دوربین مدار بسته چیست؟ قیمت انواع بیسیم و باسیم | arya-cctv

اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات مجله خبری دوربین مداربسته آریا درنظر گرفته شود. فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد. ضمن اینکه قیمت پکیج های دوربین مداربسته نیز بسیار مقرون به صرفه است.

http://66toolkit.ir

پاورهای کامپیوتر هم در مدلهای مختلفی برای سیستم های متفاوت طراحی شده اند حال آنکه پاورهای دستگاههای دوربین مداربسته هم همین طور هستند. بعضی موارد پاوری که برای دستگاه DVR استفاده می شود بسیار ضعیف است و نمی تواند بیش از 1 هارد دیسک را هم پشتیبانی نماید. Chu در این باره توصیه کرد از پاورها و منبع تغذیه ای با جریان الکتریکی 3 آمپر استفاده کنید تا مطمئن باشید می تواند توان الکتریکی کافی برای هارددیسکها را نیز تامین نماید. دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد.

دوربین ها با مانیتور ها مرتبط هستند و تصاویر فقط برای افرادی که برای مشاهده آن تعیین شده اند (اپراتور) نمایش داده می شوند. علاوه بر این در سیستم های تحت شبکه شما می توانید تصاویر را از سیستم کامپیوتری خود یا تلفن همراهتان مشاهده کنید. در بسیاری از دوربین ها احتیاجی به تهیه دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR وجود ندارد.

  • برای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته مناسب با نیاز شما، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند.
  • دوربین مخفی مدار بسته یا رم خور که برخی از آن با نام دوربین جاسوسی هم یاد می‌کنند به انواع دوربین کوچک مخفی شده داخل اشیا و لوازم مختلف گفته می‌شود که به دلایل امنیتی، نظارتی، سرگرمی، و یا جاسوسی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • امروزه با افزایش آمار سرقت از منازل بخصوص منازل ویلایی نصب دوربین مداربسته به جهت حفظ امنیت و نظارت بر محل زندگی پیشنهاد کارشناسان حوزه امنیت در سرتاسر دنیا می باشد.
  • کیفیت تصویر پیشنهادی و مناسب برای محیط های مسکونی، دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی است.
  • در کاربردهای غیر حرفه‌ای خانگی، فروشگاهی و اداری، خرید انواع دوربین مداربسته خانگی ارزان قیمت پیشنهاد می‌شود.
  • بدنه این دوربین ها از فلز یا پلاستیک ساخته می شود که طبیعتا نوع فلزی آن مقاومت بیشتری دارد و ممکن است برای فضاهای بیرونی و خارج از محل استفاده شود.
این دوربین می تواند در رزولیشن ۷۲۰P تصاویر را با حداکثر فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه نمایش دهد. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد دارد. شاید به مواردی برخورد کردهاید که کارگری خارج از کارگاه مصدوم شده است ولی این مصدومیت را به محل کار خود نسبت میدهد.

انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟

قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست. برای کاربردهای خانگی و فروشگاهی کوچک معمولا از انواع دوربین مداربسته رم خور، دوربین وای فای و دوربین وایرلس استفاده می‌شود. این دوربین‌های نیاز به کابل کشی و دستگاه ضبط مرکزی ندارند و با اتصال به یک مودم وایرلس (از نوع مودم وای فای، مودم سیم کارت خور، مودم ای دی اس ال، و یا مودم همراه جیبی) قادر به انتقال تصویر بر روی موبایل می‌باشند. علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود. تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند.

دوربین تحت شبکه هوشمند وایرلس مدل Imou ranger 2 ipc-a22e