دوره مدیریت شبکه های دوربین مداربسته آموزش مدیریت شبکه های دوربین مداربسته مدرک مدیریت شبکه های دوربین مداربسته گواهینامه مدیریت شبکه های دوربین مداربسته فن پردازان

عیب آنها تعویض این فیلم‌ها پس از پر شدن توسط اپراتور و کاهش کیفیت در اثر نگهداری طولانی بود. دستگاه ضبط تصویر با نام‌هایی مانند دستگاه ضبط کننده، دستگاه ذخیره‌ساز، دستگاه DVR / NVR / UVR / XVR ، دستگاه رکوردر در بازار نظارت تصویری شناخته می‌شود. لنز نرمال بین لنز واید و لنز تله قرار دارد و به آن‌چه که چشم انسان می‌بیند بسیار نزدیک است و به همین دلیل آن‌ها را لنز نرمال می نامند. لنز نرمال لنز استاندارد هر دوربین محسوب می‌شود و تشخیص آن براساس کادر و قطر تصویر بسیار ساده است. به طور مثال یک لنز 35 میلیمتری با فاصله کانونی 40 تا 50 میلیمتر “نرمال” به حساب می‌آید و لنز با فاصله کانونی کم‌تر از 40 تا 50 میلیمتر میدان دید گسترده‌تری را نمایش می‌دهد و لنز “واید” نامیده می شود.

هایک ویژن به عنوان برترین دوربین مداربسته دنیا نیز از این قانون طبعیت می کند و ما در شرکت پرشیا سیستم تلاش کرده ایم تا جدید ترین ویدیو های آموزشی را برای استفاده شما تهیه کنیم. همانطور که ملاحظه می کنید در این صفحه برخی از رایج ترین سوالات و دغدغه هایی که تکنسین های نصب سیستم مداربسته هایک ویژن با آن مواجه هستند را در قالب ویدیو های کوتاه قرار داده ایم. رایج ترین سوالات متداول خود را می توانید در این لینک پیدا کنید. همچنین اگر مهارت کافی در نصب دوربین مدار بسته خانگی خود را ندارید کافی است، روی لینک سایت خدمات پین‌ورک کلیک کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا متخصصین مجرب پین‌ورک در اسرع وقت برای نصب دوربین حاضر شوند. اگر یک دوربین امنیتی باسیم را انتخاب می‌کنید،‌ درواقع یک مداربسته باسیم را انتخاب می‌کنید.

1-1) هریک از دوره ها با توجه به سرفصل های درسی، دارای پیش نیاز است که بنا به ویژگی های آن دوره تعیین شده است.متقاضی باید، از تطبیق شرایط خود با شرایط ورود به دوره اطمینان داشته و از اهداف دوره انتخابی نیز اطلاع کامل داشته باشد. پس از وصل BNC خواهید توانست تصویر دوربین‌ها راببینید (البته اگر مراحل قبلی را به خوبی انجام داده باشید). در صورتی که تصاویر دوربین را نداشتید به قسمت عیب‌یابی مراجعه کنید. جایگذاری دوربین بیشتر مربوط به نصب پایه و پیچ کردن آن به دیوار یا سقف می‌شود.

  • 2- قبل از نصب دوربین تحت شبکه، استحکام دیوارهای مورد نظر را برای سوراخ کردن بررسی کنید.
  • فراموش نکنید که دستگاه ضبط تصویر و مانیتور به یک منبع تغذیه قوی نیاز دارند.
  • برای داشتن وضوح تصویر بسیار بالا از حسگرهای مگاپیکسلی استفاده می شود.
  • تصاویر دوربین‌های IP از آنجایی که تصاویر دیجیتالی هستند، در فواصل طولانی و هنگامی که به فرمت های مختلف تبدیل می شود، وضوح 100% خود را حفظ می کنند.

با این وجود نباید از معایب آن نیز غافل شد که می توان به گران قیمت بودن و پیچیدگی اتصالات آنها در داخل دوربین اشاره کرد. علاوه بر این حسگر CCD می تواند تا ۱۰۰ برابر بیشتر از حسگر CMOS مشابه به خود برق مصرف کند. ولی با تمام این اوصاف همچنان بیشترین مورد مصرف را در سیستم های CCTV را دارد.

پس از پایان دوره نصب دوربین مدار بسته هنرجویان با عملکرد تمامی سیستم های دوربین مداربسته آشنا می شوند و می توانند هر نوع سیستم را راه اندازی کنند و به راحتی وارد بازار کار نصب دوربین مدار بسته شوند . ارائه مدرک فنی حرفه ای نصب دوربین مدار بسته و پشتیبانی از مزایای دیگر شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه فنون برق است. آموزش PLC، آموزش پی ال سی S7 1200، آموزش برق صنعتی، آموزش مانیتورینگ صنعتی HMI و WINCC، آموزش سیم پیچی موتور از دوره های پرطرفدار برق صنعتی در آموزشگاه برق گستران است. آموزش جوشکاری برق، آرگون، فلزات رنگی و بازرسی جوش نیز برخی از دوره های در حال برگزاری جوشکاری در مجتمع آموزشی برق گستران است. نصب دوربین مدار بسته امروزه با توجه به کاربردهای بسیار این دستگاه در افزایش امنیت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بلبرینگ و رولبرینگ در سطوح مختلف کیفیت و قیمت

برای اینکه از تنظیمات دوربین مدار بسته kdt اطلاع پیدا کنید می‌توانید روی این لینک کلیک نمایید. 4- این دوره بصورت دائم در حال آپدیت می باشد و جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه دوربین های مداربسته به همراه آموزش های آن ها برای کسانی که این دوره را تهیه میکنند ارسال میگردد. تمامی کارآموزان که از راه دور آمده arya-cctv.ir و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند. از آنجایی که سالهاست فضای کافه کتاب ها در کشور ما رایج شده، کافه آموزشگاه با الهام از این فضا، یک فضای آموزشی برای کارآموزان سراسر کشور فراهم دیده تا در آن به رشد و یادگیری بپردازند.

حرفه گستران آموزش فنون برق و تاسیسات کاملا عملی

اگر دوربین مدار بسته در محلی نصب شود که در معرض دید افراد باشد، جلوی فعالیت سارقان گرفته می شود. اطراف محلی که دوربین مدار بسته نصب می شود باید خلوت باشد تا مانع دید گسترده دوربین نشود. نکاتی دیگری نیز در هنگام سیم‌کشی با اهمیت است مثلا سعی کنید در موقع نصب دوربین همیشه مقداری سیم اضافی در محل نصب دوربین برای جابه‌جایی‌های احتمالی باقی بگذارید. می‌توانید برق را با ولتاژ 220 ولت تا دوربین برده و برای هر دوربین از یک آداپتور جداگانه استفاده کنید و یا کل دوربین‌ها را با یک آداپتور مرکزی تغذیه کنید.