دانلود PDF آموزش گام به گام انتقال تصویر دوربین مداربسته تصویری آموزش تعمیر

در دوربین های تحت شبکه تصاویر به صورت دیجیتال ارسال شده در صورتی که در دوربین های آنالوگ تصاویر به صورت آنالوگ ارسال می شود. در زمان خرید بهتر است که دوربین مداربسته ای انتخاب شود که با دستگاه سازگار باشد. از ویژگی‌های دوربین های AHD این است که تصاویر را در شب و تاریکی به طور واضح به ضبط می ‌شوند، بهتر است که در زمان خرید به قدرت اریا سی سی تی وی دید در شب و همین طور هوشمند بودن آن ها توجه خاصی شود. علاوه بر آن به علت این که این افراد در شرکت های مطمئن کار می کنند امکان این که در صورت وجود هرگونه مشکلی بتوان آنها را پیگیری نمود وجود دارد. برای انتخاب نصاب دوربین مدار بسته باید تحقیقات زیادی را انجام داد در دام کلاهبرداران نیفتاد و امنیت ساختمان خود را برقرار نمود.

آموزش هوشمند سازی ساختمان BMS در تهران با مدرک فنی حرفه ای | برگزاری دوره های نحوه هوشمندسازی ساختما … از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر داده می شود. اگراز دوربین تحت شبکه استفاده میکندبا نرم افزارcmsمیتوانیدتصاویررابالا بیاورید. در این ویدئو به تفاوت بین دوربین پلاک خوان و دوربین مداربسته میپردازیم. فقط کافی است کمی اطلاعات شبکه خود را در این زمینه بالا برده و در نصب دوربین های تحت شبکه کمی به جزییات دقت بیشتری داشته باشید. برای قرار دادن بهترین دوربین های امنیتی داخلی، گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورودی در آن دیده می شود.

بخش ( دوربین مداربسته(آنالوگ،HD،تحت شبکهIP)

اما برای مشاهده تصویر دوربین مدار بسته با کیفیت بالاتر، از کابل‌های HDMI، کابل کواکسیال و کابل VGA استفاده می‌شود. بعد از انتخاب نوع کابل، یک سر کابل را به دستگاه DVR و یک سر دستگاه را به نمایشگر متصل کنید. قبل از نصب پکیج دوربین مداربسته، از سلامت تمام تجهیزات از جمله کابل‌ها و فیش‌ها، دستگاه DVR، دوربین های مدار بسته، مانیتور یا تلویزیون اطمینان حاصل کنید.

تنها اشخاصی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سایت شده اند می توانند در مورد این محصول بازبینی ارسال کنند. تمامی حقوق سایت متعلق به شرکت الکامپ می باشد.طراحی و سئو سایت توسط تیم IT شرکت الکامپ صورت گرفته است. فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

  • برای کاهش هزینه، تا جایی که می‌توانید از تعداد دوربین‌های کمتری برای پوشش ورودی‌ها استفاده کنید.
  • دوربین مداربسته HD به سه دسته‌ی HDCVI، HDTVI و AHD تقسیم بندی می‌شود.
  • اتصال دوربین مداربسته به اینترنت در هر دستگاهی با دیگری متفاوت است.

چراغ‌ها و لامپ‌هایی که در محیط نصب دوربین مداربسته قرار دارند، روی کیفیت تصویر دوربین مداربسته تأثیر می‌گذارند. دوربین باید در مکانی نصب شود که نور مستقیم چراغ‌ها یا بازتاب آنها در لنز دوربین تابیده نشود. پس از انتخاب بهترین و مناسب‌ترین زاویه و مکان برای نصب دوربین، نوبت به راه‌اندازی آن روی کامپیوتر می‌رسد. برای راه‌اندازی دوربین روی کامپیوتر باید به شبکه اینترنت متصل شوید.

کلاس های تئوری در آموزش نصب دوربین مدار بسته