دوربین های امنیتی هوشمند جدید Eufy کارهایی را انجام می دهند که آمازون نمی تواند

برت وایت، مدیر ارشد روابط عمومی، در این سخنرانی گفت: «هنوز چندین نقطه دردناک در امنیت خانه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. مصرف‌کنندگان مستعد جریان‌های بی‌پایان اعلان‌ها هستند، زیرا اکثر دوربین‌های امنیتی برای همه چیز و هر چیزی که تشخیص می‌دهند زنگ هشدار ارسال می‌کنند، هزینه‌های اشتراک ماهانه عادی است، و داده‌های ویدئویی معمولاً در ابر ذخیره می‌شوند – به‌طور مناسب غیرقابل کاوش. همه اینها این است که سیستم امنیتی Edge جدید کاری را انجام می دهد که مارک های بزرگتر مانند Ring و Blink انجام نمی دهند.

با ذخیره تمام داده های شما به صورت محلی، هیچ هزینه اشتراک ابری برای استفاده از Edge Security System وجود ندارد. شما به سادگی پیش پرداخت را پرداخت می کنید هزینه 549 دلار، هیچ رشته ای متصل نیست. فرانک ژو، مدیر کل امنیت Eufy در بیانیه مطبوعاتی شرکت گفت: «زمانی که ما اولین EufyCam خود را در سال 2018 راه اندازی کردیم، که شامل فضای ذخیره سازی محلی و رمزگذاری شده رایگان بود، ما متعهد شدیم که از خانه های مشتریان خود و همچنین حریم خصوصی آنها محافظت کنیم. .


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/eufys-new-smart-security-cameras-do-things-that-amazons-cant/#ftag=RSSbaffb68

دومی با نیمه دوم سیستم امنیتی Edge یعنی سیستم مانیتورینگ HomeBase 3 دست به دست می شود. به عنوان مغز اکوسیستم خانه هوشمند جدید Eufy، HomeBase 3 از فناوری “BionicMind” برای شناسایی و یادگیری خود چهره انسان ها، حیوانات خانگی و اشیایی که به خانه شما وارد و خارج می شوند، استفاده می کند. با گذشت زمان، فناوری یادگیری ماشینی می‌تواند زمانی که فرزندتان از مدرسه به خانه می‌آید، تحویل‌دهنده محلی بسته‌ای را به زمین می‌فرستد، یا یک چهره ناشناس شبانه در حال پرسه زدن است، به شما اطلاع می‌دهد. Homebase همچنین چهره هایی را که ضبط می کند طبقه بندی می کند تا بتوانید شخص خاصی را در برنامه امنیتی Eufy جستجو کنید.

تمام این داده ها به صورت محلی ذخیره می شوند.

HomeBase 3 (پشت) با eufyCam3 (جلو).

جیسون هینر/ZDNET

eufy-edge-security-keynote

جیسون هینر/ZDNET

بیشتر: دستگاه های قدیمی خود را با کارت های هدیه آمازون معامله کنید. در اینجا چگونگی آن است

eufy-edge-security system

بیشتر: بهترین دوربین های امنیتی دید در شب

خریداران خانه های هوشمند این هفته خوب غذا می خورند. رویداد دستگاه‌ها و خدمات آمازون روز چهارشنبه برگزار شد و ده‌ها محصول و گجت جدید را برای تجهیز خانه‌ها رونمایی کرد و Anker Innovations روز بعد توپ را حفظ کرد. برند امنیتی هوشمند آن، Eufy Security، در مرکز صحنه قرار گرفت تا نسل بعدی خود را معرفی کند سیستم امنیتی لبه، که از دو دوربین EufyCam 3 تشکیل شده است که می تواند وضوح 4K را با “Forever Power” از طریق شارژ خورشیدی ضبط کند و یک مرکز مدیریت HomeBase 3 که از هوش مصنوعی برای ردیابی و طبقه بندی چهره انسان ها، حیوانات خانگی و اشیا استفاده می کند.

برای ذخیره سازی، HomeBase 3 با 16 گیگابایت حافظه محلی رمزگذاری شده رایگان و 256 بیتی عرضه می شود و تا 16 ترابایت را از طریق هارد دیسک خارجی پشتیبانی می کند. Eufy می گوید حداکثر ظرفیت ذخیره سازی باید تا 60 سال ضبط ویدیو را نگه دارد.

مجموعه خانه هوشمند با دو دوربین EufyCam 3 در فضای باز شروع می شود. هر واحد دارای یک باتری 13400 میلی آمپر ساعتی است که Eufy می گوید تنها دو ساعت در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرد تا به طور کامل شارژ شود. از نظر تئوری، هرگز مجبور نخواهید بود برق خانه خود را برای شارژ کردن دوربین امنیتی خرج کنید. همچنین با رزولوشن 4K (3840×2160) فیلم‌برداری می‌کند، که برای نظارت مطمئن در طول روز و شب، و برای اطلاع از اینکه چه کسی و چه چیزی از محل زندگی شما می‌آید، بسیار مفید است.