دوربین دوگانه Insta360 از هوش مصنوعی برای آسان کردن ویرایش ویدیو استفاده می کند

این نرم افزار دارای آموزش هایی است که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از دوربین جدید خود ببرید، و همچنین محتوای ارسال شده از سایر کاربران را ارائه می دهد تا بتوانید از دنیای خود نیز الهام بگیرید.

نمای نزدیک Insta360 One RS 1 Inch 360 Edition

نرم افزار رایگان گوشی هوشمند Insta360 بسیار خوب انجام شده است و یکی از بهترین برنامه هایی است که من برای تجربه دوربین روی گوشی استفاده کرده ام. هنگامی که برای اولین بار برنامه را اجرا می کنید، می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس دوربین را وصل کنید. دوربین از طریق Wi-Fi و بلوتوث برای انتقال محتوا و عملکردهای کنترل دوربین متصل می شود. در تجربه من، ارتباط بین دوربین و تلفن همیشه سریع و قابل اعتماد بود.

نرم افزار گوشی هوشمند Insta360

مرور: بررسی Insta360 One RS: 1 دوربین اکشن جذاب، 3 لنز قابل تعویض

وجه تمایز بین این دوربین و دوربین فعلی One RS، سنسورهای دوگانه 1 اینچی CMOS است که با همکاری لایکا طراحی شده اند. سنسورهای قابل توجه به شما کمک می کنند تا محتوای با کیفیت بالا را در شرایط نوری مختلف ثبت کنید، و قدرت دوربین های Insta360 به طور کلی توانایی فیلم برداری از تمام محتوای مورد نظر شما در فرمت 360 و سپس ویرایش آن به صورت دقیقا همان چیزی است که می خواهید به اشتراک بگذارید. با دنیا شما لازم نیست نگران تغییر حالت ها یا پرسپکتیو باشید، بنابراین می توانید یک بار فیلم بگیرید و سپس آن را به روش های مختلف ویرایش کنید تا نیازهای خود را برآورده کنید.

عکسی از دوربین در برابر یک درخت.

من One RS 1-inch 360 Edition را در خیابان های نیویورک، به نمایشگاه محلی ایالتی بردم تا مناظر و صداهای سواری و غذا را به تصویر بکشم، برای پیاده روی در کوه های کلرادو، و به باغ وحش کوه شاین رفتم. . برای به اشتراک گذاشتن لحظات این سفرها با اعضای خانواده که نمی توانستند با من باشند و از ویدیوی 360 درجه لذت بردند بسیار عالی بود. این دوربین دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPX3 نیز می باشد، بنابراین می توانید حتی در شرایط آب و هوایی نامناسب از آن استفاده کنید.

Insta360 One RS 1 Inch 360 Edition و لوازم جانبی

گزینه های بسیار زیادی برای ثبت تصاویر.

متیو میلر/ZDNET

چوب سلفی نامرئی اضافه است، اما بقیه این موارد در بسته پایه گنجانده شده است.

متیو میلر/ZDNET

می‌توانید Insta360 One RS 1 inch 360 Edition را شارژ کنید، یک کارت microSD (حداکثر 1 ترابایت) قرار دهید و بدون اتصال به تلفن هوشمند شروع به ضبط یا گرفتن تصاویر کنید. صفحه نمایش LCD مربعی لمسی از ضربه زدن و کشیدن انگشت پشتیبانی می کند. هنگامی که برای اولین بار روشن می شود، نماهای فعلی دوربین ها را نشان می دهد. یک بار ضربه بزنید تا نشانگرهای وضعیت مختلف ظاهر شود. با نمایش این نشانگرها، انگشت خود را از بالا بکشید و انگشت خود را به چپ و راست بکشید تا همه کنترل‌ها از جمله کنترل صوتی، کنترل از راه دور بلوتوث و اتصال AirPods را مشاهده کنید.

