دوربین 55 اینچی A80J OLED سونی به پایین‌ترین قیمت تاریخ سقوط کرد

از آنجایی که این یک تلویزیون هوشمند است، تجربه یکپارچه Google TV را دریافت خواهید کرد، به این معنی که می توانید وارد برنامه های خود شوید و نگران ورود مجدد به آنها نباشید. Google Hub این امکان را ارائه می دهد که نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود را بدون نیاز به ورود به برنامه ها نمایش دهید. همچنین می‌توانید از دستورات صوتی Google Assistant یا Amazon Alexa برای نمایش برنامه‌های مورد علاقه خود بدون جستجوی آنها استفاده کنید.

بدون عنوان-طراحی-1

بهترین خرید
برای گیمرها، چیزهایی که برای ارتقای سطح بازی خود به آن نیاز دارید نیز خواهد داشت. با سرعت 120 فریم در ثانیه و تاخیر ورودی تا 8.5 میلی‌ثانیه، می‌توانید بازی‌های خود را با کیفیت 4K HDR با تصویر واضح و بدون تأخیر اجرا کنید.

در 999 دلار، دوباره — این پایین ترین قیمتی است که در این مدل خاص دیده ایم. ما حتی آن را یکی از بهترین مدل های تلویزیون 55 اینچی به دلیل ویژگی هایی که A80J ارائه می دهد، نام برده ایم. امروز می توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و 900 دلار صرفه جویی کنید.

در حالی که می‌توانید با قیمت کمتر از 500 دلار به یک تلویزیون امتیاز دهید، پیدا کردن یک OLED با قیمت مناسب می‌تواند کار بزرگی به نظر برسد. سونی در این فصل تعطیلات، با ارائه آن، خرید آن را آسان‌تر از همیشه کرده است تلویزیون هوشمند 55 اینچی A80J OLED برای فقط 999 دلارپایین ترین قیمت آن تا کنون.

سونی A80J بدون شک یکی از بهترین مدل های OLED موجود در بازار در حال حاضر است. با کنتراست XR OLED و رنگ XR TRILUMINOS PRO، تصویری روشن، شفاف، و به سادگی زرق و برق دار شبیه به زندگی ارائه می دهد. همه تصاویر با کیفیت 4K HD خواهند بود — و برای محتوای قدیمی تر، به طور خودکار ارتقاء می یابد.

در غیر این صورت، اگر همچنان می‌خواهید گزینه‌های دیگری را ببینید، توصیه می‌کنیم به گزینه‌های ما برای معاملات تلویزیون جمعه سیاه سر بزنید. با این حال، اگر این تلویزیون یک هدیه در نظر گرفته شده است، توصیه می کنیم به مرکز راهنمای هدیه تعطیلات ما برای تلویزیون ها بروید، جایی که می توانید توصیه های ما را برای هدیه دادن در این فصل تعطیلات بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/sony-a80j-oled-tv-deal/#ftag=RSSbaffb68