دوربین مداربسته قیمت دوربین مداربسته انواع مدل ها | arya-cctv

کابل دوربین مداربستههمانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم برای ارسال تصویر دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر DVR از کابل کواکسیال استفاده می شود. یکی از قابلیت های کاربردی که در دستگاه دی وی آر وجود دارد قابلیت انتقال تصویر سیستم مدار بسته می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت. برای رساندن برق به دوربین مداربسته تحت شبکه می توانید یا به صورت جداگانه کابل کشی نمایید یا از خاصیت POE در دوربین مداربسته تحت شبکه بهره ببرید. در دوربین های نظارتی وریفوکال موتورایز شما به وسیله دستگاه DVR تصویر را زوم می کنید و تصویر دوربین مداربسته به صورت کاملا اتوماتیک روی تصویر مورد نظر فوکوس می شود.

  • این دوربین ها مانند نگهبانان زنده ای عمل می کنند که در محیط حضور دارند و از آن محافظت می نمایند.
  • قیمت دوربین های مداربسته با توجه به تعداد دوربین و تجهیزات مرتبط با آن محاسبه می شود، و قیمت سیستم دوربین مداربسته جمعی از تعداد دوربین + کابل+ دستگاه ضبط و هارد می باشد.
  • در نتیجه، دسترسی به فید آنلاین بدون توجه به جایی که سفر شما انجام می شود، واقعا سریع و راحت است.
  • در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید.
  • این نوع نویزها بطور تصادفی رخ داده و هیچ رابطه‌ای با پیکسل‌های تصویر اطرافش ندارد و بطور پیوسته به‌شکل نقاط سیاه و سفید در تصویر ضبط شده ظاهر می‌شوند.
  • اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد.

دستگاه دی وی آر 16 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 16 عدد دوربین توربو HD را دارد. دستگاه دی وی آر 8 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 8 عدد دوربین توربو HD را دارد. بنابراین، می بایست برای ذخیره تصاویر بر روی آنها هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود. دستگاه دی وی آر 4 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 4 عدد دوربین توربو HD را دارد. لیست قیمت هایک ویژن همواره توسط خود شرکت تنظیم و به نمایندگی ها ارسال می گردد. شما می توانید در لیست قیمت هایک ویژن پارس ارتباط از آخرین قیمت های روز این محصولات مطلع گردید.

دوربین 2 مگاپیکسل Vivok چین

دوربین دام جزو پرکاربرد ترین دوربین مداربسته داخلی به حساب می آید، اما پیش از خرید لازم است تا با کاربرد، مشخصات و انواع آن آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید مناسب ترین دوربین مداربسته دام را چه به صورت پکیج و چه تکی خریداری کنید. بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی را در محیط تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند. ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود. دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است.

دسته‌های محصولات

هارد در سیستم دوربین مداربسته دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد و هنگام انتخاب هارد اول باید ببینید دستگاه دی وی آر DVR شما چند هارد پشتیبانی می کند. منبع تغذیه دوربین مداربستهیکی از اجزای مهم در سیستم دوربین مدار بسته منبع تغذیه می باشد. برای اینکه یک دوربین مداربسته روشن شود نیاز به یک برق DC با ولتاژ 12 ولت را داراست. شما تصاویر دوربین مداربستهضبط شده بر روی دستگاه دی وی آر DVR را می توانید به صورت تکی یا چند تایی با توجه به تاریخ و زمان مشخص می توانید جستجو و بازبینی نمایید. برای وصل کردن این میکروفون ها به دستگاه دی وی آر و سیستم دوربین مداربسته باید مطابق دوربین یک کابل تصویر و یک کابل برق به میکروفون برسانید. تمامی این برند ها جز محصولات با کیفیت در عرصه نظارت تصویری و دوربین مدار بسته می باشد.

قیمت انواع دوربین‌ مدار بسته

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A21P – دارای سنسور CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به تکنولوژی WDR – دارای بدنه آلومینیومی و استاندارد… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1200TLP – دارای سنسور اینچی 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 40 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مجله خبری دوربین مداربسته آریا مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B1A21P – دارای سنسور CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به تکنولوژی WDR – دارای بدنه پلاستیکی و استاندارد مقاومتی… دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200MP – دارای سنسور 2.8 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی… مجموعه کیانام ارتباط در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

http://66toolkit.ir