دوچرخه برقی Charge Comfort 2 سواری نرمی است که در فضاهای تنگ جا می شود

مشخصات ذخیره سازی باریک چیزی است که Charge Comfort 2 را برای من متمایز می کند، و اگر آپارتمان یا گاراژی با فضای محدود دارید، از دسته های تاشو و پدال های تاشو بسیار قدردانی خواهید کرد. اکنون این ویژگی است که دوست دارم در هر دوچرخه ای که دارم ببینم.

شارژ-راحتی-2-ebike-6

شارژ-راحتی-2-ebike-2

یک پایه بلند در سمت چپ چرخ عقب قرار دارد و یک چراغ عقب قرمز رنگ در عقب وجود دارد تا خودروهای دنباله‌دار و ترافیک را از حضور شما آگاه کند.

وقتی پدال‌ها را پایین می‌برید، چندین اینچ در عرض ذخیره می‌شود.

متیو میلر/ZDNET

دسته های چرخان و پدال های چرخان به شما امکان می دهند دوچرخه را در نقاط تنگ نگه دارید.

متیو میلر/ZDNET

منفی

دسته جلو چرخشی منحصر به فرد برای ذخیره سازی باریک

متیو میلر/ZDNET

نمایشگر کوچک عملکرد مناسبی دارد و کار نشان دادن وضعیت دوچرخه را انجام می دهد، اما من دوست داشتم یک نمایشگر مرکزی بزرگتر ببینم. من دوست دارم دریچه گاز در یک طرف و تعویض دنده در طرف دیگر داشته باشم، بنابراین از دیدن این طرح روی فرمان خوشحال شدم. دستگیره‌های فرمان، مانند صندلی، بسیار راحت هستند، بنابراین کسانی که به دنبال یک سواری نرم هستند، از دانستن اینکه Comfort 2 مطابق با نام خود است، خوشحال خواهند شد.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

در پشت صندلی، یک گلگیر عقب را می یابیم که در جعبه وصل شده است. چهار پیچ و مهره وجود دارد تا بتوانید سفت بودن آنها را نیز بررسی کنید. قفسه عقب برای حمل تا 55 پوند رتبه بندی شده است، بنابراین برای ایمن کردن مواد غذایی و سایر وسایلی که ممکن است در شهر حمل می کنید عالی است.

Comfort 2 دارای MSRP است 1899 دلار. اگر دوچرخه دومی بخرید (به یک شریک سواری نیاز دارید، درست است؟)، می توانید با کد «BUYTWO» 200 دلار پس انداز کنید. Charge Bikes همچنین حمل و نقل رایگان در ایالات متحده را با سیاست بازگشت 30 روزه ارائه می دهد. توجه داشته باشید که Charge Bikes به آلاسکا، هاوایی یا مکان‌های دیگر در سراسر جهان ارسال نمی‌شود. این شرکت همچنین یک سال ضمانت در برابر نقص در مواد و کار ارائه می دهد.

خط پایین

به غیر از یک دوچرخه الکترونیکی تاشو کاملاً مونتاژ شده، Charge Comfort 2 یکی از آسان‌ترین دوچرخه‌هایی بود که از بین تمام دوچرخه‌هایی که من آزمایش کرده‌ام جمع‌آوری شد و من مطمئن هستم که هر کسی می‌تواند آن را در عرض 10 تا 20 دقیقه با هم و در شرایط سواری جمع کند. . Comfort Bikes بسته بندی مقوایی را هوشمندانه طراحی کرده است به طوری که می تواند به عنوان یک قفسه برای نگه داشتن دوچرخه در موقعیت خود در هنگام نصب قطعات مختلف عمل کند.

دستگیره های فرمان بسیار راحت هستند.

