در جلویی درب طوفانی داشت در حالی که در پشتی درب پرده ای داشت.

بنابراین، نگاه کنید، من واقعاً آنقدر نگران نیستم که هکرها به وای فای من نفوذ کنند و قفل هوشمند درب من را فعال کنند، اگرچه می دانم که این یک احتمال است. راستش را بخواهید، اگر یک دولت ملت سرکش بخواهد به داخل خانه من دسترسی داشته باشد، تنها کاری که باید انجام دهد این است که با قهوه و کلوچه های تازه در جلوی خانه من حاضر شوند.

آره این یک چیز است. ریموت هایی که درب گاراژ یکی از همسایه ها را باز می کنند، گاهی درهای گاراژ همسایه های دیگر را نیز باز می کنند. این به زمانی برمی گردد که نگران هکرها و حملات سایبری بود. اساساً ریموت‌های کلاسیک برای درب بازکن‌های گاراژ از طریق فرکانس رادیویی کار می‌کنند و قرار است هر درب بازکن با فرکانس یا مشخصه شناسایی کمی متفاوت عمل کند.