این دوربین در هر موقعیتی کار فوق العاده ای در گرفتن فیلم و تصاویر ثابت انجام داد و با این قیمت ممکن است گزینه خوبی برای مشاغلی باشد که موارد استفاده در ذهن دارند مانند نظارت بر سایت های ساخت و ساز یا ارائه تورهای مجازی برای مشتریان. نرم افزار ویرایش قدرتمند یک مزیت بزرگ است، با هوش مصنوعی ویرایش را آسان تر می کند. من وقت آزاد زیادی ندارم، بنابراین داشتن نرم افزارهای توانمندی که بتواند کار را برای من انجام دهد فوق العاده است.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

Insta360 در سال 2020 با لایکا همکاری کرد برای معرفی One R 1-inch Edition. در اوایل تابستان امسال، این شرکت محصول دیگری را معرفی کرد که با همکاری لایکا طراحی شده بود یک RS 1-Inch 360 Edition. این دوربین جدید با سنسورهای دوگانه 1 اینچی می‌تواند فیلم‌های 6K 360 درجه و عکس‌های 21 مگاپیکسلی 360 بگیرد که عملکرد فوق‌العاده‌ای را در شرایط نور کم ارائه می‌کنند.

از منظره یاب اصلی، انگشت خود را از پایین به بالا بکشید تا تصاویر و ویدیوهایی را که قبلاً گرفته‌اید مشاهده کنید. انگشت خود را از چپ به راست بکشید تا بین تمام حالت‌های عکاسی موجود مرتبط با لنزی که به پایه وصل کرده‌اید حرکت کنید. تعداد و نوع حالت های عکاسی موجود با سه لنز اختیاری متفاوت است. برای دسترسی به تنظیمات خاصی برای حالت انتخاب شده دوربین، مانند فرمت، ISO و تعادل رنگ سفید، انگشت خود را از راست به چپ بکشید.

منظره ای که به کوهنوردان در میان کوه ها نگاه می کند.

را چوب سلفی نامرئی که Insta360 از آن پشتیبانی می کند همچنین گزینه ای برای استفاده با این دوربین لنز بزرگ جدید است. سایر لوازم جانبی نیز می توانند بسیار مفید باشند. من پیدا می کنم خواننده سریع ابزار بسیار مفیدی برای انتقال سریع محتوا از دوربین به گوشی هوشمند بدون سوزاندن ظرفیت باتری گوشی یا دوربین است.

نرم افزار دوربین

منفی

  • لنزهای بزرگ که نیاز به محافظت دارند
  • گران

صفحه نمایش کوچک است، اما لنزها عکس ها و فیلم های فوق العاده ای را ثبت می کنند.

متیو میلر/ZDNET

همچنین: دوربین اکشن 360 درجه X3 Insta360 شما را شگفت زده خواهد کرد

در نمای آلبوم می توانید آنچه را که در دوربین خود ثبت شده است ببینید و سپس محتوا را برای دانلود در تلفن خود برای ویرایش و استفاده بیشتر انتخاب کنید. مجموعه ای از ابزارهای مشاهده و ویرایش موجود است: می توانید نسبت تصویر و سرعت را تغییر دهید و انواع مختلفی از پیشرفت ها را اعمال کنید. Multiview یک گزینه جالب است که برای مثال از نمایش واکنش‌ها به ویدیوی شما در یک پنجره دوم پشتیبانی می‌کند. FlashCut از هوش مصنوعی برای یافتن بهترین لحظات در کلیپ‌های شما استفاده می‌کند و آنها را همراه با موسیقی ویرایش می‌کند تا بتوانید به سرعت محتوای جالبی را با تلاش کمی از جانب خود ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید، که همیشه یکی از چالش‌های اصلی ضبط ویدیوهای زیاد بوده است.

ضبط محتوا در پیاده روی در کلرادو.

متیو میلر/ZDNET

Insta360 One RS 1 inch 360 Edition ممکن است یکی از بهترین دوربین های 360 موجود باشد، اما گزینه های دیگری نیز در بازار وجود دارد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/insta360-one-rs-1-inch-360-edition-review/#ftag=RSSbaffb68

درست قبل از شروع آزمایش One RS 1-inch 360 Edition، من از امتحان کردن آن لذت بردم. Insta360 One RS، که یک دوربین ماژولار را با قابلیت تغییر لنزهایی که با Core کار می کنند ارائه می دهد. این مدل جدید از همان هسته برای تغذیه باتری جدید و سنسورهای بزرگ دوگانه CMOS 1 اینچی استفاده می کند.