متیو میلر/ZDNET

شارژ-راحتی-2-ebike-5

ترمزهای دیسکی مکانیکی روی چرخ جلو پره‌دار وجود دارد و لاستیک‌های بزرگ مقاوم در برابر پنچری Goodyear روی دوچرخه نصب شده‌اند تا راحتی در جاده و کشش مناسب در هنگام خاموش شدن را فراهم کنند. با توجه به سرعتی که می‌روم و نیاز روزانه به یک مسافر قابل اطمینان، پس از استفاده از این لاستیک‌های مقاوم در برابر پنچر شدن، بازگشت به حالت عادی برای من دشوار است.

طرفداران

  • دسته چرخان برای ذخیره سازی باریک
  • قفسه و گلگیر گنجانده شده است
  • ساخت با کیفیت بالا و زیبایی تمیز
  • دریچه گاز برای تقویت و کروز
  • لاستیک های بزرگ برای راحتی

همچنین ببینید: دوچرخه الکترونیکی 800 دلاری Lectric XP Lite لذتی محض است

چگونه یک دوچرخه بزرگ می تواند اینقدر جمع و جور باشد؟

یکی دیگر از ویژگی های طراحی منحصر به فرد Comfort 2، قرار دادن بسته باتری است. زیر قفسه عقب و بالای گلگیر عقب کامل یافت می شود. یک کلید و قفل، باتری را با مجموعه ای از نشانگرهای شارژ در بالای باتری، در اسلات ذخیره نگه می دارد. فکر می‌کنم این مکان جالبی برای ذخیره‌سازی باتری است و متوجه شدم که فضای زیادی برای چرخاندن پاهایم در طراحی مرحله‌ای به من می‌دهد، در حالی که بیشتر وزن دوچرخه را در اطراف قسمت لاستیک عقب توزیع می‌کند.

یکی از ویژگی های برجسته در Comfort 2 که من هنوز در هیچ دوچرخه دیگری ندیده ام، فرمان چرخان جلو برای انبار کردن است. در بالای دوچرخه یک اهرم رهاسازی وجود دارد که به شما امکان می دهد دسته فرمان را 90 درجه بچرخانید تا با بقیه قاب مطابقت داشته باشد. تا کردن فرمان به این صورت حداقل دو فوت در عرض شما صرفه جویی می کند و نگهداری دوچرخه بین سطل ها و گوشه ها را بسیار آسان می کند. این یکی از ویژگی های مورد علاقه من در Comfort 2 است.

دسته ترمز و تعویض دنده/نشانگر در سمت راست فرمان قرار دارند. هفت سرعت در دسترس است که برای بالا رفتن از تپه مفید هستند. همچنین یک نشانگر RevoShift (تصویر زیر را ببینید) با یک عدد دنده فعلی شما را نشان می دهد. به سادگی قطعه لاستیکی نشانگر تعویض دنده را بچرخانید تا از میان دنده های موجود جابجا شوید.

Charge Comfort 2 1899 دلار قیمت دارد و در سه رنگ قرمز آب نباتی، سفید و آبی نیمه شب موجود است. در مقایسه با Comfort 1، Comfort 2 با دامنه وسیع تری از ارتفاع سوار متناسب است، ظرفیت بارگیری رک عقب را افزایش داده است، با مسیریابی کابل داخلی همه چیز را تمیز می کند و صفحه نمایش کمی بزرگتر دارد. این دوچرخه بسیار راحت برای ساعت ها سوار شدن است و من به خصوص دوست دارم که از آن برای رفت و آمد با لباس کار بدون خیس شدن عرق استفاده کنم.

