دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | arya-cctv

دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه تقسیم می‌شوند. یکی از مزیت های اسپید دام وجود محافظ طلقی است که به دلیل نصب در ارتفاع بیش از 3 متر و زاویه قرار گیری لنز دوربین در کاور طلقی، جهت لنز دوربین اسپید دام مشخص نیست. دوربین مداربسته اسپید دام دارای بدنه فلزی و استاندارد مجله خبری دوربین مداربسته آریا IP67 ,IP68 است که این ویژگی ها ، بدنه دوربین را در مقابل باران و رطوبت محافظت می نمایند. سپس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی پایگاه های فضایی بزرگ جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک بکار گرفته شد و خیلی سریع روی موشک ها نصب گردید تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به زمین ارسال می کردند. در کاربردهای حرفه‌ای تجاری (ار قبیل مترو، بانک‌ها، صنایع بزرگ، کارخانجات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، و دانشگاه‌ها)، خرید انواع دوربین مدار بسته حرفه‌ای با قیمت نسبتا بالا پیشنهاد می‌شود.

http://66toolkit.ir

در این نوع دوربین ها از کابل شبکه برای اتصال دستگاه به دوربین استفاده می شود. دوربین های تحت شبکه نیز مانند دوربین های آنالوگ توسط دو سیم به دستگاه ضبط کننده متصل می شوند. قابلیت POE این امکان را فراهم می کند تا کابل شبکه علاوه بر انتقال اطلاعات بتواند انرژی الکتریکی را نیز منتقل کند.

انتقال تصویر بدون اینترنت

در صورت انتخاب هر دوربینی، درصدی برمبنای ویژگی ها و قابلیت ها روی قیمت پایه افزوده خواهد شد. دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل می تواند از دوربین 3 مگا پیکسل ارزان تر باشد به شرط آنکه تمام مشخصات دوربین ها به جز رزولوشن در هر دو یکسان باشد. اگر دوربین 2 مگاپیکسل دارای قابلیتی مانند دید در شب رنگی باشد و دوربین 3 مگاپیکسل دارای دید در شب IR به طور قطع دوربین 2 مگاپیکسل قیمت بالاتری دارد.

  • دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد.
  • در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند.
  • در کاربردهای حرفه‌ای تجاری (ار قبیل مترو، بانک‌ها، صنایع بزرگ، کارخانجات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، و دانشگاه‌ها)، خرید انواع دوربین مدار بسته حرفه‌ای با قیمت نسبتا بالا پیشنهاد می‌شود.
  • بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است.
دوربین مدار بسته دید در شب یا فروسرخ که به وسیله LED مادون قرمز کار میکند و قابلیت تشخیص تا 183 متر را در شب فراهم میکند. این دوربین‌ها دارای تکنولوژی سنسورهای آشکارساز و تصویربرداری به وسیله سنسور حرارتی هستند. از روش انتقال تصویر p2p زمانی استفاده می شود که شما میخواهید از نسل های 3G و یا 4G و یا شبکه‌های بی‌سیم مانند جی پی اس و edge بهره ببرید.

محصولات پرفروش

نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد. همیشه یکی از درخواست های اصلی کارفرمایان از مجریان و نصابان سیستم نظارتی راه اندازی و تنظیم سیستم نظارتی برای انتقال تصویر و مشاهده ان از مکانی دیگر می باشد.

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HDW1209TLQP-LED