دستگاه های قدیمی خود را با کارت های هدیه آمازون معامله کنید. در اینجا چگونگی آن است

اگر نادرستی تشخیص داده شد، می‌توانید بین دریافت ارزش مبادله تخمینی کمتر برای الکترونیکی یا اینکه آمازون آن را به آدرس حمل و نقل شما بازگرداند، انتخاب کنید. دومی معمولاً با برنامه‌های تجاری ارائه نمی‌شود، بنابراین دیدن آن خوب است.

مردی که داخل جعبه آمازون پرایم جستجو می کند

hadrian – ifeelstock / Getty Images

با باز کردن یک برگه دسته، یک نوار جستجوی دستی و لیستی از محصولاتی که در حال حاضر در حساب آمازون شما ثبت شده اند، به شما ارائه می شود. اقلامی را که می خواهید با آن معامله کنید انتخاب کنید.

بیشتر: در اینجا همه دستگاه‌های جدید Echo که آمازون به تازگی معرفی کرده است

سوالات متداول

چقدر طول می کشد تا اعتبار معاملاتی خود را دریافت کنم؟

هنگامی که آیتم(های) خود را برای تجارت انتخاب کردید، یک پرسشنامه واجد شرایط برای شما ظاهر می شود تا آن را تکمیل کنید.

پس از ارسال و دریافت بسته، آمازون می‌گوید ارزیابی کالا(ها) و پردازش پیشنهاد معامله – خواه به صورت کارت هدیه آمازون و/یا تخفیف باشد، حداکثر 10 روز طول می‌کشد. روی محصولات منتخب در صورت وجود هر گونه مشکل، می توانید به سایت مراجعه کنید صفحه تجارت در برای اطلاعات بیشتر یا با یک نماینده آنلاین برای کمک تماس بگیرید.

پرسشنامه برنامه تجارت در آمازون

اسکرین شات توسط ژوئن Wan/ZDNET

شما می خواهید از شروع کنید پورتال تجاری آمازون. می‌توانید از میان طیف وسیعی از دسته‌بندی‌های محصولات متعلق به آمازون، مانند Kindles، تبلت‌ها، پخش‌کننده‌های رسانه استریم، و بلندگوهای اکو انتخاب کنید، یا از بخش «سایر دسته‌های معاملاتی» که شامل تلفن‌های همراه و بازی‌ها می‌شود، جستجو کنید.

Amazon Trade In Program Kindle Search

اسکرین شات توسط ژوئن Wan/ZDNET

با توجه به وب سایت برنامه تجارت آمازون، شما باید اعتبار معامله خود را ظرف 10 روز پس از رسیدن اقلام خود به مرکز مرتب سازی دریافت کنید.

اقلام من باید در چه شرایطی باشند؟

برنامه تجارت آمازون مواردی را می پذیرد که از شرایط غیر کاربردی تا شرایط خوب را شامل می شود. بسته به میزان آسیب یا بکر بودن دستگاه الکترونیکی، در ازای آن اعتبار کمتر یا بیشتر دریافت خواهید کرد.

چه مدت باید دستگاهم را ارسال کنم؟

پس از تکمیل پرسشنامه، یک برچسب حمل و نقل UPS برای بسته بندی و تحویل اقلام خود به شما ارائه می شود. برچسب پیش پرداخت بدون هیچ هزینه ای ارائه می شود – حداقل برای شما – و شما 45 روز فرصت دارید تا بسته را به آمازون ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که از برچسب ارائه شده استفاده می کنید و نه برچسب خودتان، زیرا اطلاعات ردیابی برای معامله خاص شما تعیین شده است.

آمازون برنامه تجارت در یک سرویس سریع و ساده است که فناوری ناخواسته را به کارت هدیه و/یا تخفیف آمازون تبدیل می کند. همچنین این یک راه رضایت بخش برای بازیافت وسایل الکترونیکی قدیمی بدون هزینه است. در اینجا یک توضیح گام به گام از این سرویس است. تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از محصولات – از آمازون و نه – واجد شرایط یک پیشنهاد تجاری مناسب هستند.

ارزش معاملاتی بالقوه (و تخفیف) در کنار هر نام و مدل محصول ذکر می شود.

بیشتر: همه چیزهایی که آمازون اخیراً اعلام کرد و نحوه خرید همه آنها

نحوه استفاده از برنامه تجاری آمازون

شما 45 روز پس از ارائه برچسب حمل و نقل پیش پرداخت فرصت دارید تا دستگاه(های) خود را ارسال کنید. بهترین اقدام این است که محموله را در یک فروشگاه محلی UPS تحویل دهید و برای تأیید تحویل آن، رسید تحویل درخواست کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/trade-in-your-old-devices-for-amazon-gift-cards-heres-how/#ftag=RSSbaffb68

همچنین به این معنی است که تکنولوژی قدیمی ما روز به روز کمتر پر زرق و برق می شود و در نهایت به آن کشوی پر از ابزارهای بازنشسته دیگر راه پیدا می کند — گرد و غبار را جمع آوری می کند که فراموش شده است. این است مگر اینکه دستگاه(های) را از طریق یک برنامه تجاری تحویل دهید.

نکته: اگر گوشی هوشمند، تبلت یا دستگاهی را ارسال می‌کنید که حاوی اطلاعات شخصی است، اطمینان حاصل کنید که قبل از تحویل به تنظیمات کارخانه بازنشانی شده و پاک شده است. همچنین از وضعیت لوازم الکترونیکی ضبط و عکس بگیرید. این کمک می کند تا در صورت آسیب حمل و نقل و/یا ادعای آمازون مبنی بر اینکه آنچه شما توضیح دادید نادرست است.

اخیراً، احساس می‌شود که هر تولیدکننده فناوری یک یا دو محصول را به صورت ماهانه وارد بازار می‌کند. سپس، شرکت هایی مانند آمازون وجود دارند که انتظار می رود ده ها محصول را در روز عرضه کنند. همه اینها به این معناست که ما، مصرف کنندگان، گجت ها و دستگاه های بیشتری برای خرید از هر زمان دیگری در اختیار داریم – حتی اگر اقتصاد نشان دهد که ما باید در هزینه های خود عقب نشینی کنیم.

همچنین: با تلفن قدیمی خود معامله می کنید؟ در اینجا نحوه بازنشانی به تنظیمات کارخانه آورده شده است

سوالات حول وضعیت و وضعیت کالا(های) معامله شما، از جمله اینکه آیا ترک خورده یا آسیب دیده است، می تواند شارژ داشته باشد و موارد دیگر بسته به نوع الکترونیکی شما می چرخد. پاسخ‌های شما در طول فرآیند بازرسی ارزیابی می‌شوند، بنابراین باید تا حد امکان صادق و دقیق باشید.