دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | arya-cctv

یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. دوربین مداربسته یونی ویو در سال های اخیر بیشترین فروش خود را در کشور انگلستان داشته است. یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. و اجناس بی کیفیت بازار به دست شما میرسد.خرید دوربین های مداربسته معتبر و برند به دلیل نواسانات شدید ارز موجب میشود شمامبلغ بیشتری نسبت به اجناس بدون برند و نا معتبر پرداخت کنید. شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است.

http://66toolkit.irبه خاطر داشته باشید که هدف این برند، یافتن بهترین راه های ارزان قیمت در جهت طراحی و ساخت دوربین های جدید تر می باشد. لازم به ذکر است که این برند در مقایسه با سایر تیم های فعال در زمینه ساخت دوربین مداربسته، همیشه حرف اول را می زند. اگر قصد خرید بیش از یک دوربین را برای نظارت بر محیط‌های تولیدی، کارخانه‌ها یا شرکت دارید، بهتر است به سراغ شرکت‌های بزرگی بروید که در این زمینه فعالیت دارند و بهترین برند دوربین مداربسته به شمار می آیند. پرشیا سیستم با سابقه چند ساله در این زمینه قادر به پاسخ‌گویی به نیازهای شما است. اما اجازه بدهید ما در مقاله بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به شما یک پیشنهاد ویژه بدهیم.

برند پاناسونیک Panasonic

و دارای سیستم های نظارت تصویری از جمله IP، NVR، Encoder، Decoder، Storage و Client نرم افزار و برنامه. تیم داهوا در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه بازار نماید. در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند.

برند برتر دوربین مداربسته در جهان

دوربین مداربسته Mega دارای انواع دوربین تحت شبکه Mega و دوربین AHD مگا و همچنین دوربین های آنالوگ Mega می باشند. دوربین مداربسته ZEEG دارای انواع دوربین تحت شبکه ZEEG و دوربین AHD زیگ و همچنین دوربین های آنالوگ ZEEG می باشند. دوربین مداربسته Polorid دارای انواع دوربین تحت شبکه Polorid و دوربین AHD پولوراید و همچنین دوربین های آنالوگ Polorid می باشند.

  • این ویژگی تا حدودی همان ویزگی H.265+ است که پیش از این در دوربین های هایک ویزن ، هایلوک و یونی ویو نیز استفاده شدهاست .
  • این دوربین‌ها گزینه مناسبی برای نصب در نقاط ورودی و خروجی مکان‌هایی است که نور زیادی ندارند و هنگام خروج از محیط ممکن است کیفیت نور کم شود.
  • و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است.
  • یکی از بزرگ‌ترین مزایای دوربین‌های داهوا قابلیت ادغام با فضای ابری، پلتفر‌های اینترنت اشیا و هوش مصنوعی است.
البته طبیعتا تمامی این برندها از استانداردهای کافی برای فعالیت در این زمینه برخوردار نیستند. از همین رو شرکت تارتن دژ آریانا لیستی از برندهای مورد تائید دوربین مداربسته خود ایجاد کرده است. طبیعتا ما از نصب دوربین‌های مداربسته با برندهایی خارج از این لیست مجله خبری دوربین مداربسته آریا دوری میکنیم. شرکت دوربین مدار بسته ی یونی ویو یکی از شرکت های معتبر در این حوزه می باشد که از سال 2006 فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرده است. کمپانی یونی ویو در حال حاضر یکی از کمپانی های پیشرو در طراحی و تولید انواع مدل های دوربین مدار بسته می باشد.