در دسترس بودن پهنای باند: این نقشه جدید می تواند به شما کمک کند تا بدانید چه خدماتی در دسترس هستند

کمیسیون ارتباطات فدرال پیش‌نویس پیش‌تولید نقشه پهنای باند ملی جدید خود را منتشر کرده است و از مردم در سراسر ایالات متحده می‌خواهد تا با اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن آن را پر کنند.

Rosenworcel در ژوئیه پیشنهاد کرد FCC باید حداقل سرعت را به 100/20 مگابیت بر ثانیه افزایش دهد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/networking/broadband-availability-this-new-map-can-help-you-find-out-what-services-are-available/#ftag=RSSbaffb68گتی-زنی-نگاه-به-لپ تاپ-با-بیان-نگرانی.jpg

تصویر: گتی

جسیکا روزن وورسل، رئیس FCC، گفت: «امروز نقطه عطف مهمی در تلاش ما برای کمک به همه، در همه جا است که اطلاعات خاصی در مورد گزینه‌های پهنای باند برای خانه‌هایشان در دسترس است و مکان‌هایی را در کشور مشخص کنیم که جوامع خدمات مورد نیاز خود را ندارند.»

کاربران همچنین می توانند با انجام تست سرعت از طریق تلفن با استفاده از برنامه Speed ​​Test FCC، ادعاهای پوشش تلفن همراه را رد کنند. FCC نتایج جمع آوری شده را در یک “چالش تلفن همراه” به اشتراک می گذارد که اپراتورهای شبکه تلفن همراه باید به آن پاسخ دهند.

همچنین: هزینه های فناوری در سال آینده افزایش خواهد یافت. و این مورد علاقه قدیمی هنوز در اولویت قرار دارد

FCC اولین داده در دسترس بودن پهنای باند خود را دریافت کرد از ISP ها در ماه ژوئن. قبلاً، برنامه جمع‌آوری داده‌های FCC، ISPها را ملزم می‌کرد تا در دسترس بودن خدمات را در هر بلوک سرشماری گزارش دهند، که این امکان را می‌داد تا پوشش بخشی از بلوک برای کل بلوک سرشماری ادعا شود. این امر باعث شد FCC از لحاظ تاریخی تعداد خانوارهایی را که دسترسی به “پهن باند سریع” ندارند، که FCC تحت دولت ترامپ به عنوان سرعت دانلود 25 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 3 مگابیت در ثانیه (25/3) تعریف کرده است، دست کم بگیرد.

کاربران می توانند با ارسال یک “به بهبود کیفیت نقشه کمک کنند.چالش مکان یابی” و هر نقطه خالی را در نقشه پر کنید. اگر کاربران اطلاعات اشتباهی در مورد در دسترس بودن پهنای باند و اینکه کدام ISP در دسترس است را مشاهده کردند، می توانند “چالش دسترسی” را ارسال کنند.

در حال حاضر، داده های در دسترس بودن نشان داده شده بر روی نقشه ها توسط ISP ها دو بار در سال از طریق مجموعه داده های پهنای باند FCC ارسال می شود.

اکنون، اگر خدمات اینترنت ثابت نشان داده شده در نقشه در محل کاربر در دسترس نباشد، کاربران می توانند از طریق رابط نقشه با FCC برای تصحیح اطلاعات، یک چالش ثبت کنند.

“نقشه‌های پیش‌تولید ما اولین گام در تلاشی طولانی‌مدت برای بهبود مستمر داده‌هایمان است زیرا مصرف‌کنندگان، ارائه‌دهندگان و دیگران اطلاعات را با ما به اشتراک می‌گذارند. با ترسیم تصویری دقیق‌تر از محلی بودن و نبود پهنای باند، محلی، محلی. و شرکای فدرال بهتر می توانند با یکدیگر همکاری کنند تا اطمینان حاصل کنند که هیچ کس در سمت اشتباه شکاف دیجیتال باقی نمی ماند.” او افزود.

نقشه‌های پهنای باند جدید در مقایسه با داده‌های سطح بلوک سرشماری که FCC قبلاً جمع‌آوری کرده بود، بهبودی در دقت در دسترس بودن پهنای باند خواهد بود. عموم می توانند نقشه ها را در آدرس زیر مشاهده کنند صفحه نقشه پهنای باند FCC که در آن کاربران می توانند بر اساس آدرس جستجو کنند یا روی نقشه ها زوم کنند و روی یک مکان کلیک کنند. نقشه ها همچنین نشان می دهند که کدام ارائه دهندگان در هر مکان در دسترس هستند، در حالی که کاربران می توانند داده های نقشه را دانلود کنند.