مشخصات فنی

قاب آلیاژ آلومینیوم 6061
اندازه موتور هاب عقب بافنگ 250 وات
دستیار پدال پنج سطح
دامنه 50 مایل
حداکثر سرعت 20 مایل در ساعت
ظرفیت باتری 36 ولت 418 وات ساعت
نمایش دادن LCD با نور پس زمینه
چراغ ها جلو و عقب
ظرفیت بار 300 پوند
صندلی Charge Comfort Plus ارگونومیک
ظرفیت قفسه عقب 55 پوند
ترمز دیسک مکانیکی
گلگیرها جلو و عقب ارائه شده است
پیشرانه شیمانو 7 سرعته
لاستیک ماشین تور ترانزیت گودیر 27.5 “x2.5” مقاوم در برابر سوراخ شدن
وزن دوچرخه 55 پوند

یکی از آسان ترین دوچرخه ها برای مونتاژ

Comfort 2 با مدیریت کابل مناسب طراحی شده است، به طوری که تمام کابل های منتهی به باتری و ترمزها از طریق قاب داخلی عبور می کنند به طوری که تنها کابل های واقعاً ظاهری در جلوی دوچرخه قرار دارند. چراغ‌ها روشن هستند، گلگیرها زباله‌ها را دور نگه می‌دارند، و لاستیک‌های بزرگ به ارائه یک تجربه سواری پایدار کمک می‌کنند.

کسانی که به دنبال یک سواری نرم هستند، خوشحال خواهند شد که بدانند Comfort 2 مطابق با نام خود است.

دریچه گاز، بوق و نمایشگر.

متیو میلر/ZDNET

یک گلگیر جلو برای کمک به کاهش جریان آب و زباله در حین دوچرخه سواری در مسیر رفت و آمد یا ماجراجویی خارج از جاده گنجانده شده است. گلگیر جلو یک طرح دو تکه با یک گلگیر کوتاه در جلوی شاخک ها و یک قطعه بلندتر در پشت آن ها است. چراغ جلو با باتری کار می کند و برای دید درست در بالای قطعه گلگیر جلو نصب شده است.

قرارگیری باتری منحصر به فرد از فضای موجود بین قفسه و لاستیک عقب بهره می برد.

متیو میلر/ZDNET

سیم‌های ترمز و موتور به سمت جلو و سپس به سمت قاب دوچرخه هدایت می‌شوند، به طوری که سیم‌کشی کمی دیده می‌شود. این سیم‌ها همچنین به صورت بسته‌بندی شده و محکم شده‌اند تا زیبایی تمیزتری داشته باشند. این منطقه ای است که در آن تفاوت زیادی بین دوچرخه های گران قیمت و ارزان تر مشاهده می کنید، زیرا کنترل سیم هوشمند به شما ظاهر تمیزتری به وسیله نقلیه می دهد.

فرآیند نصب به این صورت است: شما قاب را در بسته بندی مقوایی قرار می دهید، دسته را سوار می کنید، چرخ جلو را نصب می کنید، پدال ها را پایین می آورید و ارتفاع صندلی را تنظیم می کنید. این تمام چیزی است که برای مونتاژ وجود دارد و با توجه به هیکل بزرگ دوچرخه نمی توانستم بیشتر از این تحت تأثیر قرار بگیرم. باتری به راحتی شارژ شد و من توانستم در عرض یک ساعت پس از تحویل از دوچرخه سواری لذت ببرم.

Charge Comfort 2 دارای طراحی مشابه Velotric Discover 1 با چراغ ها و گلگیرهای جلو و عقب، یک قفسه بار عقب و یک قطار رانندگی هفت سرعته Shimano است. باتری آن در زیر قفسه بار عقب و بالای لاستیک عقب قرار گرفته است که باعث می شود دوچرخه در جلو بسیار سبک باشد و وزن آن در قسمت عقب باشد. با وزن 55 پوند، Comfort 2 برای یک دوچرخه با اندازه کامل نسبتاً سبک است، با این حال هنوز ظرفیت سواری قابل توجه 300 پوندی دارد.

شارژ-راحتی-2-ebike-3

در کنار دریچه گاز یک صفحه نمایش تک رنگ کوچک وجود دارد که با سه دکمه سرعت، کیلومتر شمار سفر و ظرفیت باتری باقی مانده را به شما نشان می دهد. دکمه مرکزی پاور و دکمه های افزایش و کاهش برای جابجایی بین پنج حالت کمکی، چراغ قوه و کمک راه رفتن وجود دارد. صفحه نمایش کوچک Bafang سرعت، کیلومتر شمار سفر و ظرفیت باتری باقیمانده را به شما نشان می دهد.

