دستی G Cloud لاجیتک برای جمعه سیاه 2022 در آمازون زیر 300 دلار است.


دستی بازی G Cloud لاجیتک با صفحه اصلی آن نشان داده شده است

لاجیتک

اولین کنسول بازی لاجیتک، دستی بازی G Cloud، مبتنی بر اندروید است و با دسترسی از پیش نصب شده به سرویس هایی مانند Xbox Game Pass، Nvidia GeForce Now، Google Play و Steam ریموت بازی، آن را به ابزاری کامل برای بازی در حال حرکت تبدیل می کند. با توجه به جدید بودن آن، تعجب آور نیست که فروش عمده روی دستی در جمعه سیاه 2022 انجام شود. با این حال، کمی تعجب آور است که لاجیتک 50 دلار از قیمت خرید پایین می آورد و واحد را به کمتر از 300 دلار کاهش می دهد.

همچنین: همه بهترین معاملات بازی جمعه سیاه

G Cloud وارد بازاری شد که رقابت شدیدتری داشت. نه تنها باید ارزش خود را در برابر بازی در تبلت ها و گوشی های هوشمند ثابت می کرد، بلکه باید با افرادی مانند عرشه بخار Valve و گوشی دستی بازی Edge رایزر.

وقتی آن را آزمایش کردم، متوجه شدم G Cloud یک دستگاه بازی با سخت‌افزار عالی است که گهگاه به دلیل دردسرهای رو به رشد سرویس‌های بازی ابری و خصلت‌های معمول اندروید مانع از آن می‌شود.

نقد و بررسی: Logitech G Cloud gaming handheld: به طرز ناامیدکننده ای نزدیک به عالی است

در حالی که مطمئن نیستم اگر قیمت یکسانی داشتند، آن را روی Steam Deck توصیه کنم، این فروش هزینه را به 100 دلار کامل زیر Steam Deck کاهش می دهد و به حدود نیمی از مبلغی که انتظار دارید برای یک استیم بپردازید. تبلت یا گوشی هوشمندی که می تواند به خوبی این دستگاه بازی کند.

این هزینه ورود را تا حدی کاهش می دهد که حتی اگر فقط یک پلت فرم فوق العاده محکم برای بازی عناوین رقابتی موبایل مانند League of Legends: Wild Rift یا Apex Legends Mobile به صورت بومی می خواهید، می تواند قیمت را توجیه کند. و همانطور که در بررسی خود اشاره کردم، نرم‌افزار و سرویس‌هایی که تنها چیزی که این دستگاه را از عظمت باز می‌داشت همیشه در حال به‌روزرسانی و بهبود هستند، و به طور بالقوه بازی دستی Logitech G Cloud با قیمت 300 دلار حتی بیشتر از یک سرقت پایین جاده.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/logitech-g-cloud-handheld-50-off-black-friday-2022/#ftag=RSSbaffb68