دانلود فایلهای آموزش نصب دوربینهای مداربسته آنالوگ- HD و IP آموزش نصب دوربین مداربسته، آموزش نصب درب برقی، آموزش نصب کرکره برقی، آموزش نصب دزدگیر اماکن و خودرو، آموزش نصب آیفون تصویری، آموزش نصب سیستم اعلام حریق-بلاگ گروه مهندسی کاشانه

در این روش نیازی به IP Static نبوده و فقط کافیست مودم اینترنت مبدا تکنولوژی UPNP را ساپورت کند. سپس با توجه به مشخصات و شماره سریال DVR وارد سایت کارخانه سازنده DVR شده و آن را Register نمایید. و پس از وارد شدن به این سایت با وارد کردن یوزر و پسوورد تصاویر قابل مشاهده خواهد بود.

لوله فلکسی ( بررسی مشخصات ، مزایا ، قیمت و نصب )

تنها اشخاصی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سایت شده اند می توانند در مورد این محصول بازبینی ارسال کنند. تمامی حقوق سایت متعلق به شرکت اریا سی سی تی وی الکامپ می باشد.طراحی و سئو سایت توسط تیم IT شرکت الکامپ صورت گرفته است. فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

  • سرویس پشتیبانی دوره نصب دوربین مدار بسته و تمام دوره ها به صورت نامحدود می باشد و از زمان ثبت تا اشتغال و درآمد زایی می توانید از این خدمات بهره ببرید.
  • بسیاری از دوربین های مدار بسته قابلیت انتقال تصویر دستگاه DVR را ممکن می‌کنند.
  • زیرا با قرار گرفتن در محل نامناسب نمی‌تواند به خوبی عملیات ضبط و ثبت تصاویر را انجام دهد.
  • برای انتقال تصاویر دوربین های تحت شبکه یا NVR، چندین راه حل وجود دارد.
  • زمانی که کابل ها را وصل نمودید و از محکم شدن دوربین در محل نصب اطمینان حاصل کردید.
باید در نصب این دوربین ها حتماً از تجهیزاتی با کیفیت بالا استفاده شود، معمولاً به دلیل قابل اعتماد بودن از این سیستم برای مکان های که امنیت بالایی نیاز دارد استفاده می شود. افراد برای راحت شدن از پروسه کابل کشی بهتر است از دوربین های مداربسته وای فای استفاده کنند. دوربین مدار بسته وای فای برای انتقال تصاویر نیازی به کابل ندارند، ان ها به راحتی می ‌توانند از طریق وای فای، تصاویر و ویدیو ها را منتقل کنند.

اما برای مشاهده تصویر دوربین مدار بسته با کیفیت بالاتر، از کابل‌های HDMI، کابل کواکسیال و کابل VGA استفاده می‌شود. بعد از انتخاب نوع کابل، یک سر کابل را به دستگاه DVR و یک سر دستگاه را به نمایشگر متصل کنید. قبل از نصب پکیج دوربین مداربسته، از سلامت تمام تجهیزات از جمله کابل‌ها و فیش‌ها، دستگاه DVR، دوربین های مدار بسته، مانیتور یا تلویزیون اطمینان حاصل کنید.

تماس با ما:

با استفاده از پوشش های مناسب روی کابل ها و سیم کشی ها را می پوشانیم. در مرحله آخر نیز از طریق پوشش های مناسب روی کابل ها و سیم کشی ها را می پوشانیم. 4- در گوشه ساختمان نصب شود تا کابل های متصل به آن دید نداشته باشند. شما در فروشگاه ما می‌توانید به خرید قطعات الکترونیکی ، انواع ماژول و برد الکترونیکی ، انواع کیت آموزشی ، بردهای صنعتی ، کتاب الکترونیک ، مجله الکترونیک و فیلم آموزش الکترونیک بپردازید و هرچه که لازم دارید را خریداری کنید… آموزش تعمیر جاروبرقی با عیب یابی مرحله به مرحله امروزه تقریبا در همه خانه ها حداقل یک جاروبرقی یافت می شود و جزو نیازمندیها ضروری هر خانه ای می باشد.