من دوچرخه های برقی دیگری با این ویژگی های ذخیره سازی باریک ندیده ام، اما دوچرخه های دیگری با قیمت کمتر از 2000 دلار وجود دارد. چند گزینه دیگر را که ممکن است نیازهای سوارکاری شما را برآورده کند، بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/charge-comfort-2-electric-bike-review/#ftag=RSSbaffb68 شارژ-راحتی-2-ebike-7

Charge Comfort 2 از یک موتور هاب عقب 250 واتی استفاده می کند که کمک الکتریکی تا 20 مایل در ساعت را ارائه می دهد. من اساساً از کمک دریچه گاز استفاده می کردم تا به من کمک کند از یک موقعیت متوقف شده در یک چراغ یا علامت توقف شروع کنم و به طور کلی از نقص سرعت لذت می بردم. با وزن و سطح سواری ام، تنها با دریچه گاز توانستم تا سرعت حدود 16-17 مایل در ساعت برسم. هفت دنده برای حمله به تپه های شیب دار که قدرت باتری برای حرکت من به سمت بالا کافی نبود خوب بود.

یکی دیگر از عناصر ذخیره سازی Comfort 2 طراحی پدال تاشو است که می توانید به سادگی پدال ها را جمع کنید و آنها را به حالت عمودی بچرخانید. این باعث می شود که عرض دوچرخه کامل حدود پنج تا شش اینچ کاهش یابد.

من همچنین از درپوش‌های سوپاپ نشانگر فشار لاستیک به همراه Charge خوشم آمد تا بتوانید به سرعت و به راحتی تأیید کنید که لاستیک‌ها پمپ شده و آماده کار هستند. در حالی که راهنمای شروع سریع باید تنها چیزی باشد که برای راه اندازی در اولین بار به آن نیاز دارید، دفترچه راهنمای مالک تمام جزئیات دوچرخه شما را برای تعمیر و نگهداری و عیب یابی آینده ارائه می دهد.

صندلی پهن است (205 میلی متر)، برای قد 6 فوتی من به اندازه کافی راحت است، و همچنین برای زاویه ترجیحی من قابل تنظیم است. دوچرخه همچنین برای ظرفیت سواری 300 پوند رتبه بندی شده است، بنابراین 250 پوند من قابل قبول بوده است. بدیهی است که سواران سنگین وزن، محدودیت های مسافت و سرعتی که برای دوچرخه تبلیغ می شود را نمی بینند، زیرا این محدودیت ها معمولاً برای دوچرخه سواران در محدوده 180 پوندی است.

برای چند هفته گذشته، من در حال گشت و گذار در اطراف بوده ام شارژ راحت 2 دوچرخه گام به گام دارای لاستیک های بزرگ برای راحتی در داخل و خارج از جاده، قدرت کافی برای خارج شدن از خط توقف، قفسه عقب و گلگیرهایی برای مسافران و دسته هایی است که برای استراحت دستان شما راحت است.

برای فرمان، دستگیره‌های راحت، لاستیکی و ارگونومیک وجود دارد که به شما امکان می‌دهد در حالی که روی کف دست خود قرار می‌دهید، به راحتی سوار شوید. یک اهرم دریچه گاز انگشت شست سمت چپ در کنار دسته با یک دکمه بوق الکترونیکی در زیر دریچه گاز قرار دارد. این تنها دوچرخه ای است که من تا به حال با بوق الکترونیکی آزمایش کرده ام و خود را از زنگ های سنتی و مبتنی بر لرزش متمایز می کند.

همچنین ببینید: بهترین دوچرخه های برقی: دوچرخه های برقی برتر برای رفت و آمد

قیمت و در دسترس بودن