دانشجویان طراحی: قلم سرفیس مایکروسافت به 42 دلار کاهش یافت

اگر اشتباه کردید، می توانید به راحتی آن را با پاک کن لاستیک مانند انتهای قلم پاک کنید. در انتهای دیگر قلم، یک نوک ظریف پیدا خواهید کرد که پس از ماه‌ها استفاده سخت آن را فرسوده کردید، می‌توانید آن را با یک نوک جایگزین جایگزین کنید. این قلم همچنین توسط یک باتری AAAA تغذیه می‌شود که در صورت از بین رفتن آن نیز قابل تعویض است.

این یکی از بهترین قلم های موجود در بازار است. در واقع، این قلم در لیست ما از بهترین قلم‌های قلم قرار دارد، زیرا تشخیص کف دست نیز در نرم‌افزار تعبیه شده است و برای حمل آسان به تبلت شما به صورت مغناطیسی متصل می‌شود.

قلم سرفیس با بسیاری از محصولات مختلف مایکروسافت، از جمله بیشتر سری تبلت های سرفیس این شرکت، برخی لپ تاپ ها و غیره کار می کند. برای افراد هنرمند، این خودکار دارای 4096 نقطه فشار است تا مطمئن شود که بیشترین بهره را از طراحی خود می برید. این خودکار برای کنترل سایه های هنری نیز با ویژگی شیب خاص طراحی شده است. همچنین لازم نیست نگران تاخیر یا تأخیر با این Surface Pen باشید — به سادگی شروع به نوشتن یا طراحی کنید.

اگر به فکر انتخاب هستید تبلت سرفیس مایکروسافت، یا قبلاً یکی دارید و می خواهید یک خودکار جایگزین داشته باشید، قلم سرفیس مایکروسافت برای فروش است فقط 42 دلار در آمازون.

خود قلم در سه رنگ مختلف موجود است: یخ آبی، پلاتین، و قرمز خشخاش. اگر قصد خرید آن را دارید، توصیه می‌کنیم همین امروز این کار را انجام دهید، زیرا نمی‌دانیم این فروش چقدر ادامه خواهد داشت.


منبع: https://www.zdnet.com/article/design-students-the-microsoft-surface-pen-dropped-to-58/#ftag=RSSbaffb68