دوربین دام لیست قیمت انواع دوربین مداربسته دام | arya-cctv

از کاربرد های مهم آن در هنگام تصادفات برای مشخص شدن مقصر حادثه و یا ثبت تصاویر در هنگام طبیعت گردی است. بعضی از آنها دارای دو دوربین هستند و همزمان نقش دوربین دنده عقب را نیز ایفا می کنند. بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که قیمت بالاتری دارند. کارمندان در شرکت های مختلف ممکن است از بهره وری کافی برخوردار نباشند و در نتیجه در ساعت هایی که مدیران توانایی نظارت بر عملکرد آنها را ندارند میزان راندمان کلی کارمندان کاهش پیدا می کند. نصب دوربین های نظارتی می تواند تا حدودی الزام کارمندان در جهت اجرای قوانین کاری شرکت ها را افزایش دهد. به طور کلی با نصب اعلامیه هایی در سرتاسر ساختمان مبنی بر این موضوع که تمام مکالمات و حرکات افراد ضبط می شود، مسئولیت قانونی نصب دوربین های مداربسته محدود شود.

  • با پیشرفت تکنولوژی و ظهور گوشی های هوشمند این امکان برای کاربران دوربین مداربسته فراهم شده است که برای انتقال تصویر از طریق تلفن همراه و نرم افزار های موبایلی مربوطه انتقال تصویر دوربین مدار بسته صورت گیرد.
  • در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید.
  • دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد.
  • در حالی که اکثر سیستم‌های دوربین مداربسته، به‌ویژه در مقوله‌های صنعتی حیاتی، رویکرد ترکیبی را پذیرفته‌اند، ترکیب فناوری‌های سرور داخلی، ابر و لبه از این روش پیروی خواهند کرد.
  • دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است.

دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ لامپ که همان برق شهری است تامین می کنند. 1) دوربین دام که به صورت گنبدی شکل است و با طراحی بسیار زیبای تولید شده است این دوربین برای محیط های داخلی که به دور از آب و گرد و غبار است استفاده می‌شود و به راحتی می‌توان با محیط های اطراف چیدمان کرد. این تعداد محدود هستند و مجله خبری دوربین مداربسته آریا DVRها هم بر اساس همین محدودیت ورودی دسته بندی می‌شوند. دی وی آر که تعداد ورودیهای تصویر آن 4 عدد باشد را دی وی آر 4 کانال می‌نامند. دوربین های مینیاتوری(مخفی) دارای ابعاد بسیار کوچک می باشند و قابلیت دید درشب ندارند و در محیط های داخلی استفاده می شوند. توصیه می شود قبل از خرید در مورد هر برند اطلاعات کافی کسب کنید تا بتوانید بهترین محصول را با توجه به بودجه ای که دارید انتخاب نمایید.

خرید دوربین مدار بسته

شما می توانید با بازدیدکنندگان صحبت کنید و آنها را ببینید اما بدون اینکه دیده شوید. به طور کلی، آنها می توانند راهی عالی برای افزایش امنیت در خانه یا محل کار شما باشند. از این رو، مکانیسم جمع آوری نور خورشید و تبدیل آن به برق است که برای شارژ باتری قابل شارژ استفاده می شود.

دوربین بولت 2 مگاپیکسلی TURBO HD هایلوک مدل THC-B120-M

به طور کلی، این یک گزینه امنیتی عالی برای افرادی است که می خواهند دوربینی با نصب آسان و بدون نیاز به سیم کشی داشته باشند. حتما این روزها با دوربین‌های مداربسته زیادی در ورودی منازل روبه‌رو شده‌اید، وجود این گونه دوربین‌ها از سرقت‌های احتمالی، مزاحمت‌ها و … جلوگیری می‌کند زیرا با ضبط فیلم چهره اشخاص دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند. از دوربین‌های مداربسته در 99 درصد مغازه‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند و با این کار امنیت کالاها و پرسنل خود را تضمین می‌کنند. در واقع در دنیای امروزی، وجود حداقل یک دروبین مداربسته برای مراکز اداری یا صنعتی یکی از ملزومات اولیه است. اگر دنبال بهترین مدل هستید در فروشگاه کارپیما انواع سیستم های امنیتی وجود دارد .

گرچه مزیت این موضوع را فقط به بالابردن کیفیت کارکرد کارمندان نباید دانست. زیرا وجود دوربین در اتاق کارکنان ابزاری بازدارنده از وقوع برخی جرایم در زمان عدم حضور کارکنان نیز است. براساس قوانین نصب دوربین مداربسته کارمندان از نصب دوربین در اداره باید مطلع باشند. دوربین مدار بسته ای که برای تشخیص تصویر از نور مادون قرمز استفاده می‌کنند، قابلیت اینفرارد یا ir دارد. در دوربین مدار بسته با این ویژگی معمولا چند led پیرامون لنز نصب شده و توسط سنسور نور در نور کم یا تاریکی روشن می‌شوند. معمولا به دوربین هایی که چنین ویژگی دارند، دوربین مدار بسته دید در شب می‌گویند.

http://66toolkit.ir