این دوربین از وضوح عکس ثابت 6528 در 3264 پیکسل با رزولوشن های مختلف فیلم پشتیبانی می کند. اینها شامل 5888 x 2944 در 30 فریم در ثانیه، 6144 x 3072 با 25/24 فریم در ثانیه، 3840 x 1920 در 30/25/24fps و 3040 x 1520 با سرعت 50 فریم در ثانیه است. حالت های عکاسی استاندارد، HDR، interval، starlapse، burst، PureShot، video، timelapse، TimeShift و ضبط حلقه هستند. با 6K با سرعت 30 فریم در ثانیه، می‌توانید با پایه باتری عمودی شامل حدود یک ساعت ضبط کنید.

را Insta360 One RS 1 inch 360 Edition به صورت بسته 799.99 دلاری موجود است که لنز و کلاهک 1 اینچی 360، یک هسته RS، براکت نصب عمودی برای لنز 1 اینچی 360 و پایه باتری عمودی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر قبلاً یک واحد One RS Core دارید، می توانید 150 دلار پس انداز کرده و آن را خریداری کنید بسته ارتقاء لنز در عوض 649.99 دلار. Insta360 همچنین دارای دو گزینه بسته نرم افزاری با قیمت 30 دلار و 60 دلار بیشتر است که شامل لوازم جانبی دیگر نیز می شود.

طرفداران

  • طراحی مدولار برای انعطاف پذیری هسته
  • کیفیت ساخت عالی
  • لرزشگیر تصویر فوق العاده
  • نرم افزار قدرتمند گوشی های هوشمند
  • IPx3 مقاوم در برابر آب
Core نسخه 1 اینچی 360 مانند واحد Core موجود در دوربین One RS است. باتری متفاوت است زیرا دارای طراحی عمودی جدید با ظرفیت 1350 میلی آمپر ساعت برای تغذیه دوربین است. شما می توانید یک پایه باتری عمودی اضافی بخرید، اما در زمان این بررسی به زودی نشان داده می شود.

سیستم دوربین مدولار به سه قسمت اصلی تقسیم می شود: هسته، لنز و باتری/محل نصب. این یک نوآوری درخشان است و از آنجایی که من فقط چند هفته است که آن را داشته ام، به زمان بیشتری نیاز دارم تا بررسی عمیق خود را توسعه دهم، زیرا به ثبت دنیای اطرافم با دو لنز از سه لنز موجود ادامه می دهم. خوشبختانه، Insta360 One RS جدید را برای سازگاری با سیستم دوربین قبلی One R ساخته است تا بتوانید هر زمان که می خواهید قطعات را ارتقا دهید و همچنین اطمینان داشته باشید که به روز رسانی های آینده نیز احتمالاً از سیستمی که امروز خریداری می کنید پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی

سنسور دوتایی 1 اینچی توسط لایکا مهندسی شده است
وضوح تا 6K @ 25/24 fps، تصاویر ثابت 21MP
نمایش دادن 1.5 اینچ
باتری 1350 میلی آمپر ساعت
ماندگاری IPX3
ابعاد 52 x 49.5 x 129.3 میلی‌متر
وزن 239 گرم
قیمت 799.99 دلار

دو لنز 1 اینچی

One RS 1-inch 360 Edition همچنین می تواند به عنوان وب کم یا دوربین پخش زنده در صورت اتصال به تلفن هوشمند یا رایانه شما استفاده شود. همچنین می‌توانید نرم‌افزار دسکتاپ Insta360 Studio را دانلود و نصب کنید، اگر می‌خواهید محتوای خود را به جای گوشی خود در رایانه خود مشاهده و ویرایش کنید.

خط پایین